AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:09 #1 Del Skrevet søndag kl 08:09 Dere som har barn, mann og greier er bare så heldige!🥹 Jeg er en kvinne på 28 år og begynner å miste håpet på å stifte egen familie og få barn. Jeg vet ikke hva jeg gjør galt, annet enn at jeg er veldig sjenert og introvert, helt ufrivillig (prøver å ikke være det). Jeg fester ikke, drikker ikke, røyker ikke. Jeg er sjelden ute på byen, kanskje noen få ganger i året. Jeg er sykepleier og tar nå en master i digitalisering og innovasjon. Jeg tar vare på meg selv, trener, spiser sunt, og har få, men veldig gode venner, som også er ganske introverte. Jeg har såååå innmari lyst til å møte noen «normale» og stifte egen familie. Jeg har møtt et par, men det har ikke fungert. Jeg har IKKE en lang liste med kriterier, hvis noen lurte. Utseendemessig ser jeg ok ut, tror jeg…? Legger ved bilde av en dame som ligner mye på meg😅. Jeg er halvt norsk og halvt noe annet. 165 cm høy, 65 kg. Blir beskrevet om snill, veldig lojal, rolig, med en del humor. Litt barnslig og «enkel». Ikke enkel i hodet, men enkel personlighet. Jeg liker ikke fjellturer og slikt, men er på med å prøve noe nytt hvis det gjør ferden enklere for meg. Hater psykologisk spill og sånt tull. Har prøvd datingapper, men lykkes ikke med det. Hva gjør jeg galt? Må jeg feste og ligge rundt for å møte noen? Dagens dummeste spørsmål, men dere vet🥹. Jeg vil ha mann og barn🥹 Anonymkode: 99e5f...bd5 2 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:40 #2 Del Skrevet søndag kl 08:40 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Dere som har barn, mann og greier er bare så heldige!🥹 Jeg er en kvinne på 28 år og begynner å miste håpet på å stifte egen familie og få barn. Jeg vet ikke hva jeg gjør galt, annet enn at jeg er veldig sjenert og introvert, helt ufrivillig (prøver å ikke være det). Jeg fester ikke, drikker ikke, røyker ikke. Jeg er sjelden ute på byen, kanskje noen få ganger i året. Jeg er sykepleier og tar nå en master i digitalisering og innovasjon. Jeg tar vare på meg selv, trener, spiser sunt, og har få, men veldig gode venner, som også er ganske introverte. Jeg har såååå innmari lyst til å møte noen «normale» og stifte egen familie. Jeg har møtt et par, men det har ikke fungert. Jeg har IKKE en lang liste med kriterier, hvis noen lurte. Utseendemessig ser jeg ok ut, tror jeg…? Legger ved bilde av en dame som ligner mye på meg😅. Jeg er halvt norsk og halvt noe annet. 165 cm høy, 65 kg. Blir beskrevet om snill, veldig lojal, rolig, med en del humor. Litt barnslig og «enkel». Ikke enkel i hodet, men enkel personlighet. Jeg liker ikke fjellturer og slikt, men er på med å prøve noe nytt hvis det gjør ferden enklere for meg. Hater psykologisk spill og sånt tull. Har prøvd datingapper, men lykkes ikke med det. Hva gjør jeg galt? Må jeg feste og ligge rundt for å møte noen? Dagens dummeste spørsmål, men dere vet🥹. Jeg vil ha mann og barn🥹 Anonymkode: 99e5f...bd5 Nei, men du må sannsynligvis møte flere enn to tilfeldige menn for å finne en livspartner som også ønsker barn. Du må ut og være proaktiv. Ingen som dukker opp på døra. Anonymkode: 47093...13e 10 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:41 #3 Del Skrevet søndag kl 08:41 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, men du må sannsynligvis møte flere enn to tilfeldige menn for å finne en livspartner som også ønsker barn. Du må ut og være proaktiv. Ingen som dukker opp på døra. Anonymkode: 47093...13e Du har helt rett. jeg prøver så godt jeg kan, men det er ikke lett. Anonymkode: 99e5f...bd5 1 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:44 #4 Del Skrevet søndag kl 08:44 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har helt rett. jeg prøver så godt jeg kan, men det er ikke lett. Anonymkode: 99e5f...bd5 Nei, ingenting er lett når det gjelder moderne dating. Dette kan jeg skrive under på som mann. Spesielt når det gjelder forhold og noe seriøst. Anonymkode: 47093...13e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:50 #5 Del Skrevet søndag kl 08:50 Det er ikke lett å møte noen som alt klaffer bra med, men du har gode forutsetninger, for du virker hyggelig og intelligent. Sett deg noen mål om å være i situasjoner der det er menn, rett og slett. Da øker sannsynligheten. Begynne med en ny aktivitet? Er det noe kor eller løpegruppe eller liknende ved sykehuset du jobber? Er det noe sosialt som skjer i forbindelse med studiet? For å møte noen må du nok øke komfortsonen litt, gjøre litt uvante ting, oppsøke steder det kan være gutter og menn, og så tøre å se deg litt rundt, se litt ekstra på noen du liker godt. Anonymkode: 80094...379 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:52 #6 Del Skrevet søndag kl 08:52 Jeg har en sønn på 27 år som er singel og som også har problemer med å få seg kjæreste. Jeg tar gjerne deg som svigerdatter 😉 Anonymkode: 93520...cbc 3 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:04 #7 Del Skrevet søndag kl 09:04 Kvinne 32 år her, og føler på det samme. Det er vanskelig å møte noen der det oppstår kjemi og gjensidig forelskelse! Vet heller ikke hva jeg gjør galt, for jeg også er nå helt normalt pen og oppegående, utdannet, snill og grei osv. Jeg har hatt noen kjærester og en del flørter da, og det jeg kan tipse om er jo å være på arenaer der det finnes menn. Klatring f. eks er en aktivitet mange menn deltar på, hvor det er lett å komme i prat. Du kan jo prøve det? Anonymkode: cc5dc...eda 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:15 #8 Del Skrevet søndag kl 09:15 "du skal kysse mange frosker før du finner drømmeprisen". Du må rett og slett UT og være mer tilgjengelig, aktivt spørre om dates. Ser du en kjekk mann på kafe, så si at du synes han var veldig flott, og lurer på om han er interessert i å utveksle telefonnr. DEN SOM INTE VÅGER, INTE VINNER!!! Det at du ikke fester gjør jo at du ikke møter så mange når de er åpen og klar. For det å møtes på fest og utveksle telefonnr er ganske vanlig. Anonymkode: 99490...f8e 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet søndag kl 09:29 #9 Del Skrevet søndag kl 09:29 Bortsett fra på jobben - hvor møter du/ har du kontakt med andre menn i løpet av en uke, eller en måned? Er det noe annet enn jobb og studier du er interessert i, gjerne en arena der det er menn. Jeg traff min utkårede på en ukes fjelltur med DNT. Fordelen er at vi var i samme gjeng i flere dager, sånn at vi ble litt kjent. Kanskje du kan finne andre aktiviteter der du treffer folk over tid, fortrinnsvis aktiviteter der det er et visst innslag av menn. Har du noen hobbyer? I og med at du studerer så er det en mulighet å treffe noen der. Kanskje du må ut av komfortsonen og tørre å ta noen initiativ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:05 #10 Del Skrevet søndag kl 10:05 petterm skrev (25 minutter siden): Bortsett fra på jobben - hvor møter du/ har du kontakt med andre menn i løpet av en uke, eller en måned? Er det noe annet enn jobb og studier du er interessert i, gjerne en arena der det er menn. Jeg traff min utkårede på en ukes fjelltur med DNT. Fordelen er at vi var i samme gjeng i flere dager, sånn at vi ble litt kjent. Kanskje du kan finne andre aktiviteter der du treffer folk over tid, fortrinnsvis aktiviteter der det er et visst innslag av menn. Har du noen hobbyer? I og med at du studerer så er det en mulighet å treffe noen der. Kanskje du må ut av komfortsonen og tørre å ta noen initiativ? Bortsett fra jobb, trening og datingapper har jeg lite kontakt med menn når jeg tenker meg om... Jeg har ikke mange hobbyer, men jeg er hobbyfotograf og tar en del bilder i bryllup og andre selskaper. Kanskje jeg må være mer tilgjengelig når jeg er på slike selskaper for å ta bilder? Der er det jo ofte flotte menn😅, men siden vi ikke gjør noe sammen, er jeg redd for at de skal synes det er rart hvis jeg kommer bort for å bli kjent (de som ikke har noen med seg, så klart). Og har de ikke noen med seg, men likevel ikke er single, så kommer det forhåpentligvis fort frem😅. Jeg liker å lese, men man leser jo hjemme. Jeg er mer aktiv på sommeren. Kanskje jeg rett og slett må finne andre aktiviteter…. Anonymkode: 99e5f...bd5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet søndag kl 10:13 #11 Del Skrevet søndag kl 10:13 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bortsett fra jobb, trening og datingapper har jeg lite kontakt med menn når jeg tenker meg om... Jeg har ikke mange hobbyer, men jeg er hobbyfotograf og tar en del bilder i bryllup og andre selskaper. Kanskje jeg må være mer tilgjengelig når jeg er på slike selskaper for å ta bilder? Der er det jo ofte flotte menn😅, men siden vi ikke gjør noe sammen, er jeg redd for at de skal synes det er rart hvis jeg kommer bort for å bli kjent (de som ikke har noen med seg, så klart). Og har de ikke noen med seg, men likevel ikke er single, så kommer det forhåpentligvis fort frem😅. Jeg liker å lese, men man leser jo hjemme. Jeg er mer aktiv på sommeren. Kanskje jeg rett og slett må finne andre aktiviteter…. Anonymkode: 99e5f...bd5 Hvis du har kontakt med gjestene i bryllup og andre sammenhenger så er det jo bare å prate med de mennene som er single. De biter neppe. 😃 Spiller det noen rolle om de synes det er rart at du prater med de? Hva med å delta aktivt i en fotoklubb? 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet søndag kl 10:40 #12 Del Skrevet søndag kl 10:40 Kunne du gått 10 år oppover? Ville du hatt en annen introvert som partner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet søndag kl 10:44 #13 Del Skrevet søndag kl 10:44 Du er ung og vakker (siden du ligner den jenta på bildet) Syns det var litt tidlig å gi opp allerede! De fleste er jo ikke engang etablert på det tidspunktet. Hva med nettdating? Jeg har flere venninner som har møtt gode mannfolk på nett. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:45 #14 Del Skrevet søndag kl 10:45 Gå på masse dates er mitt tips. Det er mye rart der ute, men plutselig er det fulltreffer Jeg er også introvert, men tok initiativ til dates med menn jeg snakket med på tinder og plutselig møtte jeg mannen i mitt liv. Anonymkode: bfad9...c98 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:50 #15 Del Skrevet søndag kl 10:50 Nå er jeg dame, men du virker veldig søt. Ikke gi opp 😊 Anonymkode: 3f142...9e2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:54 #16 Del Skrevet søndag kl 10:54 Som barn/ungdom var jeg ganske sjenert og syns det var vanskelig å snakke med menn. Man må bare gjøre noe med det, jeg prøvde å eksempel ta meg en drink eller to sammen med de jeg var ute på date med som faktisk funker greit og bryter barrieren. Men du får ikke ett forhold om du ikke sier noe, ikke går ut å møter noen etc. Du virker veldig skikkelig ut ifra beskrivelsen din, som forsåvidt er bra. Likevel må du også leve livet ditt , det er ikke krise å ha sex med engang eksempel dersom stemningen er der. Har to forhold bak meg (ett nåværende) og begge hadde vi sex første dagen vi møttes også utviklet det seg derifra 😅 Jeg har heller ingen hobby bortsett fra trening men møtte første eks på fest og min nåværende samboer på tinder. Du må også huske på at man ikke må bli «desperat» etter kjæreste. Det skal myyye til for å passe sammen. Felles verdier, holdninger, interesser, hvordan de behandler deg, får det til å føle deg, hvordan de behandler mennesker rundt seg. Det skal så sinnsykt mye til for at begge skal bli forelsket og alt skal klaffe, om du tenker over det. Man skal ikke nøye seg med en mann bare fordi man vil ha kjæreste, denne mannen må faktisk ha kvaliteter du passer med. Er det noen grunn til du ikke drikker, eksempel religion? Svært mange i din alder tar seg jo gjerne ett glass, og møtes slik. Man trenger ikke drikke seg helt ubrukelig selv om man går ut å har det gøy med venner. Da vil også sjangsen for å møte noen øke Anonymkode: 1b0df...0de 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet søndag kl 10:56 #17 Del Skrevet søndag kl 10:56 Har du en venninne som er i forhold med en solid type, så kan du spørre henne om han har noen likesinnede venner å introdusere deg for. Ellers høre med de i familien. Som flere skriver så må du rett og slett være mer sosial. Det betyr ikke at du må bruke Tinder eller henge på byen. Du må rett og slett konsentrere deg om folk som har en lik livsstil som deg og møtes deres kjentfolk. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:56 #18 Del Skrevet søndag kl 10:56 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som har barn, mann og greier er bare så heldige!🥹 Jeg er en kvinne på 28 år og begynner å miste håpet på å stifte egen familie og få barn. Jeg vet ikke hva jeg gjør galt, annet enn at jeg er veldig sjenert og introvert, helt ufrivillig (prøver å ikke være det). Jeg fester ikke, drikker ikke, røyker ikke. Jeg er sjelden ute på byen, kanskje noen få ganger i året. Jeg er sykepleier og tar nå en master i digitalisering og innovasjon. Jeg tar vare på meg selv, trener, spiser sunt, og har få, men veldig gode venner, som også er ganske introverte. Jeg har såååå innmari lyst til å møte noen «normale» og stifte egen familie. Jeg har møtt et par, men det har ikke fungert. Jeg har IKKE en lang liste med kriterier, hvis noen lurte. Utseendemessig ser jeg ok ut, tror jeg…? Legger ved bilde av en dame som ligner mye på meg😅. Jeg er halvt norsk og halvt noe annet. 165 cm høy, 65 kg. Blir beskrevet om snill, veldig lojal, rolig, med en del humor. Litt barnslig og «enkel». Ikke enkel i hodet, men enkel personlighet. Jeg liker ikke fjellturer og slikt, men er på med å prøve noe nytt hvis det gjør ferden enklere for meg. Hater psykologisk spill og sånt tull. Har prøvd datingapper, men lykkes ikke med det. Hva gjør jeg galt? Må jeg feste og ligge rundt for å møte noen? Dagens dummeste spørsmål, men dere vet🥹. Jeg vil ha mann og barn🥹 Anonymkode: 99e5f...bd5 Ligner du på henne så burde det ikke være noe problem og møte noen. Men forsøk heller å slappe av når du er ute. Han er der. Og han er sikkert ute i samme ærende. Du trenger ikke ligge rundt. Undertegnede er dessverre utenfor ønskelisten din siden jeg er mann, over 50 og har to barn. Med det sagt så finnes din der ute. Lykke til!! Anonymkode: ee165...194 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet søndag kl 11:01 #19 Del Skrevet søndag kl 11:01 Vet at det er klisjé, men kjærligheten møter du når du minst venter det. Prøver du for hardt skjer det ikke, eller du ender opp med å ta til takke med en knallis med dårlige tenner og null sosiale antenner (erfaring much😆). Kanskje en ny hobby kan være tingen? Der kan jo noen dukke opp. Du høres jo ut som ei bra dame❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet søndag kl 11:05 #20 Del Skrevet søndag kl 11:05 Det virker sikkert rart, men mange menn merker hvordan kvinner har blitt behandlet av andre menn tidligere. Man ser eks at en del kvinner går fra forhold til forhold mens andre blir lurt trill rundt. Så det er fort gjort at ting skal fortsette å være som de er Venners venner fungerer mye bedre enn datingapper. I helsevesenet og politiet er det også mange som har god erfaring med å bli sammen med kollegaer, i motsetning til blant lærere og i det private. Ellers er hobbyer en fin måte Jeg kan dessverre ikke gi deg noen fryktelig gode råd når det kommer til dating, annet enn å unngå løse relasjoner, men jeg kan i det minste hjelpe deg å få relevant jobb😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå