AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:04 #1 Del Skrevet søndag kl 14:04 Det har kommet frem mange ganger i tråder her å beste sex mange kvinner har opplevd har vært på et ONS med en fremmed, der ingen følelser var involvert. Så mitt spørsmål er. Hvorfor sliter dere med dette når dere er følelsesmessig investert? Anonymkode: 76f4e...c41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet søndag kl 14:07 #2 Del Skrevet søndag kl 14:07 (endret) For i ett forhold trenger mange kvinner å føle emosjonellt trygge også.. Endret søndag kl 14:08 av Akebrett . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:07 #3 Del Skrevet søndag kl 14:07 Aldri vært plaget med. Er du sikker på dette er utbredt? Premissene for diskusjoner her inne er ganske ofte litt søkte antagelser få kjenner deg igjen i, og da blir det gjerne litt meningsløst. Selv om den faste hus-incelen snart slenger innom med Svaret (TM). Anonymkode: 7041c...e79 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet søndag kl 14:13 #4 Del Skrevet søndag kl 14:13 Jeg svarer naturligvis kun for meg, ikke andre kvinner. Når jeg forelska meg så betydde mannens mening og oppfatning noe. Han hadde stor betydning og jeg ville ikke gjøre noe som potensielt kunne skyve han bort. Han var den jeg virkelig ville ha så jeg måtte framstille meg best mulig om du skjønner. En tilfeldig mann betyr ikke noe, man skal ikke se denne personen igjen uansett. Da kan man slippe seg helt løs å drite i tabber, skavanker osv. Jeg var naturligvis åpen om dette fra start og det tok ikke veldig lang tid før jeg var helt frigjort med han. Men så har åpenhet vært viktig for oss begge helt fra start. Tanker, usikkerheter osv. skal snakkes om, ikke dyrkes i stillhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:25 #5 Del Skrevet søndag kl 14:25 Reddere for å bli dømt når det er noen man er glad i? Anonymkode: 76ce4...d4d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet søndag kl 14:31 #6 Del Skrevet søndag kl 14:31 (endret) Eller fordi bra sex på ett ONS ikke gjør at man tror man kan få ett bra forhold til personen pga av andre ting. Bra sex er heller ikke definert av hvor mye kvinnen slipper seg løs! Endret søndag kl 14:31 av Hannabanna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet søndag kl 14:31 #7 Del Skrevet søndag kl 14:31 Hvilke tråder har dette komnet frem i? Jeg har lest det stik motsate i de trådene jeg har lest i det siste.... Tror aldri jeg har hørt eller lest en eneste kvine hevde at et ONS var hennes beste sexuele opplevelse. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:37 #8 Del Skrevet søndag kl 14:37 Kvinner som trenger følelser for å ha «bra sex» har egentlig bare behov for bekreftelse, og er usikker på seg selv. Anonymkode: 3d063...aac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:41 #9 Del Skrevet søndag kl 14:41 Har inntrykk av det motsatte. Og jeg klarer ikke å ha ons, må ha noe følelser for en jeg skal ha sex med. Og sexen blir jo bare bedre utover i forholdet. Jeg er egentlig veldig lidenskapelig i sengen, men det kommer jo fram da jeg er trygg på den jeg har sex med, så må jo han være litt lidenskapelig og for at det skal funke. Anonymkode: b393e...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet søndag kl 15:08 #10 Del Skrevet søndag kl 15:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har kommet frem mange ganger i tråder her å beste sex mange kvinner har opplevd har vært på et ONS med en fremmed, der ingen følelser var involvert. Så mitt spørsmål er. Hvorfor sliter dere med dette når dere er følelsesmessig investert? Anonymkode: 76f4e...c41 Hæ? Nesten alle damene sier de ikke liker ONS. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:13 #11 Del Skrevet søndag kl 15:13 Tror ikke du kommer til å få et godt svar på dette. Kvinner er ulike og kompliserte. Dessuten vet jeg ikke hva et godt svar skal gjøre. Alle jeg vet om hater ons, fordi de føler seg ekkel og sexen er egoistisk. Men dersom man er skikkelig forelska i en fyr, kan vi jenter ha høye skuldre de første månedene og tenke på å være perfekte, derfor kan man glemme å nyte det. Dersom mannen gjør kvinnen følelsesmessig trygg på at hun er hans the one, kan hun senke skuldrene og nyte sexen ja. Anonymkode: b0b55...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:46 #12 Del Skrevet søndag kl 17:46 Pippi Lotta skrev (3 timer siden): Hvilke tråder har dette komnet frem i? Jeg har lest det stik motsate i de trådene jeg har lest i det siste.... Tror aldri jeg har hørt eller lest en eneste kvine hevde at et ONS var hennes beste sexuele opplevelse. Jeg har hatt mye fantastisk sex i forhold, men ingenting slår en ONS-en jeg hadde for noen år siden. Det kan skje, men tror ikke det er så vanlig 😊 Anonymkode: 76ce4...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:15 #13 Del Skrevet søndag kl 21:15 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det har kommet frem mange ganger i tråder her å beste sex mange kvinner har opplevd har vært på et ONS med en fremmed, der ingen følelser var involvert. Så mitt spørsmål er. Hvorfor sliter dere med dette når dere er følelsesmessig investert? Anonymkode: 76f4e...c41 Det har jeg aldri hørt, og har selv hatt mange ons. Hvor har dette kommet frem? Anonymkode: 3bc84...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå