AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:04 #1 Del Skrevet søndag kl 12:04 Har datet en stund. Liker henne godt, men jeg liker også penetrering veldig godt. What to do? Kjenner ingenting når vi har samleie. Føler penis bare drukner i henne. Anonymkode: ad6fa...8ef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:10 #2 Del Skrevet søndag kl 12:10 Daten? Bare å komme seg videre/trangere. Det finnes mye fisk i havet. Å begynne med en ei vid gir økt prognose for bedre lykke med neste date. Anonymkode: 5cd93...fbf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet søndag kl 12:10 #3 Del Skrevet søndag kl 12:10 Move on! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:16 #4 Del Skrevet søndag kl 12:16 Grow a bigger penis, dude! Ingen merker en tictac i Telenor arena. 🤷♀️ Anonymkode: 41f27...178 7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet søndag kl 12:19 #5 Del Skrevet søndag kl 12:19 Bytte stilling? Spør om hun kan knipe litt lett rundt pikken din? For min egen del føles doggy *mye* trangere men jeg er usikker på om det gjelder alle kvinner(gjelder alle jeg har tatt i doggy, som ikke er så mange) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:25 #6 Del Skrevet søndag kl 12:25 IKKE la dere lure! Dette er et tulleinnlegg skrevet av en bitter incel, en tydelig etterligning av innlegget der en dame ber om råd angående daten som har så liten penis at hun ikke kjenner noe ved penetrering. Anonymkode: 9a0de...964 12 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet søndag kl 12:28 #7 Del Skrevet søndag kl 12:28 Dump henne. Hvis mange nok menn dumper kvinner med vide vaginaer, så vil kvinner med vide vaginaer bli selektert bort i de neste generasjonene. Nå forventer jeg jubel, stjerner og tomler i søkk og kav. Spoiler Ironivarsel 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:35 #8 Del Skrevet søndag kl 12:35 Kan hende hun f.eks. blir veldig våt i starten med ny partner.. da kan det bli slik.. men gjør dere ingen andre ting enn penetrering? Anonymkode: 9a6dc...23f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:36 #9 Del Skrevet søndag kl 12:36 Kan ikke dumpe henne. Jeg stiller ikke fremst i køen på datingmarkedet. 5 år siden sist. Kan ikke risikere 5 nye år med tørke. Hun er firebarnsmor. Kan være derfor hun er romslig? Anonymkode: ad6fa...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:39 #10 Del Skrevet søndag kl 12:39 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan ikke dumpe henne. Jeg stiller ikke fremst i køen på datingmarkedet. 5 år siden sist. Kan ikke risikere 5 nye år med tørke. Hun er firebarnsmor. Kan være derfor hun er romslig? Anonymkode: ad6fa...8ef Vagina utvider seg ikke flere cm for hver fødsel slik at man til slutt står igjen med noen flukser som henger og slenger 😅😅 Det finnes mye god informasjon på Internett om du ønsker mer kunnskap om temaet. Anonymkode: 11cd7...685 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:39 #11 Del Skrevet søndag kl 12:39 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan ikke dumpe henne. Jeg stiller ikke fremst i køen på datingmarkedet. 5 år siden sist. Kan ikke risikere 5 nye år med tørke. Hun er firebarnsmor. Kan være derfor hun er romslig? Anonymkode: ad6fa...8ef Du har jo noen valg her. Fortsette som før, ta det opp med henne og foreslå knipeøvelser, eller gå videre. Du får velge hva som passer deg best. Anonymkode: e889f...1f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:41 #12 Del Skrevet søndag kl 12:41 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): IKKE la dere lure! Dette er et tulleinnlegg skrevet av en bitter incel, en tydelig etterligning av innlegget der en dame ber om råd angående daten som har så liten penis at hun ikke kjenner noe ved penetrering. Anonymkode: 9a0de...964 Det er vel i så fall et forsøk på å hjelpe kvinner på KG som har ramlet ut i kjønnskrigen til å få litt selvinnsikt. Anonymkode: fea27...c11 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:41 #13 Del Skrevet søndag kl 12:41 Her er info om du ikke vet hva du skal søke etter: https://www.ung.no/oss/5QQQOPuFmRUuRfv4GR2ijX Anonymkode: 11cd7...685 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:42 #14 Del Skrevet søndag kl 12:42 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan ikke dumpe henne. Jeg stiller ikke fremst i køen på datingmarkedet. 5 år siden sist. Kan ikke risikere 5 nye år med tørke. Hun er firebarnsmor. Kan være derfor hun er romslig? Anonymkode: ad6fa...8ef Bruk en dildo eller fingre i tillegg, finn en stilling som funker. Vær åpen og snakk om det, uten at du sier hun er vid. Si du elsker å ha sex med henne, men at du føler litt lite i noen stillinger. Anonymkode: 1e461...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:43 #15 Del Skrevet søndag kl 12:43 Sleeve? Anonymkode: 031bb...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:43 #16 Del Skrevet søndag kl 12:43 Fortell at du liker henne svært godt, men at fitta hennes gir deg lite. Still knallharde krav til røff munnknulling med svelging, anal og rimming av deg. Sier hun nei til dette, så går du videre. Hun har dårlige forhandlingskort med en løs fette. Dette må hun godta. Anonymkode: 9ccba...303 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:50 #17 Del Skrevet søndag kl 14:50 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har datet en stund. Liker henne godt, men jeg liker også penetrering veldig godt. What to do? Kjenner ingenting når vi har samleie. Føler penis bare drukner i henne. Anonymkode: ad6fa...8ef Finn deg en annen. Hun vil nok ikke ha deg heller hvis hun ikke får noe ut av det. Og forresten er det ikke slik at antall barnefødsler gjør deg videre, kropper er ulike. På tide å lese seg opp. Anonymkode: b29b3...597 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:13 #18 Del Skrevet søndag kl 15:13 Topper og daler skrev (2 timer siden): Dump henne. Hvis mange nok menn dumper kvinner med vide vaginaer, så vil kvinner med vide vaginaer bli selektert bort i de neste generasjonene. Nå forventer jeg jubel, stjerner og tomler i søkk og kav. Vis skjult innhold Ironivarsel 👍👍👍👍👍👍👍 Anonymkode: 55da5...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:18 #19 Del Skrevet søndag kl 15:18 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fortell at du liker henne svært godt, men at fitta hennes gir deg lite. Still knallharde krav til røff munnknulling med svelging, anal og rimming av deg. Sier hun nei til dette, så går du videre. Hun har dårlige forhandlingskort med en løs fette. Dette må hun godta. Anonymkode: 9ccba...303 Dette er et veldig godt råd. Anonymkode: 55da5...43a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:18 #20 Del Skrevet søndag kl 18:18 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vagina utvider seg ikke flere cm for hver fødsel slik at man til slutt står igjen med noen flukser som henger og slenger 😅😅 Det finnes mye god informasjon på Internett om du ønsker mer kunnskap om temaet. Anonymkode: 11cd7...685 Snakk for deg selv, min kone ble betydelig videre etter 2 fødselen. Nå klarer jeg ikke lengre å komme av vaginalt samleie fordi jeg ikke kjenner noe som helst. Flere andre både kvinner om menn som har beskrevet lignende utfordringer på dette forumet. Så ikke snakk om noe du ikke vet noe om Anonymkode: 8f42f...1a7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå