AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Inspirert av den andre tråden. Hvordan ble du møtt på legevakten? Hva slags hjelp fikk du? Anonymkode: 9d2a8...52e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg møtte sjefspsykriateren som så jeg mente alvor og ble lagt rett inn på psykiatrisk akutt avdeling. Det reddet livet mitt. Har forsøkt en gang med selvmord og hadde de sendt meg hjem hadde jeg ikke levd idag Anonymkode: f0f29...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Ble møtt på en veldig OK måte. Jeg slapp å sitte på venterommet, fikk et eget rom å vente på. Kom først inn til en lege, så hadde jeg en samtale med to fra et ambulant team. Endte med akuttinnleggelse pga selvmordsfare. Anonymkode: 1f2e6...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har vært med eksen min på legevakten, og han ble tatt på alvor og lagt rett inn. Han har bipolar-diagnose, men vet ikke om det utgjør noe forskjell? Anonymkode: caa19...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå