Gå til innhold

Daten har romslig vagina. Føler ingenting ved samleie. Hjelp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en stund. Liker henne godt, men jeg liker også penetrering veldig godt. 
What to do? Kjenner ingenting når vi har samleie. Føler penis bare drukner i henne. 

Anonymkode: ad6fa...8ef

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daten? Bare å komme seg videre/trangere. Det finnes mye fisk i havet. Å begynne med en ei vid gir økt prognose for bedre lykke med neste date.

Anonymkode: 5cd93...fbf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grow a bigger penis, dude! Ingen merker en tictac i Telenor arena. 🤷‍♀️

Anonymkode: 41f27...178

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte stilling? Spør om hun kan knipe litt lett rundt pikken din?

For min egen del føles doggy *mye* trangere men jeg er usikker på om det gjelder alle kvinner(gjelder alle jeg har tatt i doggy, som ikke er så mange)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE la dere lure! Dette er et tulleinnlegg skrevet av en bitter incel, en tydelig etterligning av innlegget der en dame ber om råd angående daten som har så liten penis at hun ikke kjenner noe ved penetrering.

Anonymkode: 9a0de...964

• Liker 12
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dump henne. Hvis mange nok menn dumper kvinner med vide vaginaer, så vil kvinner med vide vaginaer bli selektert bort i de neste generasjonene. Nå forventer jeg jubel, stjerner og tomler i søkk og kav. 

Spoiler

Ironivarsel

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende hun f.eks. blir veldig våt i starten med ny partner.. da kan det bli slik.. men gjør dere ingen andre ting enn penetrering? 

Anonymkode: 9a6dc...23f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dumpe henne. Jeg stiller ikke fremst i køen på datingmarkedet. 5 år siden sist. Kan ikke risikere 5 nye år med tørke. Hun er firebarnsmor. Kan være derfor hun er romslig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan ikke dumpe henne. Jeg stiller ikke fremst i køen på datingmarkedet. 5 år siden sist. Kan ikke risikere 5 nye år med tørke. Hun er firebarnsmor. Kan være derfor hun er romslig?

Vagina utvider seg ikke flere cm for hver fødsel slik at man til slutt står igjen med noen flukser som henger og slenger 😅😅 

Det finnes mye god informasjon på Internett om du ønsker mer kunnskap om temaet.

Anonymkode: 11cd7...685

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har jo noen valg her. Fortsette som før, ta det opp med henne og foreslå knipeøvelser, eller gå videre. Du får velge hva som passer deg best. 

Anonymkode: e889f...1f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

IKKE la dere lure! Dette er et tulleinnlegg skrevet av en bitter incel, en tydelig etterligning av innlegget der en dame ber om råd angående daten som har så liten penis at hun ikke kjenner noe ved penetrering.

Anonymkode: 9a0de...964

Det er vel i så fall et forsøk på å hjelpe kvinner på KG som har ramlet ut i kjønnskrigen til å få litt selvinnsikt.

Anonymkode: fea27...c11

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bruk en dildo eller fingre i tillegg, finn en stilling som funker. Vær åpen og snakk om det, uten at du sier hun er vid. Si du elsker å ha sex med henne, men at du føler litt lite i noen stillinger. 

Anonymkode: 1e461...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell at du liker henne svært godt, men at fitta hennes gir deg lite. Still knallharde krav til røff munnknulling med svelging, anal og rimming av deg. Sier hun nei til dette, så går du videre. Hun har dårlige forhandlingskort med en løs fette. Dette må hun godta.

Anonymkode: 9ccba...303

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har datet en stund. Liker henne godt, men jeg liker også penetrering veldig godt. 
What to do? Kjenner ingenting når vi har samleie. Føler penis bare drukner i henne. 

Finn deg en annen. Hun vil nok ikke ha deg heller hvis hun ikke får noe ut av det. Og forresten er det ikke slik at antall barnefødsler gjør deg videre, kropper er ulike. På tide å lese seg opp. 

Anonymkode: b29b3...597

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (2 timer siden):

Dump henne. Hvis mange nok menn dumper kvinner med vide vaginaer, så vil kvinner med vide vaginaer bli selektert bort i de neste generasjonene. Nå forventer jeg jubel, stjerner og tomler i søkk og kav. 

Vis skjult innhold

Ironivarsel

👍👍👍👍👍👍👍

Anonymkode: 55da5...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fortell at du liker henne svært godt, men at fitta hennes gir deg lite. Still knallharde krav til røff munnknulling med svelging, anal og rimming av deg. Sier hun nei til dette, så går du videre. Hun har dårlige forhandlingskort med en løs fette. Dette må hun godta.

Anonymkode: 9ccba...303

Dette er et veldig godt råd.

Anonymkode: 55da5...43a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vagina utvider seg ikke flere cm for hver fødsel slik at man til slutt står igjen med noen flukser som henger og slenger 😅😅 

Det finnes mye god informasjon på Internett om du ønsker mer kunnskap om temaet.

Anonymkode: 11cd7...685

Snakk for deg selv, min kone ble betydelig videre etter 2 fødselen. Nå klarer jeg ikke lengre å komme av vaginalt samleie fordi jeg ikke kjenner noe som helst. Flere andre både kvinner om menn som har beskrevet lignende utfordringer på dette forumet. Så ikke snakk om noe du ikke vet noe om

Anonymkode: 8f42f...1a7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...