Rosa Gnom Skrevet 7 timer siden #21 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Kompisen min setter igjen bilen vår ulåst og med vinduer delvis åpne etter at han har lånt den. Vi bor i trygt boligområde men likevel, det irriterer meg da det hender den da står ulåst med vinduer åpne en hel natt om vi er bortreist. Tok det opp og han lo irritert og sa at jeg var hysterisk.. har han rett? Anonymkode: e9ffe...a2e Du har helt rett her. Neste gang det kommer opp så le irritert av han og si neitakk til utlån av bil. Fortsetter han å mase, si at han også er hysterisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #22 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Han blir kjempesint. Det er problemet.. Anonymkode: e9ffe...a2e Problemet er at du ikke vil sette grenser for ham. Blir han sint for å ikke låne bilen ville han ikke vært min venn lenger. Anonymkode: fc0a5...e97 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #23 Del Skrevet 7 timer siden Reign skrev (27 minutter siden): Hvorfor har du behov for å få følelsene dine validert av fremmede på nettet…? Hvorfor tror du? Anonymkode: e9ffe...a2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #24 Del Skrevet 7 timer siden Reign skrev (32 minutter siden): Hvorfor har du behov for å få følelsene dine validert av fremmede på nettet…? Hvorfor er det av betydning for deg? Anonymkode: b03eb...322 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #25 Del Skrevet 7 timer siden Han vraker den sikkert snart. Problem løst. Anonymkode: 074f6...ade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #26 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Problemet er at du ikke vil sette grenser for ham. Blir han sint for å ikke låne bilen ville han ikke vært min venn lenger. Anonymkode: fc0a5...e97 Han synes det er smålig å ikke låne ut. Men tar ikke hensyn for å si det slik under bruken. Blir illsint og langsint over sånt og.. jeg liker ikke bråk og har opplevd masse sånt bråk gjennom livet. Orker ikke mer sånn roping Anonymkode: e9ffe...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6 timer siden #27 Del Skrevet 6 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Han synes det er smålig å ikke låne ut. Men tar ikke hensyn for å si det slik under bruken. Blir illsint og langsint over sånt og.. jeg liker ikke bråk og har opplevd masse sånt bråk gjennom livet. Orker ikke mer sånn roping Anonymkode: e9ffe...a2e Det er jo ikke farlig. La han være langsint, men hvorfor du ønsker å være venn med han er uforståelig. Hva vil du med tråden din når du ikke vil ta til deg rådene du får? Endret 5 timer siden av Honey Dew 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 6 timer siden #28 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han synes det er smålig å ikke låne ut. Men tar ikke hensyn for å si det slik under bruken. Blir illsint og langsint over sånt og.. jeg liker ikke bråk og har opplevd masse sånt bråk gjennom livet. Orker ikke mer sånn roping Anonymkode: e9ffe...a2e Da bør du jo begynne med å styre unna den typen mennesker. Ikke være venn med dem. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #29 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han synes det er smålig å ikke låne ut. Men tar ikke hensyn for å si det slik under bruken. Blir illsint og langsint over sånt og.. jeg liker ikke bråk og har opplevd masse sånt bråk gjennom livet. Orker ikke mer sånn roping Anonymkode: e9ffe...a2e Igjen. Da kutter du han ut fra livet ditt. Respekter deg selv. Anonymkode: fc0a5...e97 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #30 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor er dere venner egentlig? Og låne vekk bil, det er risikosport det. Dekker forsikringen skader hvis noen andre kjørte? Anonymkode: 35f63...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 5 timer siden #31 Del Skrevet 5 timer siden Enkleste løsning er vel å ikke låne bort bil noe mer til denne personen, siden han virker ikke for å ha så mye respekt for deg eller dine ting når han setter den igjen ulåst med åpne vindu og ler av deg fordi du var bekymret for at bilen din kunne blitt stjelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #32 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han blir kjempesint. Det er problemet.. Anonymkode: e9ffe...a2e Svar tilbake at han er hysterisk. Altså, han respekterer ikke reglene. Om det skjer innbrudd eller noe med bilen pga den står ulåst og med delvis åpne vinduer, så blir det ikke noe eller redusert forsikring. La han bli sur. Ikke ditt problem. Han får bruke beina sine. Det er ikke farlig. Slutt å ta ansvar for andres folk reaksjoner på sine egne dumme handlinger som får konsekvenser! Anonymkode: e40d3...9b0 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #33 Del Skrevet 5 timer siden Hadde bare sagt nei til lån av bil. Så fikk han bli så sint han ville. Sånne mennesker trenger en ikke i livet sitt. Anonymkode: 1f66f...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #34 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han synes det er smålig å ikke låne ut. Men tar ikke hensyn for å si det slik under bruken. Blir illsint og langsint over sånt og.. jeg liker ikke bråk og har opplevd masse sånt bråk gjennom livet. Orker ikke mer sånn roping Anonymkode: e9ffe...a2e Det som er smålig, er å ikke respektere andre folks eiendom! Om du ikke liker hans reaksjon, kutt han ut av livet ditt. Han er tydeligvis en meget emosjonell person. Synd han ikke har kontroll på de og blir hysterisk. Han projiserer sine egne følelser over på deg når han kaller deg hysterisk. Rett og slett. Enkelte typer mennesker klarer man seg fint uten i livet sitt. Anonymkode: e40d3...9b0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #35 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han blir kjempesint. Det er problemet.. Anonymkode: e9ffe...a2e men det e rjo ikke ditt problem.. Anonymkode: b1505...a84 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #36 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han synes det er smålig å ikke låne ut. Men tar ikke hensyn for å si det slik under bruken. Blir illsint og langsint over sånt og.. jeg liker ikke bråk og har opplevd masse sånt bråk gjennom livet. Orker ikke mer sånn roping Anonymkode: e9ffe...a2e Men da får han bare være sint da. Herlighet sett da grenser for dere selv menneske. «Orker ikke roping»? Neivel, da har du jo valget om å bare la det forstsette da. Ditt valg. Anonymkode: b03eb...322 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #37 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kompisen min setter igjen bilen vår ulåst og med vinduer delvis åpne etter at han har lånt den. Vi bor i trygt boligområde men likevel, det irriterer meg da det hender den da står ulåst med vinduer åpne en hel natt om vi er bortreist. Tok det opp og han lo irritert og sa at jeg var hysterisk.. har han rett? Anonymkode: e9ffe...a2e Nei du er ikke hysterisk. jeg bor også i et trygt boligområde. Likevel har det skjedd noen ganger at det har vært folk å romstert og tatt ting i bilene som har stått ulåst i nabolaget. Klarer ikke han å lukke vinduer og låse bilen så hadde jeg ikke lånt bort bilen til han flere ganger. Anonymkode: 1a6fd...791 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #38 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han synes det er smålig å ikke låne ut. Men tar ikke hensyn for å si det slik under bruken. Blir illsint og langsint over sånt og.. jeg liker ikke bråk og har opplevd masse sånt bråk gjennom livet. Orker ikke mer sånn roping Anonymkode: e9ffe...a2e Da ville jeg kuttet kontakten. Han høres ikke ut som en god kompis. Anonymkode: 1a6fd...791 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 2 timer siden #39 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor tror du? Anonymkode: e9ffe...a2e Aner ikke, aldri hatt det behovet selv, derfor spør jeg. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor er det av betydning for deg? Anonymkode: b03eb...322 Fordi det virkelig latterlig flaut for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #40 Del Skrevet 2 timer siden Reign skrev (5 minutter siden): Aner ikke, aldri hatt det behovet selv, derfor spør jeg. Fordi det virkelig latterlig flaut for min del. Men så fint at det ikke er din tråd da Anonymkode: b03eb...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå