AnonymBruker Skrevet 24. november #21 Del Skrevet 24. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har datet en stund. Liker henne godt, men jeg liker også penetrering veldig godt. What to do? Kjenner ingenting når vi har samleie. Føler penis bare drukner i henne. Anonymkode: ad6fa...8ef 🤣🤣 Ja, det er jo ikke en kopi av tidligere innlegg med motsatt problemstilling. Du kunne nå hatt vett nok til å bytte om på ordlyden, så ikke alle skjønner det 🤣 Anonymkode: 2be6c...145 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november #22 Del Skrevet 24. november Tipper hun er ei som bruker stoore dildoer jevnlig. Har du spurt henne om det? Anonymkode: b5669...7ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november #23 Del Skrevet 24. november Som firebarnsmor må jeg ærlig si at dette frykter jeg er tilfelle hos meg, og en av tingene som gjør at jeg ikke tør begi meg ut på datingmarkedet..🙈😟 Dessverre. Skjønner jo at mange av svarene her er trollesvar, men merker jo helt klart at underlivet har fått kjørt seg av fire fødsler. Kniper og kniper for harde livet, men livredd for å få slengt i fleisen at jeg er vid som en bøtte og tam som en vaniljestang.. Så det gjør at jeg faktisk ikke tør å nærme meg mannfolka..😐 Anonymkode: dd0df...389 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november #24 Del Skrevet 24. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sleeve? Anonymkode: 031bb...224 Paradokset er at knuller en med sleeve i en litt slapp mus, så vil hun jobbe med det hun mottar. Så etter en stund vil hun evne å gripe mindre, pga treningen, det at hun er i kontakt med eget underliv. Så, en ikke alt for stor sleeve er god trening. Fatboy Cocksleeve kommer i ulike tykkelser. Fat og thin. Begynn stort og jobb ned til dere igjen kan nyte normalt samleie uten hjelpemidler. Anonymkode: 5cd93...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet 24. november #25 Del Skrevet 24. november Gøy å få bekreftet at de yngre generasjonene bare blir dummere og dummere 🙄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november #26 Del Skrevet 24. november Kanskje hun er vid fordi hun har hatt menn med stor penis før. Da blir din for liten rett og slett Anonymkode: b0316...26c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:58 #27 Del Skrevet mandag kl 18:58 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 13.43): Fortell at du liker henne svært godt, men at fitta hennes gir deg lite. Still knallharde krav til røff munnknulling med svelging, anal og rimming av deg. Sier hun nei til dette, så går du videre. Hun har dårlige forhandlingskort med en løs fette. Dette må hun godta. Anonymkode: 9ccba...303 👆 Skal ingen påpeke hvor hysterisk morsom denne kommentaren er? Anonymkode: 55da5...43a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:01 #28 Del Skrevet mandag kl 19:01 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 13.04): Har datet en stund. Liker henne godt, men jeg liker også penetrering veldig godt. What to do? Kjenner ingenting når vi har samleie. Føler penis bare drukner i henne. Anonymkode: ad6fa...8ef doggy Anonymkode: a3431...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:55 #29 Del Skrevet mandag kl 19:55 Henger ofte sammen med barnefødsler. Får et helt annet underlivet etter det Anonymkode: 8f42f...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet mandag kl 20:35 #30 Del Skrevet mandag kl 20:35 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 20.08): Som firebarnsmor må jeg ærlig si at dette frykter jeg er tilfelle hos meg, og en av tingene som gjør at jeg ikke tør begi meg ut på datingmarkedet..🙈😟 Dessverre. Skjønner jo at mange av svarene her er trollesvar, men merker jo helt klart at underlivet har fått kjørt seg av fire fødsler. Kniper og kniper for harde livet, men livredd for å få slengt i fleisen at jeg er vid som en bøtte og tam som en vaniljestang.. Så det gjør at jeg faktisk ikke tør å nærme meg mannfolka..