Gå til innhold

Hemmelig forhold på jobb

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er spot on. Jeg hadde to kollegaer en gang som i lang tid hadde et «hemmelig» forhold til hverandre. Noe kollegaer visste det omtrent før det startet, andre ble totalt overrasket da det ble kjent. Begge disse var gift og hadde barn på hver sin kant, men det var en match made in heaven så de ble skilt, sammen og har nå vært sammen i maaange år. 

Anonymkode: b5bad...a39

ÅÅÅ, så bra for dem.. 

Jeg er ekstrem redd for at mine kollega får vite om det... veldig redd.... jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå..... 

Anonymkode: 7e8f0...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har møtt en del personer oppgjennom som har null sperrer for å drikke av andres glass/flaske etc, så jeg hadde antakeligvis bare tenkt at han var en av disse. 

Anonymkode: b8696...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da må dere avslutte det. Eller gå ifra ektefeller.  Men for å svare på spørsmålet så ville jeg tenkt at det var noe mellom dere om jeg hadde observert at han drakk av glasset ditt og du ikke reagerte. Hvis du hadde reagert som om en annen kollega hadde gjort det samme ville jeg ansett det som en feil fra hans side.  Jeg hadde et forhold på jobb en gang, som vi skjulte fordi han hadde en høyere stilling enn meg og jeg var ikke sikker på hvor forholdet kom til å gå. Men jeg forventet ikke at folk ikke kom til å plukke det opp. Plutselig står man nærmere enn normalt selv om man ikke tenker over det. Eller så er det noe med måten man svarer hverandre på eller noe annet. Det er så ekstremt mange små tegn man ikke tenker over som man gjør med de man kjenner godt. Jeg husker han skulle forbi meg engang og uten å tenke på det tok han lett på ryggen min nær midje. Etter Me Too gjør ikke menn det lenger, ikke med mindre man kjenner hverandre og jeg så at en kollega fikk det med seg. Da var løpet kjørt.

Anonymkode: 3ce9d...e94

Du har så rett i det du skriver, og jeg kjenner meg virkelig igjen. Det er disse små tingene vi ofte ikke tenker over, men som andre legger merke til. En gang møtte jeg ham på kantinen. Han skulle hente et glass juice mens han holdt matpakken sin i hånden. Uten å nøle, ga han meg matpakken sin slik at jeg kunne holde den for ham mens han gikk bort til juiceautomaten for å hente juicen. Siden han har en mye høyere stilling enn meg og er kjent for å være streng, var det en liten handling som overrasket kollegene som så det.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har møtt en del personer oppgjennom som har null sperrer for å drikke av andres glass/flaske etc, så jeg hadde antakeligvis bare tenkt at han var en av disse. 

Anonymkode: b8696...125

han er ikke sånn, han har aldri gjort noe sånt mot andre.. Så, det et uvanlig for ham å være.. det er det som er problemet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutt dette svineriet straks. Så kan du sove bedre.

Ang å drikke av ditt glass: det er jo noe man kan gjøre ved feil, så det ville jeg ikke tenkt noe særlig over.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo litt an på arbeidsplassen og hva slags miljø det er der - noen steder er mer strikte med hierarkisk struktur, andre steder er det veldig flatt. Vær i alle fall obs på at slike forhold kan gjøre andre usikre og det kan medføre litt ubehag for andre. Et sted der jeg jobbet var det helt åpenbart hva som foregikk mellom to personer, begge gifte på sin kant, det ble da ekstra ubehagelig for en del andre når de ikke en gang prøvde å legge skjul på det, slik som på fester og sånt. Det var åpenbart sex inne i bildet - til og med på do under et jobbarrangement! Når de prøver å late som ingenting, så føler jo folk seg litt undervurdert, når de tror de ikke skjønner...

Anonymkode: a02b6...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ashley jackson skrev (Akkurat nå):

Avslutt dette svineriet straks. Så kan du sove bedre.

Ang å drikke av ditt glass: det er jo noe man kan gjøre ved feil, så det ville jeg ikke tenkt noe særlig over.

Å drikke fra mitt glass var en bevisst handling fra hans side. Glassen hans var tomme, og mens han ventet på at servitøren skulle komme med mer drikke, tok han mitt glass, som fortsatt hadde noe igjen. Kollega som sat ved siden av oss oppfattet ikke at han tok mitt glass ved en feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kommer jo litt an på arbeidsplassen og hva slags miljø det er der - noen steder er mer strikte med hierarkisk struktur, andre steder er det veldig flatt. Vær i alle fall obs på at slike forhold kan gjøre andre usikre og det kan medføre litt ubehag for andre. Et sted der jeg jobbet var det helt åpenbart hva som foregikk mellom to personer, begge gifte på sin kant, det ble da ekstra ubehagelig for en del andre når de ikke en gang prøvde å legge skjul på det, slik som på fester og sånt. Det var åpenbart sex inne i bildet - til og med på do under et jobbarrangement! Når de prøver å late som ingenting, så føler jo folk seg litt undervurdert, når de tror de ikke skjønner...

Anonymkode: a02b6...8bf

Å nei, det høres jo ikke bra ut i det helle tatt. Det er ikke slik på min arbeidsplass, å nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det finnes alltid noen som deg – moralsk politi – som liker å dømme andre. Get a life! 

Altså jeg tror ikke flertallet er for utroskap for å si det sånn. Det er jo så ufint både mot partner, men også barna om dere har barn. Hvorfor gidde å ha en partner når du ønsker partneren din så vondt? 

For det kan jeg si deg. Den dagen det kommer ut, så kommer partnerene deres til å ha det veldig vondt å føle seg sykt ydmyket. Klarer du ikke å bry deg om det så er du virkelig en kald person. 

Anonymkode: 934ba...797

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, alle vet det allerede 

Anonymkode: 6d907...88d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Altså jeg tror ikke flertallet er for utroskap for å si det sånn. Det er jo så ufint både mot partner, men også barna om dere har barn. Hvorfor gidde å ha en partner når du ønsker partneren din så vondt? 

For det kan jeg si deg. Den dagen det kommer ut, så kommer partnerene deres til å ha det veldig vondt å føle seg sykt ydmyket. Klarer du ikke å bry deg om det så er du virkelig en kald person. 

Hei, du treffer noe i meg her... Vi sliter begge med dårlig samvittighet. Vi har hatt dette forholdet i 12 år, med noe års pause da vi jobbet på ulike geografiske steder. Begge er ulykkelige i våre respektive ekteskap, men av ulike grunner kan vi ikke skille oss fra våre partnere. Livet er komplisert, og ikke alt er bare svart-hvitt..

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei, du treffer noe i meg her... Vi sliter begge med dårlig samvittighet. Vi har hatt dette forholdet i 12 år, med noe års pause da vi jobbet på ulike geografiske steder. Begge er ulykkelige i våre respektive ekteskap, men av ulike grunner kan vi ikke skille oss fra våre partnere. Livet er komplisert, og ikke alt er bare svart-hvitt..

At noe ikke er svart-hvitt gjør det ikke mere greit av den grunn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben vår hadde vi et hemmelig utroskap-par. Tror de fleste visste det altså. Folk som liksom flørter diskret er ikke akkurat usynlige. 

Når det ble slutt mellom dem var den kjipe stemningen like enkel å kjenne 

Anonymkode: 546dc...6ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om det er så gale så  avtal et åpent ekteskap sånn at det er greit, om ikke så må dere bare skille dere. Ting er ikke alltid svart hvitt, men utroskap sårer likevel utrolig mye. Mest sannsynlig vet flere på jobben din om det allerede. Noe som ydmyker partnerene deres enda mer. Er partneren din så lite verdt i dine øyne? For uansett om dere ikke har det bra i ekteskapene så kommer mest trolig partnerene deres til å ha det helt jævlig når de finner ut av det. De kommer til å føle seg så ydmyket. Potensielt kan du gjøre sånn at partneren din ikke finner seg noen igjen siden de mest sannsynligvis føler seg så lurt av dere. 12 år er sykt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det virker som at du mye mer stressa for den lille episoden med glasset, enn for at du har et forhold til en gift mann. Ønsker du å fortsette det forbudte forholdet? Det er det du må spørre deg selv. Drit i glasset, hva dine kolleger tenker er jo irrelevant. Det viktigste her er om du vil bryte opp ekteskapet eller ikke.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere har barn å de er store, så kan det også gå utover deg når de finner det ut. Godt mulig de tar din partners side å ikke klarer å tilgi deg. Vet om folk det har skjedd med tidligere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finnes alltid noen som deg – moralsk politi – som liker å dømme andre. Get a life! 

Ikke sikkert vedkommende er mer moralpoliti enn at vedkommende har vært utsatt for den slags før🤔 Noe kanskje ikke du har??

Anonymkode: dd026...50d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det finnes ingen unnskyldning for utroskap. Hvis ikke begge deres ektefeller ligger i koma da eller er har vært demente i alle disse årene?

Anonymkode: 9f86c...62e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det finnes ingen unnskyldning for utroskap. Hvis ikke begge deres ektefeller ligger i koma da eller er har vært demente i alle disse årene?

Anonymkode: 9f86c...62e

Jeg er ikke interessert i forelesningen din, ok? Du kan spare den til deg selv! Takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Vanlig unnskylding for å lette på samvittigheten det. Sannheten er at det ikke er en unnskyldning på noen som helst måte 

Anonymkode: 6d907...88d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...