AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #41 Del Skrevet 27. november 2024 Sjåføryrket - de som da kjører landet på langs i faste ruter. De er lenge borte. De har faste stopp. Anonymkode: bf625...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #42 Del Skrevet 27. november 2024 Har erfart at det er helt EKSTREMT vanlig i film/tv/reklame bransjen i Norge. Ikke like mye nå som 90-tidlig 2000 tallet, men fortsatt vanlig. Høy flyt av alkohol og diverse rusmiddler, mennesker som ofte jobber tett sammen, reiser bort sammen, mye fester, premierer, arrangementer etc. Anonymkode: 0c363...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #43 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 22.38): Hvilken jobber/ yrker er det lettest å være utro og ikke bli oppdaget? Er det mange utro folk på kontoret der du jobber? Anonymkode: 82f41...54a Alle yrker. Det handler ikke om yrkene,men menneskene. Selvfølgelig er det vanskeligere i noen yrker "få det til" rent fysisk,mens i andre yrker mye lettere som f.eks flyvertinne som sover på hotell osv. Anonymkode: 74092...203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #44 Del Skrevet 3. desember 2024 Overalt Anonymkode: 862d6...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #45 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 11.32): Ikke alle nordsjøarbeidere som er utro nei! Det er lytt og alle hører og vet alt. De fleste plasser får du sparken om sånt kommer opp,spesielt om noen er gift. Og de fleste er på jobb ikke for å knulle! Har kone hjemme og er ikke en utro type, hater folk som er utro, du er forpliktet i ett forhold. De som er sammen med nordsjøarbeidere kan og være utro, alle kan være utro, men det handler om personen de er! Anonymkode: d61b9...c10 Jeg hadde en elsker som jobbet i norsjøen. Vi møttes til og fra jobb. Han hadde også sex på lugaren om det var noen nye spreke kvinner der som bet på. Han hadde kone og to små barn hjemme😉 Anonymkode: fa7be...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #46 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg hadde en elsker som jobbet i norsjøen. Vi møttes til og fra jobb. Han hadde også sex på lugaren om det var noen nye spreke kvinner der som bet på. Han hadde kone og to små barn hjemme😉 Anonymkode: fa7be...196 Hvor møttes dere da? til og fra jobb? I nordsjøen eller på hotell? Er det så lett å bare få se noe? Tviler jeg på. Har mange kjente i nordsjøen. Anonymkode: d61b9...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #47 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg hadde en elsker som jobbet i norsjøen. Vi møttes til og fra jobb. Han hadde også sex på lugaren om det var noen nye spreke kvinner der som bet på. Han hadde kone og to små barn hjemme😉 Anonymkode: fa7be...196 Hva skjedde ned dere da? sluttet å være elskere? Var det i år eller lenge siden? Anonymkode: d61b9...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #48 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor møttes dere da? til og fra jobb? I nordsjøen eller på hotell? Er det så lett å bare få se noe? Tviler jeg på. Har mange kjente i nordsjøen. Anonymkode: d61b9...c10 Tror ikke det var enkelt for han å finne seg noen. Jeg traff han på tinder, og vi var ute etter det samme. Vi møttes når han var ferdig på jobb, og når han skulle på jobb. Anonymkode: fa7be...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #49 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hadde en elsker som jobbet i norsjøen. Vi møttes til og fra jobb. Han hadde også sex på lugaren om det var noen nye spreke kvinner der som bet på. Han hadde kone og to små barn hjemme😉 Anonymkode: fa7be...196 Æsj, du hadde en elsker som lå med deg, kona og diverse andre. Super måte å spre kjønnssykdommer på. Anonymkode: ef43f...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #50 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Æsj, du hadde en elsker som lå med deg, kona og diverse andre. Super måte å spre kjønnssykdommer på. Anonymkode: ef43f...bda Ja fysjameg😂 Anonymkode: fa7be...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå