Gå til innhold

Hva er det som gjør at du som mann liker å gå ned på ei dame?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først og fremst så må jeg si at jeg hater ordet «slikke» 😂 For det er noe en katt gjør føler jeg😅

Men jeg som dame skjønner ikke hvorfor menn (og damer forsåvidt) liker å gå ned på ei dame..? 

Er det ikke litt ekkelt? 🙄

Anonymkode: d027d...9d7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe av det deiligste jeg vet. Veldig intimt. Smaker og lukter som gjør meg så tent. En aktivitet som garanterer at jeg får ereksjon, så fremt det er med min faste partner som jeg vet hvordan jeg skal gi oralsex slik at hun får orgasme. Med ukjente kvinner er det litt mer vrient, da jeg ikke alltid vet helt hvordan de vil at jeg skal gjøre det. 

Anonymkode: 084a2...b72

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt!S

Synet, lukten, smaken og "teksturen" som man kjenner med tunga er bare nydelig. At kvinnen nyter det hele er bare en bonus. I tillegg alle saftene som kommer ut, og er man ekstra heldig, og får en squirt, mmm ubeskrivelig.

Anonymkode: ff66d...e50

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lurt på det samme, TS, men jeg er kvinne og jeg dør av hvor mye det kiler og føles helt rart når noen har prøvd å gjøre dette på meg. Jeg klarer ikke å forstå hvordan det er deilig for noen av partene, kanskje jeg bare er en utrolig barnslig snart-40åring 😂

Anonymkode: f220e...65f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Først og fremst så må jeg si at jeg hater ordet «slikke» 😂 For det er noe en katt gjør føler jeg😅

Men jeg som dame skjønner ikke hvorfor menn (og damer forsåvidt) liker å gå ned på ei dame..? 

Joda, litt ekkelt kan det være å "gå ned" på kona, spesielt om det er hår der, men jeg gjør det fordi jeg vet hun liker det. Gjør det for hennes skyld, og ikke for meg selv. Sex handler om å gi minst like mye som man "tar", tenker jeg.

Anonymkode: 94710...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at en kvinne vil ha meg, at hun klamrer seg fast til meg når hun kommer er en veldig viktig motivasjon for meg.

Anonymkode: dd185...0f8

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har lurt på det samme, TS, men jeg er kvinne og jeg dør av hvor mye det kiler og føles helt rart når noen har prøvd å gjøre dette på meg. Jeg klarer ikke å forstå hvordan det er deilig for noen av partene, kanskje jeg bare er en utrolig barnslig snart-40åring 😂

Anonymkode: f220e...65f

Hehe, akkurat det samme her, både med alder og kiling😂

Min samboer har liksom 100 ganger mer lyst enn meg, men det gir meg ikke noe. Men det er så viktig for han, og jeg lurer seriøst på hvorfor…😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

"Å gå ned på" høres 1000 ganger verre ut. Der vrir seg innvendig hver gang jeg leser eller hører det.

Anonymkode: e567e...acd

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

"Å gå ned på" høres 1000 ganger verre ut. Der vrir seg innvendig hver gang jeg leser eller hører det.

Anonymkode: e567e...acd

Hvilket ord foretrekker du da? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes ikke ekkelt i det hele tatt, alle kvinner har forskjellig lukt, smak, tekstur og utseende, men ingen er ekle. Menstruasjonsyklus gjør at det noen ganger kan smake sterkere enn andre ganger, men gleden og nytelsen overskygger det.

Anonymkode: ff66d...e50

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
DittHåp skrev (2 timer siden):

Vil du ha det korte eller det lange svaret ?

Bestem du 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Liker du å suge kuk, ts?

Anonymkode: e76b3...5fd

Njaaaa.. Egentlig helt greit, men redd for at jeg gjør det feil må jeg innrømme. Han liker det og jeg gjør det en sjelden gang da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så lenge det er noenlunde rent, finnes det ikke ekkelt. I mine øyne. Hennes nytelse tenner meg utrolig mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor smaker sjokolade godt? Hvorfor er en rød solnedgang flott å se på? Hvorfor lukter roser godt? Hvem vet, det er bare sånn det er, bare nyt det. Og jeg nyter veldig å "gå ned på" en dame, er voldsomt opphissende og deilig, sånn er det bare 🙂

Anonymkode: cee5e...68b

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...