AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #21 Del Skrevet 24. november 2024 Du høres ut som drømmedama for meg når jeg var yngre og singel. Jeg er helt sikker på at noen kan bli glad i deg Anonymkode: 003fd...6aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #22 Del Skrevet 24. november 2024 Som mann synes jeg det høres ut som et veldig bra utgangspunkt. Du burde jo bli sjekket opp til stadighet. Ikke begynn å ligge rundt, da ødelegger du alt. Anonymkode: 0dd29...1c6 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #23 Del Skrevet 24. november 2024 PS, ikke lytt til råd om at DU skal sjekke opp menn. Det blir fort veldig turn-off, er mannen interessert nok tar han kontakt Anonymkode: 0dd29...1c6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #24 Del Skrevet 24. november 2024 Det er ikke for seint, i hvert fall. Jeg er mann, og da jeg var 28 var det 16 år siden sist jeg hadde kyssa noen. Det så rett og slett veldig mørkt ut. Jeg er nå 37 og har et barn som begynner på skolen neste høst. Det er mulig! Anonymkode: d3046...aa6 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #25 Del Skrevet 24. november 2024 DelvisPresley skrev (40 minutter siden): Kunne du gått 10 år oppover? Ville du hatt en annen introvert som partner? Hvorfor skal en ung, vakker kvinne velge en gammel mann? Anonymkode: 41f1b...ee4 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #26 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor skal en ung, vakker kvinne velge en gammel mann? Anonymkode: 41f1b...ee4 Er kvinner på 36 gamle, eller er det bare menn som er gamle når de er 36? Anonymkode: 003fd...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #27 Del Skrevet 24. november 2024 Nei nei ikke tenk sånn om deg selv! Mitt beste tips er at du må bli et «ja» menneske! Bli med overalt og ikke bry deg om det bare er jenter der! Jeg møtte mannen min da jeg var 32 og alle mine venninner møtte mennene deres i 30-35 års alderen! Du er vakker og husk på å invitere like mye som du blir invitert! Anonymkode: 31d0b...2c6 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 24. november 2024 #28 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor skal en ung, vakker kvinne velge en gammel mann? Anonymkode: 41f1b...ee4 28 ung, og 38 gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg-er-anonym Skrevet 24. november 2024 #29 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dere som har barn, mann og greier er bare så heldige!🥹 Jeg er en kvinne på 28 år og begynner å miste håpet på å stifte egen familie og få barn. Jeg vet ikke hva jeg gjør galt, annet enn at jeg er veldig sjenert og introvert, helt ufrivillig (prøver å ikke være det). Jeg fester ikke, drikker ikke, røyker ikke. Jeg er sjelden ute på byen, kanskje noen få ganger i året. Jeg er sykepleier og tar nå en master i digitalisering og innovasjon. Jeg tar vare på meg selv, trener, spiser sunt, og har få, men veldig gode venner, som også er ganske introverte. Jeg har såååå innmari lyst til å møte noen «normale» og stifte egen familie. Jeg har møtt et par, men det har ikke fungert. Jeg har IKKE en lang liste med kriterier, hvis noen lurte. Utseendemessig ser jeg ok ut, tror jeg…? Legger ved bilde av en dame som ligner mye på meg😅. Jeg er halvt norsk og halvt noe annet. 165 cm høy, 65 kg. Blir beskrevet om snill, veldig lojal, rolig, med en del humor. Litt barnslig og «enkel». Ikke enkel i hodet, men enkel personlighet. Jeg liker ikke fjellturer og slikt, men er på med å prøve noe nytt hvis det gjør ferden enklere for meg. Hater psykologisk spill og sånt tull. Har prøvd datingapper, men lykkes ikke med det. Hva gjør jeg galt? Må jeg feste og ligge rundt for å møte noen? Dagens dummeste spørsmål, men dere vet🥹. Jeg vil ha mann og barn🥹 Anonymkode: 99e5f...bd5 Sitter i samme båt som deg bare at jeg er mann. Det jeg liker å tenke er at du må bare holde ut. Med dette mener jeg hold til dine verdier og det du mener er rett levemåte. Selv om det tar litt ekstra tid før du finner noen vil sjansen da være mye større for at det blir en som var verdt ventet. Lykke til 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #30 Del Skrevet 24. november 2024 Få med deg noen av de introverte vennene dine på en quiz på pub. Mange som går dit å «bare» drikker brus/kaffe. For å finne noen så må du ut av huset og oppleve verden litt. De kommer dessverre ikke servert på døren. hva med klatring? Det er også en avslappende arena med varierende mengde folk. Anonymkode: 97953...cf2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #31 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Få med deg noen av de introverte vennene dine på en quiz på pub. Mange som går dit å «bare» drikker brus/kaffe. For å finne noen så må du ut av huset og oppleve verden litt. De kommer dessverre ikke servert på døren. hva med klatring? Det er også en avslappende arena med varierende mengde folk. Anonymkode: 97953...cf2 Hva om hun bestiller store pakker levert inne eller renovere hjemme? Da kommer det noen 😄 Servert rykende ferske menn, rett på døren. God jul. Hilsen Bring(Ikke i samarbeid med Bring) Syns forslagene dine er fine. Anonymkode: 3f142...9e2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #32 Del Skrevet 24. november 2024 Det dummeste du kan gjøre er å miste håpet som 28 åring. Så ikke gi opp letingen etter en mann du vil ha barn med. Du er såpass unge at du har god til å treffe en mann og du trenger ikke ta til takke med hvem som helst. Fokuser på å finne en mann du faktisk ønsker å ha barn med og som du tror vil være en god mann og far til barna. Anonymkode: 7e15e...425 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #33 Del Skrevet 24. november 2024 Mange hobbyer som er foretrukken av introverte er mannsdominert. Er du interessert i warhammer, anime, cosplay eller no slikt? Anonymkode: 003fd...