AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #81 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): 🤣🤣🤣🤣 Det her er kødd sant? Du sitter ikke i 2024 og faktisk tror på det oppkoket her? Anonymkode: b21b1...021 Du tror 6 millioner år med evolusjon viskes ut av noen tiår med venstreradikal søppel-ideologi i et lite hjørne av verden som folk knapt har hørt om?? Anonymkode: 0dd29...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #82 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og jeg som 38-åring vegrer meg for å date 30+ gamle kvinner, for ikke å si 32+, rart med det. Anonymkode: 0dd29...1c6 De oppegående mennene gjør ikke det heldigvis. Får dater med menn mellom 29-39. Forrige forhold var han året yngre Anonymkode: 054e5...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #83 Del Skrevet 26. november 2024 Hvis du har hobbyer; prøv å finn en mann der. Har du en spesiell type mann du liker; ja dra dit å begynn med det. Hva med en lege? Eller går ikke det? Finnes vel masse single leger som er bra Man kan ikke sitte å vente på at denne mannen daler ned fra månen uten å tenke litt utenfor alt og prøve nye ting Anonymkode: bc356...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #84 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du tror 6 millioner år med evolusjon viskes ut av noen tiår med venstreradikal søppel-ideologi i et lite hjørne av verden som folk knapt har hørt om?? Anonymkode: 0dd29...1c6 Dette er ikke evolusjon. I vikingsamfunnet jobbet kvinner og menn, og det var ganske så god likestilling før den skadelige kristendommen kom. I eldre samfunn var det heller ikke slik at kvinner bare var hjemme. Anonymkode: 41f1b...ee4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #85 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette er ikke evolusjon. I vikingsamfunnet jobbet kvinner og menn, og det var ganske så god likestilling før den skadelige kristendommen kom. I eldre samfunn var det heller ikke slik at kvinner bare var hjemme. Anonymkode: 41f1b...ee4 Nå er det ingen som egentlig vet noe som helst om hvordan mennesket levde før, det man har skriftlige kilder på er noen tusen år gamle mens mennesket har eksistert i flere millioner år. Men basert på de åpenbare forskjellene på kjønnene, sier det seg litt selv at kvinner og menn utførte svært forskjellige oppgaver Anonymkode: 0dd29...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #86 Del Skrevet 26. november 2024 Dra ut på Michaels i Oslo. Der finner du mange kjekke gifteklare menn. Anonymkode: 5379c...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #87 Del Skrevet 26. november 2024 Nå har jeg vært sammen med mannen min siden vi var 17 år så jeg er absolutt ikke noen ekspert på dating, men er vel på tinder folk møtes for tiden? Du må bare være proaktiv der😄 Anonymkode: d6293...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #88 Del Skrevet 26. november 2024 Jeg er nå gift 35 åring med 3 barn vi møttes når jeg var 27, han er hele min verden, og elsker familien vår. MEN jeg har aldri vært forelsket i han, det var nok for meg at han var gal etter meg og at vi var så skapt for hverandre og føler meg trygg med han. Anonymkode: e8fa3...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #89 Del Skrevet 26. november 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Du tror 6 millioner år med evolusjon viskes ut av noen tiår med venstreradikal søppel-ideologi i et lite hjørne av verden som folk knapt har hørt om?? Anonymkode: 0dd29...1c6 Hahahahha mennesker har ikke eksistert i 6 millioner år lille venn. Menneskets historie er knapt et millisekund av jordens eksistens. Og det du snakker om har ikke noe med evolusjon og gjøre engang, det er bare noe påfunnet podcast-oppgulp uten ett eneste reelt holdepunkt for å rettferdiggjøre dine egne giftige holdninger. Anonymkode: b21b1...021 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #90 Del Skrevet 26. november 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Nå er det ingen som egentlig vet noe som helst om hvordan mennesket levde før, det man har skriftlige kilder på er noen tusen år gamle mens mennesket har eksistert i flere millioner år. Men basert på de åpenbare forskjellene på kjønnene, sier det seg litt selv at kvinner og menn utførte svært forskjellige oppgaver Anonymkode: 0dd29...1c6 Basert på faktisk forskning og FUNN så viser det seg at menn og kvinner gjorde nøyaktig de samme oppgavene, faktisk. Men det ignorerer du glatt selvfølgelig Anonymkode: b21b1...021 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #91 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hahahahha mennesker har ikke eksistert i 6 millioner år lille venn. Menneskets historie er knapt et millisekund av jordens eksistens. Og det du snakker om har ikke noe med evolusjon og gjøre engang, det er bare noe påfunnet podcast-oppgulp uten ett eneste reelt holdepunkt for å rettferdiggjøre dine egne giftige holdninger. Anonymkode: b21b1...021 Nja…. Det er en teori at en asteroide utsletta oss og bi begynte på nytt igjen. spor av det rundt pyramidene og Egypt Anonymkode: e8fa3...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #92 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hahahahha mennesker har ikke eksistert i 6 millioner år lille venn. Menneskets historie er knapt et millisekund av jordens eksistens. Og det du snakker om har ikke noe med evolusjon og gjøre engang, det er bare noe påfunnet podcast-oppgulp uten ett eneste reelt holdepunkt for å rettferdiggjøre dine egne giftige holdninger. Anonymkode: b21b1...021 Mennesket og sjimpansen har en felles stamfar, som vi skilte lag fra for ca. 6 millioner år siden. Dette regnes som utviklingslinjen til mennesket. Du må, i tillegg til å lære deg og skrive bedre norsk, lese elementær historie før du legger ut om ting du åpenbart ikke skjønner deg på. Anonymkode: 0dd29...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #93 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 9.09): Dere som har barn, mann og greier er bare så heldige!🥹 Jeg er en kvinne på 28 år og begynner å miste håpet på å stifte egen familie og få barn. Jeg vet ikke hva jeg gjør galt, annet enn at jeg er veldig sjenert og introvert, helt ufrivillig (prøver å ikke være det). Jeg fester ikke, drikker ikke, røyker ikke. Jeg er sjelden ute på byen, kanskje noen få ganger i året. Jeg er sykepleier og tar nå en master i digitalisering og innovasjon. Jeg tar vare på meg selv, trener, spiser sunt, og har få, men veldig gode venner, som også er ganske introverte. Jeg har såååå innmari lyst til å møte noen «normale» og stifte egen familie. Jeg har møtt et par, men det har ikke fungert. Jeg har IKKE en lang liste med kriterier, hvis noen lurte. Utseendemessig ser jeg ok ut, tror jeg…? Legger ved bilde av en dame som ligner mye på meg😅. Jeg er halvt norsk og halvt noe annet. 165 cm høy, 65 kg. Blir beskrevet om snill, veldig lojal, rolig, med en del humor. Litt barnslig og «enkel». Ikke enkel i hodet, men enkel personlighet. Jeg liker ikke fjellturer og slikt, men er på med å prøve noe nytt hvis det gjør ferden enklere for meg. Hater psykologisk spill og sånt tull. Har prøvd datingapper, men lykkes ikke med det. Hva gjør jeg galt? Må jeg feste og ligge rundt for å møte noen? Dagens dummeste spørsmål, men dere vet🥹. Jeg vil ha mann og barn🥹 Anonymkode: 99e5f...bd5 Vi er snart i 2025. Utagerende, ekstrovert og hvor du utleverer alt om deg selv er sett på som positive egenskaper. Introvert og rolig er sett på som dårlig egenskap. Kjære deg, ingen ting galt med deg, du høres ut som drømmedama, det er samfunnet det er noe galt med. Anonymkode: c819c...164 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #94 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Vi er snart i 2025. Utagerende, ekstrovert og hvor du utleverer alt om deg selv er sett på som positive egenskaper. Introvert og rolig er sett på som dårlig egenskap. Kjære deg, ingen ting galt med deg, du høres ut som drømmedama, det er samfunnet det er noe galt med. Anonymkode: c819c...164 Men samfunnet tenker ikke dette da. Det er bare at det tar kanskje bare lengre tid for en introvert å vise hvem de er, men jeg har ikke inntrykket av at verden(fordi verden også er introvert) syns det er en dårlig egenskap. Å det trenger egentlig ikke være så stor forskjell på dem heller, føler introverte ofte blir svært trygge på segselv og at man kan sitte å lure noen ganger om noen er introvert eller ekstrovert, at det ikke er noe man ser ved første øyekast i de fleste tilfeller. Jeg fikk høre tik psykolog at jeg er ambivert. Det snakkes aldri om, å være en balanse mellom begge. Anonymkode: 3f142...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #95 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvis du har hobbyer; prøv å finn en mann der. Har du en spesiell type mann du liker; ja dra dit å begynn med det. Hva med en lege? Eller går ikke det? Finnes vel masse single leger som er bra Man kan ikke sitte å vente på at denne mannen daler ned fra månen uten å tenke litt utenfor alt og prøve nye ting Anonymkode: bc356...abf Skal du bli lege idag så må du vel nesten være på spekteret Like barn leker også best , skjønner ikke helt det med fokuset på yrkestittel Anonymkode: d4b1c...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #96 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Skal du bli lege idag så må du vel nesten være på spekteret Like barn leker også best , skjønner ikke helt det med fokuset på yrkestittel Anonymkode: d4b1c...a06 Alle kan ikke være på spekteret. Anonymkode: 3f142...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #97 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal du bli lege idag så må du vel nesten være på spekteret Like barn leker også best , skjønner ikke helt det med fokuset på yrkestittel Anonymkode: d4b1c...a06 Halvparten utdanner seg jo i Polen eller lignende, trenger jo knapt bestått. Anonymkode: 0dd29...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #98 Del Skrevet 27. november 2024 On 11/26/2024 at 3:57 PM, AnonymBruker said: Mennesket og sjimpansen har en felles stamfar, som vi skilte lag fra for ca. 6 millioner år siden. Dette regnes som utviklingslinjen til mennesket. Du må, i tillegg til å lære deg og skrive bedre norsk, lese elementær historie før du legger ut om ting du åpenbart ikke skjønner deg på. Anonymkode: 0dd29...1c6 Ja jeg regner med sjimpansen var veldig opptatt av at ikke damene skulle sjekke de opp, eller at de hadde for høy utdanning. Du misforstår biologi med vilje for å unskylde dine egne problemer og vanskeligheter, kjempegøy å se på (psst det heter "å" skrive, ikke "og") Anonymkode: b21b1...021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #99 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja jeg regner med sjimpansen var veldig opptatt av at ikke damene skulle sjekke de opp, eller at de hadde for høy utdanning. Du misforstår biologi med vilje for å unskylde dine egne problemer og vanskeligheter, kjempegøy å se på (psst det heter "å" skrive, ikke "og") Anonymkode: b21b1...021 Det heter "unnskylde", ikke "unskylde". Ps. Hysj Anonymkode: 0dd29...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #100 Del Skrevet 1. desember 2024 Du er ikke alene TS. Er 32 gammel mann som har nesten gitt opp å stifte familie. Introvert og sliter med å benytte datingsapper. Har akseptert at kjærligheten og familie ikke er ment for alle, men håper at du finner den en dag. Lykke til videre og ikke mist håpet. Anonymkode: 4298c...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå