AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Noen ganger når jeg trener løping føler jeg at jeg ikke får pustet ordentlig, det er som om det er et stramt bånd rundt brystkassa, omtrent over solar plexus. Jeg får liksom ikke pustet ordentlig inn, det er tungt å puste og det gjør vondt, og jeg må slutte å løpe selv om jeg kjenner at jeg «har mer i beina». Et det noen som har noen tips til noen øvelser, tøyinger kanskje, som kan gjøre at muskelaturen her slipper litt? Anonymkode: c651f...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidsel Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden (endret) . Endret 6 timer siden av Sidsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noen ganger når jeg trener løping føler jeg at jeg ikke får pustet ordentlig, det er som om det er et stramt bånd rundt brystkassa, omtrent over solar plexus. Jeg får liksom ikke pustet ordentlig inn, det er tungt å puste og det gjør vondt, og jeg må slutte å løpe selv om jeg kjenner at jeg «har mer i beina». Et det noen som har noen tips til noen øvelser, tøyinger kanskje, som kan gjøre at muskelaturen her slipper litt? Anonymkode: c651f...fbc Skjønner hva du mener. Jeg legger meg i barnets posisjon, men med knærne ut og tærne mot hverandre (litt frosk-aktig). Ligger med åpen min, så kjeven får slappe av. Puster laaaangsomt inn nesen, kjenner at ribbene går fra hevrandre. Holder litt. Puster saakte ut munnen og lager en a-lyd (det gør at magemusklene aktiveres. Anonymkode: 46da3...fb6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Et det noen som har noen tips til noen øvelser, tøyinger kanskje, som kan gjøre at muskelaturen her slipper litt? Breath Stacking (skriftlig beskrivelse) Stacked Breathing (instruksjonsvideo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå