Gå til innhold

Hva er det som gjør at du som mann liker å gå ned på ei dame?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 14.20):

Først og fremst så må jeg si at jeg hater ordet «slikke» 😂 For det er noe en katt gjør føler jeg😅

Men jeg som dame skjønner ikke hvorfor menn (og damer forsåvidt) liker å gå ned på ei dame..? 

Er det ikke litt ekkelt? 🙄

Anonymkode: d027d...9d7

Finnes ikke ekkelt når jeg gjør det på Kvinnen i mitt liv som jeg elsker. Det oppleves nesten som en religiøs opplevelse og tilbedelse sv henne som Kvinne.

Faktisk liker jeg bedre og blir mer seksuelt tilfredstilt av å slikke dama mi til orgasme en selv å få en orgasme. Selv om det siste også er utrolig godt.

Det gjør meg også til en bedre og mer respektfull MANN ovenfor Kvinner men i særdeleshet Konen min at jeg ofte og lenge får ligge mellom beina hennes og fokuserer på hennes nytelse med munnen min før jeg kommer inn i henne med forplantnings staken.

De fleste ganger gjør vi også kun oral sex på henne og jeg opplever det som å leve i en sammenhengende lang orgasme der jeg aldri mister lysten på Konen min. 

Det blir også en smak og handling som er avhengighets skapende og smaker bedre dess mer jeg gjør det.

Nå må jeg ta meg isammen for ikke å tigge om å få slikke henne men faktisk vente til hun ønsker at jeg går ned på henne! Dette siste er ikke noe jeg bare sier altså!

Endret av Mountain Man
Utfyllende
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må være rent og ryddig landskap. Amazonas jungelen er uaktuelt.

Anonymkode: e0eac...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det korte svaret: Alt! Det lange svarer: Det tenner meg så ekstremt. Synet luktene, konsistensen væskene, håret, følelsen av å "drukne" i kjønnsorganet, hennes nytelse. Alt, alt er flott med det. Jeg blir knallhard og våt selv og jeg må ærlig si at jeg nesten setter mer pris på å slikke kona til orgasme enn å få orgasme selv. Det er så intimt digg og fantastisk, at jeg nesten ikke kan sette ord på det! 

Anonymkode: 0e7f8...f92

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...