😐 Anonymkode: dd0df...389 Jeg synes du skal prøve om du finner en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:00 #31 Del Skrevet tirsdag kl 17:00 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 13.36): Kan ikke dumpe henne. Jeg stiller ikke fremst i køen på datingmarkedet. 5 år siden sist. Kan ikke risikere 5 nye år med tørke. Hun er firebarnsmor. Kan være derfor hun er romslig? Anonymkode: ad6fa...8ef Så åpenbart troll Anonymkode: 49776...967 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:22 #32 Del Skrevet tirsdag kl 17:22 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 20.08): Som firebarnsmor må jeg ærlig si at dette frykter jeg er tilfelle hos meg, og en av tingene som gjør at jeg ikke tør begi meg ut på datingmarkedet..🙈😟 Dessverre. Skjønner jo at mange av svarene her er trollesvar, men merker jo helt klart at underlivet har fått kjørt seg av fire fødsler. Kniper og kniper for harde livet, men livredd for å få slengt i fleisen at jeg er vid som en bøtte og tam som en vaniljestang.. Så det gjør at jeg faktisk ikke tør å nærme meg mannfolka..😐 Anonymkode: dd0df...389 Hei! Trebarnsmor her. To av barna var store med stor hodeomkets. Og jeg føler på det samme ift. at jeg er mye mer vid. Såpass at jeg tenker at det er en ting å få fikset på. MEN, jeg har hatt to forskjellige partnere etter fødslene, med normal penisstørrelse. Og de klager ikke, for å si det sånn. De har gjentatte ganger sagt at sexen er helt fantastisk. Så jeg lurer nesten på om det er følsomheten der nede som er svekket. Poenget mitt er, gi dating en sjanse❤️ Mye sitter også i hodet. Anonymkode: f984b...c23 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:36 #33 Del Skrevet tirsdag kl 19:36 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Trebarnsmor her. To av barna var store med stor hodeomkets. Og jeg føler på det samme ift. at jeg er mye mer vid. Såpass at jeg tenker at det er en ting å få fikset på. MEN, jeg har hatt to forskjellige partnere etter fødslene, med normal penisstørrelse. Og de klager ikke, for å si det sånn. De har gjentatte ganger sagt at sexen er helt fantastisk. Så jeg lurer nesten på om det er følsomheten der nede som er svekket. Poenget mitt er, gi dating en sjanse❤️ Mye sitter også i hodet. Anonymkode: f984b...c23 Takk for oppmuntring. Får se om jeg en gang tør begi meg ut på markedet igjen, men enn så lenge blir nok ikke det noe. Min eks klagde ikke, men han hadde jo også laget alle disse ungene, så han kunne jo ikke klage. (Men han kommuniserte ikke så mye heller, så han kan godt ha vært veldig misfornøyd for det om..) Jeg føler alt er på halv åtte der nede, men gynekologen sa ting så normalt ut etter alder og barn. Klarer meg jo uten enn mann også..😐 Anonymkode: dd0df...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:36 #34 Del Skrevet tirsdag kl 22:36 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 22.42): Kanskje hun er vid fordi hun har hatt menn med stor penis før. Da blir din for liten rett og slett Anonymkode: b0316...26c Trokke det, gitt. Anonymkode: a4fae...2b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet tirsdag kl 23:08 #35 Del Skrevet tirsdag kl 23:08 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 20.08): Som firebarnsmor må jeg ærlig si at dette frykter jeg er tilfelle hos meg, og en av tingene som gjør at jeg ikke tør begi meg ut på datingmarkedet..🙈😟 Dessverre. Skjønner jo at mange av svarene her er trollesvar, men merker jo helt klart at underlivet har fått kjørt seg av fire fødsler. Kniper og kniper for harde livet, men livredd for å få slengt i fleisen at jeg er vid som en bøtte og tam som en vaniljestang.. Så det gjør at jeg faktisk ikke tør å nærme meg mannfolka..😐 Anonymkode: dd0df...389 Er bare trist at noen få hensynsløse idioter av noen menn skremmer dere kvinner bort fra markedet... og ødelegger for alle oss som vil ha dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå