Gå til innhold

Hva ønsker barna deres seg til jul? Og kommer dere til å gi dem det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sokker, AirPods , ny jakke, polo skjorte , t-skjorter +++
Får hvertfall skjorte og t-skjorte , så får vi se OL det blir jakke eller AirPods 

mini ønsker Lego , spisermanklokke og halve lekekatalogen 

Anonymkode: 8e959...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jente 14 år. Ønsker seg Cedrico jakke. Det får hun ikke. Fikk ny boblejakke i desember i fjor.

Men hun får mange andre ting hun ønsker seg, Charlotte Tilbury sminke, slalåmbriller, Polo genser og T-skjorte. Parfyme. Lois bukse.

Anonymkode: 10f15...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mitt barn er 14 og ønsker seg et spesielt Lego sett til nesten 4000 kr. Vet ikke ennå om han får det, kommer an på om faren eller besteforeldrene blir med å spleise.

Anonymkode: a7ed5...65e

Lego er kult! Hvis man har økonomi til det, så er jo det egentlig en veldig fin gave ☺️ Mine får også store legosett (barneskole). Hvilket sett ønsker din seg?

Anonymkode: c66a4...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt 8 år, han ønsker seg Vr briller, det får han ikke, han må vente noen år. Så ønsker han seg Mr. Beast LAB, det skal han få. Så skal han få nye skøyter og et spill 😊

Anonymkode: 3dd4d...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lego er kult! Hvis man har økonomi til det, så er jo det egentlig en veldig fin gave ☺️ Mine får også store legosett (barneskole). Hvilket sett ønsker din seg?

Anonymkode: c66a4...e03

Dette: https://www.lego.com/nb-no/themes/legend-of-zelda

Ser nå at jeg husket feil på prisen, det koster «bare» 3400. Det øker jo sjansen litt for at han får det. 😉

Grunnen til at jeg er usikker er kanskje mest at jeg synes det ser ut som man får veldig lite for pengene. Det er jo ikke veldig stort akkurat. 🤔 Men det er visst veldig viktig å ha akkurat dette.

Anonymkode: a7ed5...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt ønske i år. Dagbok med lås. 8 åring.

Anonymkode: ec660...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øverst på lista til 12 og 14 åringen står nye mobiler, og siden de de har nå er 5 år gamle, og ikke støtter de siste oppdateringene og bank id, så får de nye til jul. Dog ikke av de nyeste modellene, men det «krever» de heller ikke. De bare ønsker seg nye som funker, og ikke må lades hele tiden 😊

Utover det står klær, smykker, sminke og hudpleie, bøker og spesifikke skrivesaker på lista, og det får de av øvrige familie 😊

Anonymkode: 1ad5b...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 år ønsker seg langrennski, vbucks til fortnite, elektrisk eksperiment og pokemonkort.

Får ski av meg (699,-) og sko+staver av besteforeldre. 

5år ønsker seg pokemon, dinosaurer og biler. 

Får kanskje mer tracks til hot wheels men vet ikke enda. 

De bruker også å få en mindre gave fra nissen, søsken og katten. I år får de klomaskin fra katten, kjøpt brukt for 150,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-åringen ønsker seg bare kompass. Det skal han få. Pluss noe til. 

3-åringen ønsker seg dukker og diverse tilbehør til dukker og noen dukker til… og så ønsker hun seg alt mulig annet, bare det er rosa. Skulle hun fått alt som kom ramlende ut av henne så hadde vi ikke hatt plass i huset. 

Anonymkode: 2a346...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 8.48):

Lurer på hva barna deres ønsker seg til jul, og kommer de til å få det? 

Hvor gamle er barna deres? 

Anonymkode: 1d12a...743

min fyller 12 og ønsker seg mest en ny mobil, det skal hn få..

hn trenger også nye klær da hn vokst fra mye dessverre,me det får hn av andre i familien :)

Anonymkode: f14c6...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 åringen ønsker alt av Gabbys dukkehus. Fant pent brukt på finn billig og med mye stæsj så han får det.

12 åringen ønsker seg mini DIY miniatyr hus og får det.

Anonymkode: 9bff0...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngste ønsker seg en ekte ATV (som jeg da må ta førerkort på, og kjøre, så han kan sitte på). Nix.

6-åringen ønsker seg "en robot som er en ekte sykepleier og kan gå og snakke og sånt". Det får hun ikke.

Eldste ønsker seg en hund. Det får hun ikke.

Nå hørtes jeg ut som en skikkelig fæl mor, men problemet er vel at ungene har altfor mye, så det de fremdeles kan ønske seg blir helt urealistisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...