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #34 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som barn/ungdom var jeg ganske sjenert og syns det var vanskelig å snakke med menn. Man må bare gjøre noe med det, jeg prøvde å eksempel ta meg en drink eller to sammen med de jeg var ute på date med som faktisk funker greit og bryter barrieren. Men du får ikke ett forhold om du ikke sier noe, ikke går ut å møter noen etc. Du virker veldig skikkelig ut ifra beskrivelsen din, som forsåvidt er bra. Likevel må du også leve livet ditt , det er ikke krise å ha sex med engang eksempel dersom stemningen er der. Har to forhold bak meg (ett nåværende) og begge hadde vi sex første dagen vi møttes også utviklet det seg derifra 😅 Jeg har heller ingen hobby bortsett fra trening men møtte første eks på fest og min nåværende samboer på tinder. Du må også huske på at man ikke må bli «desperat» etter kjæreste. Det skal myyye til for å passe sammen. Felles verdier, holdninger, interesser, hvordan de behandler deg, får det til å føle deg, hvordan de behandler mennesker rundt seg. Det skal så sinnsykt mye til for at begge skal bli forelsket og alt skal klaffe, om du tenker over det. Man skal ikke nøye seg med en mann bare fordi man vil ha kjæreste, denne mannen må faktisk ha kvaliteter du passer med. Er det noen grunn til du ikke drikker, eksempel religion? Svært mange i din alder tar seg jo gjerne ett glass, og møtes slik. Man trenger ikke drikke seg helt ubrukelig selv om man går ut å har det gøy med venner. Da vil også sjangsen for å møte noen øke Anonymkode: 1b0df...0de Riktig. Det er derfor det ikke har fungert med noen så langt. Jeg har ikke en lang liste med kriterier, men ja takk til lojalitet, respekt og snillhet. Det er ingen veldig spesiell grunn, men jeg kommer dessverre fra et «alkohol-hjem». Både min far og mor drakk mye når vi var små. Dette førte naturligvis til mye krangling, uroligheter i hjemmet, og lite oppfølging av meg og mine søsken. Derfor har jeg og mine storebrødre en negativ tilnærming til alkohol/drikking. Jeg liker det bare ikke. Likevel takker jeg ja til å være med ut. Noen ganger tar jeg brus, andre ganger noe alkoholfritt. ts Anonymkode: 99e5f...bd5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #35 Del Skrevet 24. november 2024 Ikke "ligg rundt".. Det vil bare føkke opp hodet ditt og på sikt gjøre deg mindre attraktivt for noe annet enn ONS. Selvfølgelig, våge å satse dersom du treffer en du har trua på. Men å ligge på første date er bare selvskading. Selvfølgelig er alle de bitre, sex-avhengige og evig single damene her på forumet her uenig med meg. Men mitt råd er å tviholde på dine verdier, integritet og lete etter en som passer for akkurat den du er. Men du må selvfølgelig ut av døra og være sosial. Drømmeprinsen kommer ikke ramlende ned på dørterskelen din. M49 Anonymkode: c059f...070 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #36 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke "ligg rundt".. Det vil bare føkke opp hodet ditt og på sikt gjøre deg mindre attraktivt for noe annet enn ONS. Selvfølgelig, våge å satse dersom du treffer en du har trua på. Men å ligge på første date er bare selvskading. Selvfølgelig er alle de bitre, sex-avhengige og evig single damene her på forumet her uenig med meg. Men mitt råd er å tviholde på dine verdier, integritet og lete etter en som passer for akkurat den du er. Men du må selvfølgelig ut av døra og være sosial. Drømmeprinsen kommer ikke ramlende ned på dørterskelen din. M49 Anonymkode: c059f...070 🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 41f1b...ee4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #37 Del Skrevet 24. november 2024 Både jeg og de fleste av mine venninner har møtt på våre partnere på fest. Du må bare hoppe i det, gå på fester, bli kjent med vennene til vennene dine og laste ned Tinder. Anonymkode: 3c92e...e29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #38 Del Skrevet 24. november 2024 Hva med brødrene dine da? Kan du sosialisere mer med dem, og kanskje møte noen av deres kompiser. Jeg mener, siden du ikke har så mange andre arenaer der du møter menn...? Jeg er introvert og sjenert, og har en mann som er det samme. Tror aldri vi hadde funnet hverandre hvis vi ikke hadde møtt hverandre gjennom felles kjente. Ingen av oss "gjør seg" på nettdating. Anonymkode: 56548...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hocane Skrevet 24. november 2024 #39 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Både jeg og de fleste av mine venninner har møtt på våre partnere på fest. Du må bare hoppe i det, gå på fester, bli kjent med vennene til vennene dine og laste ned Tinder. Anonymkode: 3c92e...e29 Greit nok med julebord på grunn av jobben, men begynner å bli kleint med type ungdomsfest som 28 åring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #40 Del Skrevet 24. november 2024 Du høres helt fantastisk ut, det er nok bare snakk om tall, som andre sier må du gå på flere dates. Som mann kan jeg også støtte det de over sier om at du absolutt ikke burde ligge rundt, absolutt alle seriøse menn jeg kjenner uten unntak har ingen sans for kvinner som ligger rundt. KG sier noe helt annet, men tilfeldig sex totalt ødelegger verdien din som kvinne i seriøse menns øyne uansett hvor politisk ukorrekt det er å si høyt. Anonymkode: 8510c...adc 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå