AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei, dere som har litt peiling på trening. Jeg kom over et bilde av Vegard Ylvisåkers datter (t.h) som minte meg på noe jeg egentlig lenge har drømt om: Den definerte muskelen over kneet der; hvilke øvelser kan gjøre at man får den? Da tenker jeg ikke på innsøkket på siden, men muskelen over kneet. Jeg har alltid syns at det er så pent når den muskelen vises. Jeg har allerede holdt på med noen benøvelser, bl.a knebøy, noen år, men blir bare definert på siden av låret. P.S: Helst øvelser man kan gjøre hjemme. Bilde hentet fra https://www.seher.no/kjendis/kjendisdatter-vant-norske-talenter/82279524 dersom man må oppgi bildekilde? Anonymkode: 49348...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Leg extensions eller leg press med smale ben, hacksquatmaskin eller lunges med god holdning. Men, nå er nå Emma veldig ung og jeg vil bli overrasket dersom hun vekttrener mye/tungt ettersom hun gjør så mye annet. Hun er nok rett og slett bare sunn, normaltvektig og har fått noen gode gener - og topper det med mye fysisk aktivitet. Anonymkode: a0eb8...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden «Fotballmuskelen» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå