Gå til innhold

Hva syns du om disse vinterskoene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Verdt å kjøpe? 

Screenshot_20241124_100124_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 57a4f...35b

Grei nok, til sitt bruk.

Anonymkode: 69feb...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bor i sentrum av en by med konstant brøytede fortau og veier så er det nok helt kurrant. Utenom det er det nok lurt med litt høyere sko om vinteren.

Anonymkode: ce417...f03

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis man bor i sentrum av en by med konstant brøytede fortau og veier så er det nok helt kurrant. Utenom det er det nok lurt med litt høyere sko om vinteren.

Anonymkode: ce417...f03

Takk for forslaget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Veldig Isba-aktig.

Anonymkode: 6830d...3a3

Isba?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser helt ok ut syns jeg, sånn utseendemessig. Men det er det sikkert delte meninger om.

Om de er verdt pengene kommer an på hva du forventer av skoene. Skal de holde deg varme i 20 minus? Holde deg tørre i mengder med våt slapsesnø? Holde snøen ute i 15 cm ubrøyta puddersnø? Holde deg varm nok på vei til og fra jobb og trening på bar asfalt?

Jeg tviler på at de er vanntette, så skal du traske rundt i sørpa blir du kanskje skuffet. Men jeg vil anta de holder deg varme på tørre fortau, selv om det er noen (få) minusgrader. Men hva de er verdt tenker jeg som sagt kommer an på hva du forventer av de. 

Endret av Splittbinders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Splittbinders skrev (32 minutter siden):

De ser helt ok ut syns jeg, sånn utseendemessig. Men det er det sikkert delte meninger om.

Om de er verdt pengene kommer an på hva du forventer av skoene. Skal de holde deg varme i 20 minus? Holde deg tørre i mengder med våt slapsesnø? Holde snøen ute i 15 cm ubrøyta puddersnø? Holde deg varm nok på vei til og fra jobb og trening på bar asfalt?

Jeg tviler på at de er vanntette, så skal du traske rundt i sørpa blir du kanskje skuffet. Men jeg vil anta de holder deg varme på tørre fortau, selv om det er noen (få) minusgrader. Men hva de er verdt tenker jeg som sagt kommer an på hva du forventer av de. 

Hvilken type sko passer til alle de "problemstillingene" du har skrevet? 

Jeg vil gjerne ha sko som er vanntette og holder føttene varm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 14.59):

Isba?

In-vinterstøvler på 80-tallet. Varme, og ypperlige når man måtte gå i slapsete snø til skolen. Jeg hadde mine i 25 år før jeg pensjonerte dem for godt. De selges fremdeles.

https://www.miinto.no/p-klassiske-beige-vinterstovler-1f14cf1f-937d-4532-8a21-27d472840de2

Anonymkode: ade01...a9e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

In-vinterstøvler på 80-tallet. Varme, og ypperlige når man måtte gå i slapsete snø til skolen. Jeg hadde mine i 25 år før jeg pensjonerte dem for godt. De selges fremdeles.

https://www.miinto.no/p-klassiske-beige-vinterstovler-1f14cf1f-937d-4532-8a21-27d472840de2

Anonymkode: ade01...a9e

En voldsom pris. Nordås sko har de på tilbud denne uka til kr. 2 999. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen som enten er lik eller samme, HH kjøpt på obs riktignok brune. Var tenkt som vintersko, men de er nok mer høstsko fant jeg ut, var jo altfor glatte, dårlig grep på snøglatte underlag mao. Så sjekk om gummien på sålen er myk og heftende eller mer hard. Det første er best på vinterføre. Men jeg liker utseende da.

Anonymkode: 024be...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg kjøpte noen som enten er lik eller samme, HH kjøpt på obs riktignok brune. Var tenkt som vintersko, men de er nok mer høstsko fant jeg ut, var jo altfor glatte, dårlig grep på snøglatte underlag mao. Så sjekk om gummien på sålen er myk og heftende eller mer hard. Det første er best på vinterføre. Men jeg liker utseende da.

Anonymkode: 024be...f92

Man har da oppfunnet brodder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de var litt kjedelige/ ordinære. Ikke sko jeg ville valgt.

Anonymkode: 0c2d9...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...