AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #1 Del Skrevet 23. november 2024 Finnes det menn som gjør slikt med vilje? Får deg til å føle deg uattraktiv med vilje? Hvorfor gjør de det, hva får de ut av det? Anonymkode: c843a...e6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #2 Del Skrevet 23. november 2024 Enten fordi de er manipulative. Eller fordi de er så usikre på seg selv at de tråder på andre for å føle seg bedre. Anonymkode: abd42...6d9 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #3 Del Skrevet 23. november 2024 Selvfølgelig finnes det. Det finnes kvinner som gjør det samme. Grunnleggende usikkerhet og behov for å kontrollere, kan ha ulike underliggende årsaker. Anonymkode: d97be...b19 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #4 Del Skrevet 23. november 2024 Jeg har kun sett menn gjøre det mot kvinner som de misliker sterkt. Har sett det veldig sjeldent i utgangspunktet da. Veldig stygg handling. Anonymkode: 3a164...601 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #5 Del Skrevet 23. november 2024 Jepp, eksen min sa jeg var stygg helt uprovosert (forsåvidt helt grunnløst også), mens vi fortsatt var sammen. Timer senere grein han fordi han var redd jeg skulle forlate ham. Han slet en del psykisk og var ikke akkurat noe fruktfat. Anonymkode: 4515c...3ab 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 23. november 2024 #6 Del Skrevet 23. november 2024 Det finnes folk som gjør det, ja. Jeg antar de gjør det for å etablere en form for kontroll. Uavhengig av hvorfor de gjør det er det å regne som psykisk vold og overgrep om det skjer bevisst eller over litt tid. Sånne folk skal man jo komme seg unna, men vet av erfaring at det ikke alltid er så lett. Manipulative folk er gjerne manipulative på mer enn ett område. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #7 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Finnes det menn som gjør slikt med vilje? Får deg til å føle deg uattraktiv med vilje? Hvorfor gjør de det, hva får de ut av det? Anonymkode: c843a...e6a Jeg var sammen med en fyr som på en måte gjorde mine dårlige sider så viktige. Når man treffer noen så har de jo dårlige og negative sider. Han snakket mye om det. Kansje man ikke trener mye feks. Da bekymret han seg om ti år fordi da ville man være tjukk som 50 åring. Eller, jeg har ikke nok familie her. Fordi da var det slitsomt for han at han måtte stille opp. Eller at jeg ikke har så mange venner. Fordi da måtte han alltid være den som måtte introdusere meg for noen. Sånn tenkte han hele tida. Og kommenterte. Plutselig begynte han å si at jeg hadde en problematisk økonomi. Men det handlet om at han selv hadde det. For han skyldte masse skatt. Han var også utro, var på tinder etter 6 mnd sammen. Selv om han selv hadde klaget på at eksen var utro mot han. Folk er så rare. Altså kan godt være han ikke er helt normal. Men det er altså folk som er veldig fokusert på andres dårlige sider fordi de selv mener at de er så perfekte og fortjener en feilfri perfekt partner. Og så snakker de masse om feilene du har og blåser de opp. Det er utrolig skadelig for selvbildet. Helt klart. Han jeg datet har foreldre som er psykisk syke med bipolar og div og begge de også tenker sånn om andre folk så.. Anonymkode: cae71...c34 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #8 Del Skrevet 24. november 2024 Dårlige og gode sider, mente jeg over. Anonymkode: cae71...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #9 Del Skrevet 24. november 2024 Ja. Anonymkode: 45069...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #10 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Selvfølgelig finnes det. Det finnes kvinner som gjør det samme. Grunnleggende usikkerhet og behov for å kontrollere, kan ha ulike underliggende årsaker. Anonymkode: d97be...b19 Forskjellen er at det hos damer blir rettferdiggjort som en måte å teste menn på. Om de har den selvtilliten de krever, ved å se om de kan rokke ved selvfølelsen deres. Blir til og med forklart av datingeksperter. Så ja, både blant kvinner og menn finnes det dem som bevisst går inn for å prøve å få andre til å føle seg dårlig. Uansett, når dette er sagt, så vil det alltid være opp til mottakeren hvordan hun eller han skal reagere. Ta det personlig, eller snu det og se på hvem slikt kommer ifra. Om du lar andre tråkke på deg er helt opp til deg Anonymkode: 78797...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #11 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forskjellen er at det hos damer blir rettferdiggjort som en måte å teste menn på. Om de har den selvtilliten de krever, ved å se om de kan rokke ved selvfølelsen deres. Blir til og med forklart av datingeksperter. Så ja, både blant kvinner og menn finnes det dem som bevisst går inn for å prøve å få andre til å føle seg dårlig. Uansett, når dette er sagt, så vil det alltid være opp til mottakeren hvordan hun eller han skal reagere. Ta det personlig, eller snu det og se på hvem slikt kommer ifra. Om du lar andre tråkke på deg er helt opp til deg Anonymkode: 78797...cde Jeg tenker at det å si til et fremmed menneske som tar kontakt med deg at «du er schtøgg» er stygt uansett om det skyldes mannehat eller en bevisst plan om å teste deg under stress. Men å tråkke på noen som har gitt deg tillit er noe annet. Og ja, både menn og kvinner gjør det. Anonymkode: d3b28...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #12 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at det å si til et fremmed menneske som tar kontakt med deg at «du er schtøgg» er stygt uansett om det skyldes mannehat eller en bevisst plan om å teste deg under stress. Men å tråkke på noen som har gitt deg tillit er noe annet. Og ja, både menn og kvinner gjør det. Anonymkode: d3b28...c81 Visst er det stygt, men så finnes det altså mennesker som er slik. Og det er for så vidt greit å finne ut av så tidlig som mulig Anonymkode: 78797...cde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå