Gå til innhold

I hvilken jobber/ yrker er det lettest å være utro?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen år siden jobbet jeg skift med seks andre på et stort industriområdet. Vårt lokale hadde en enorm kjeller med mange "hemmelige" rom. Jeg og en kollega kunne lett snike oss unna en time eller to på natta uten at det ble oppdaget. 

Anonymkode: 54b0d...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 22.38):

Hvilken jobber/ yrker er det lettest å være utro og ikke bli oppdaget?  

Er det mange utro folk på kontoret der du jobber?

Anonymkode: 82f41...54a

Lettest? Det vet jeg ikke. Det er dog veldig høy forekomst i politiet og kriminalomsorgen.

Anonymkode: c9695...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært temmelig lett for egen del, i alle fall. Er en del på jobbreise, blir vel ca 50 hotelldøgn i året. Men har aldri vært utro. Vet om et tilfelle på arbeidsplassen, men det var slutten på et forhold og begynnelsen på et nytt (ikke at det er en unnskyldning) 

Anonymkode: c17b2...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Yrker der en reiser en del, f.eks. på konferansier og seminar. Etter min erfaring er nordsjøarbeidere høyt representert blant de som leter etter ons på tinder……oppmøte på hotell før avreise😆

Anonymkode: d3999...408

Ikke alle nordsjøarbeidere som er utro nei!

Det er lytt og alle hører og vet alt. De fleste plasser får du sparken om sånt kommer opp,spesielt om noen er gift.

Og de fleste er på jobb ikke for å knulle!

Har kone hjemme og er ikke en utro type, hater folk som er utro, du er forpliktet i ett forhold. De som er sammen med nordsjøarbeidere kan og være utro, alle kan være utro, men det handler om personen de er!

Anonymkode: d61b9...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke alle nordsjøarbeidere som er utro nei!

Det er lytt og alle hører og vet alt. De fleste plasser får du sparken om sånt kommer opp,spesielt om noen er gift.

Og de fleste er på jobb ikke for å knulle!

Har kone hjemme og er ikke en utro type, hater folk som er utro, du er forpliktet i ett forhold. De som er sammen med nordsjøarbeidere kan og være utro, alle kan være utro, men det handler om personen de er!

Men ja, det skjer i nordsjøen og!

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 9.02):

Samlingsbasert studie. Ingen kjente hverandre fra før, og ikke kjente de til hva som var på hjemmebane. 
Bo på hotell og en forventning om å både spise ute, drikke litt vin og være mye sammen… 

Var mange “par” i klassen på de samlingene. Hver 6. uke i 2 år var visst det mange trenger. 

Anonymkode: ecfbd...3ae

Det er ikke min erfaring. Hvor i landet var dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Yrker der en reiser en del, f.eks. på konferansier og seminar. Etter min erfaring er nordsjøarbeidere høyt representert blant de som leter etter ons på tinder……oppmøte på hotell før avreise😆

Ikke bare det, men de surfer datingapper for nye flørter og elskerinner når de er på jobb, så kommer de hjem på 4 uker friperiode. Når dama da er på jobb i ukedagene, så farter de rundt i byen mellom elskerinnene sine. Vi har "et par" av de her i byen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Lettest? Det vet jeg ikke. Det er dog veldig høy forekomst i politiet og kriminalomsorgen.

Sistnevnte er jo også kjent for insatt/ansatt-sex

Anonymkode: cbb46...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Sistnevnte er jo også kjent for insatt/ansatt-sex

"Kjent" er en massiv overdrivelse, det skjer knapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (38 minutter siden):

Ikke bare det, men de surfer datingapper for nye flørter og elskerinner når de er på jobb, så kommer de hjem på 4 uker friperiode. Når dama da er på jobb i ukedagene, så farter de rundt i byen mellom elskerinnene sine. Vi har "et par" av de her i byen😅

De er absolutt overrepresentert på Tinder…..men der er de selvsagt singel😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De er absolutt overrepresentert på Tinder…..men der er de selvsagt singel😆

Det er han ene når han shopper hos damer på Finn.no også 😆 "Dama var så hyggelig at vi tok likegreit en kaffe også!" Utrolig hvilke arenaer de surrer rundt på😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

"Kjent" er en massiv overdrivelse, det skjer knapt.

Vil heller si at "knapt" er en overdrivelse, ikke vanlig  men det er heller ikke så veldig sjeldent.  Er vel tabu å si sånt på KG, men faktum er at det har økt med flere antall kvinnelig ansatte i kriminalomsorgen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (3 timer siden):

Sandnes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sandnes? 

Et par av de. Det er jo svært få, om man ser på antall nordsjøarbeidere. Det er nok et par kontorarbeidere, et par hjemmeværende, et par butikkansatte osv også, som er utro i byen din. Det betyr ikke at alle i nevnte grupper er utro. Folk er utro av ulike årsaker, og noen ganger ligger forholdene bedre til rette, enn andre ganger. Noen er kun utro på julebordet. Jeg har jobbet på hotell og i bar, og har sett det meste. Absolutt alle yrker er representert.

Anonymkode: ef43f...bda

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er kjent for faktisk😂 og spesielt om de er sammen med håndtverkere??😂

Jeg tar elektrikeren min hver dag og kanskje flere ganger. Hadde aldri verden rota meg bort i en lege(eller noen andre for den del).

Anonymkode: 5a7c3...d12

Han tilfører vel litt spenning til forholdet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor politiet?

Anonymkode: 7e38d...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har ikke vært utro, men han jobber i bank og før han møtte meg har han hatt sex med både kunder og ansatte. Han har også datet kollegaer og rotet med kvinner på div arrangement. 

Han jobber på en avdeling innad i banken med 14 ansatte, jevnt antall menn og kvinner, alle er i forhold, de fleste barn, aldersspenn på de ansatte fra 29 til 60. 

Han bedyrer at ingen der tusker eller har et godt øye til hverandre. Han sier ingen av de har vist noe tendenser til utroskap og de har jobbet sammen i mange år.

De reiser på hotellhelger 3-4 ganger i året, de som avdeling men også hele banken. Han er ærlig på at det forekommer en del utroskap internt når hele banken samles. 

Føler meg ikke trygg på moralen på arbeidsstedet hans, og tenker at det er flere ypperlige anledninger til å  finne på faenskap om en ansatt vil det. 

Jeg må velge å stole på samboeren min om vi skal være sammen. Så enkelt er det. 

Anonymkode: 09280...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...