AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #41 Del Skrevet 7. desember 2024 Flere tips? Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på. Klær og elektronikk har han alt av. Ser etter opplevelser av noe slag, men liker bare fotball og der finner jeg ikke noe som ikke er for dyrt😫 ts Anonymkode: de0c6...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #42 Del Skrevet 7. desember 2024 Min får puslespill med motiv fra en serie han elsker, en kul t-skjorte og treningsklokke som jeg fant på tilbud under Black Friday. Anonymkode: 8f717...a83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #43 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 20.55): 10 k i julegave!!! Jeg har aldri gitt eller fått en gave i den prisklassen.....hadde vært økonomisk ruin om det var nivået. Vi gir ikke gaver til voksne, ei heller til hverandre. For barn/ungdommene ligger prisen på gaver fra 150-300kr pr hode. Prøver å holde det moderat da vi nylig har kjøpt hus, Anonymkode: 5b63f...1aa Å så? Andre kan vel gi for den summen Anonymkode: 33feb...950 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #44 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Flere tips? Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på. Klær og elektronikk har han alt av. Ser etter opplevelser av noe slag, men liker bare fotball og der finner jeg ikke noe som ikke er for dyrt😫 ts Anonymkode: de0c6...8e9 Folk selger signerte fotballtrøyer på Finn Anonymkode: b0beb...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #45 Del Skrevet 7. desember 2024 I år får han en gave mindre for hvert julebord han er på 🙂🙃 Anonymkode: f894b...9d8 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #46 Del Skrevet 8. desember 2024 En joggedress som er litt kostbar- satser på at kvaliteten gjenspeiles i prisen. En parfyme, et par sko, en 3-pakning med boxere og en ringeklokke med video. Anonymkode: bfdf5...5ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
..... Skrevet 8. desember 2024 #47 Del Skrevet 8. desember 2024 Vi kjøper ikke gave til hverandre, men har bestilt sydentur istedet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #48 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En joggedress som er litt kostbar- satser på at kvaliteten gjenspeiles i prisen. En parfyme, et par sko, en 3-pakning med boxere og en ringeklokke med video. Anonymkode: bfdf5...5ab Hvilken joggedress? Jeg vurderer det samme Anonymkode: d07b4...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #49 Del Skrevet 8. desember 2024 Apple watch Anonymkode: 57258...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #50 Del Skrevet 8. desember 2024 Han får et nettbrett, han har gått og snakket om å skaffe seg det i ett år nå. Anonymkode: 500a0...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 8. desember 2024 #51 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 13.18): Air fryer, det har han ønsket seg lenge. Som ekstragave får han et legosett og seg selv som legofigur, da det er hans lille guilty pleasure Anonymkode: 2adb4...d89 Oi! Hvor har du fått fatt i legosettet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #52 Del Skrevet 8. desember 2024 Vi har en skuff hvor jeg fyller på toalettsaker. Ryddet i den hin dagen, og fant 3 Hugo Boss deodoranter. De husker han garantert ikke tenkte jeg, og pakket dem inn🤣 Dermed er gaven hans i boks. Anonymkode: 10710...d72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #53 Del Skrevet 8. desember 2024 Vera skrev (2 timer siden): Oi! Hvor har du fått fatt i legosettet? Legosettet kjøpte jeg bare på lekebutikk, mens figuren bestilte jeg fra Etsy! Mye bra til en okei pris der Anonymkode: 2adb4...d89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #54 Del Skrevet 8. desember 2024 Han har alt. Og han kjøper seg det selv hvis han trenger noe. Så det blir vanskeligere og vanskeligere for hvert år som går synes jeg. Og han har bursdag oppi alt dette også. Jeg vet at hvis jeg sier vi driter i gaver så blir han glad. Men så er jeg så forbanna glad i gaver å vettu😂 så det er ikke så lett. Anonymkode: c8275...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #55 Del Skrevet 8. desember 2024 Har kjøpt klær. Bukser, skjorter, hansker osv. Anonymkode: 09ed5...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #56 Del Skrevet 8. desember 2024 Han har tidligere fått headset, hengekøye, wifi-støpsel og reisegavekort. I år får han legoblomster og nattbordslampe. Anonymkode: 74e78...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 8. desember 2024 #57 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg blir noe overrasket. Er det vanlig å gi flere gaver? Jeg har alltid gitt 1 gave til sambo, dvs x. Nå har jeg alltid tenkt, hva ønsker han. Han har alltid vært noe barnslig og lever i 80 tallet. Så de siste årene har dreid seg om høytaler og god musikk. Ellers har han fått arbeidslys. X sambo var alltid enkel å kjøpe gave til. Du må kjenne mannen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 8. desember 2024 #58 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Legosettet kjøpte jeg bare på lekebutikk, mens figuren bestilte jeg fra Etsy! Mye bra til en okei pris der Anonymkode: 2adb4...d89 Genialt, takk for godt tips! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #59 Del Skrevet 8. desember 2024 Helene skrev (1 time siden): Jeg blir noe overrasket. Er det vanlig å gi flere gaver? Jeg har alltid gitt 1 gave til sambo, dvs x. Nå har jeg alltid tenkt, hva ønsker han. Han har alltid vært noe barnslig og lever i 80 tallet. Så de siste årene har dreid seg om høytaler og god musikk. Ellers har han fått arbeidslys. X sambo var alltid enkel å kjøpe gave til. Du må kjenne mannen. Jeg har som regel gitt én "hovedgave" og et par-tre mindre gaver i tillegg. Det kommer litt an på prisen og hva han har ønsket seg (og trenger), også. Uten at vi regner helt nøyaktig på det, pleier vi å gi hverandre gaver til sånn ca en gitt sum. Anonymkode: 7277b...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #60 Del Skrevet 8. desember 2024 I år har mannen og jeg avtalt å droppe gaver fordi vi reiser bort i julen. (Akkurat som siste år, men nevermind). Jeg gir ham likevel: 1 potetmoser - Ikea, 31 kr 1 fjærkresaks - gjenbruk, 5 kr 1 dåse til overskytende nymalt kaffe (som gjemmes i kjøleskap til dagen etter) - gjenbruk, 9 kr Med andre ord: Småting vi trenger, som ikke koster alverden. Anonymkode: c6ee2...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå