Gå til innhold

Gran Canaria eller Egypt i Januar

Enik82

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 23.42):

I desember/januar har Granka kalde badetemperaturer, kjølige kvelder etter sola har gått ned. Restaurant innkastere står og roper brunost og fiskeboller etter deg, fordi de tror du blir sjarmert av at de kan noe erke norsk. Da vil jeg heller bli seksuelt trakassert i Egypt. 
Hadde jeg hatt barn og bare var ute etter behag så hadde jeg valgt Granka 

Anonymkode: d0d04...6af

Nei, det vil du ikke!!! Hilsen en kvinne som har blitt seksuelt trakassert i Egypt, gjentatte ganger. 

Anonymkode: 8c7cc...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei, det vil du ikke!!! Hilsen en kvinne som har blitt seksuelt trakassert i Egypt, gjentatte ganger. 

Leit å lese det skjedde. Det var jo altså satt på spissen for å få frem et poeng… Moro at folk her blir hysterisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt folk spørre "Hva er verdens verste land? Ja, altså etter Egypt." 😅

Og jeg må si meg litt enig. For et forbanna irriterende jævla møkkaland å oppholde seg i. Med det som kanskje kan regnes som verdens fremste turistattraksjon, er det synd at så mange egyptere tilsynelatende gjør alt de kan for at folk ikke skal få lyst til å reise til Egypt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egypt skal jeg aldri tilbake til men glad jeg har vært der. Var der med familie som 11-åring. Flere av oss ble matforgiftet, jeg fikk varige skader av salmonella og vi spiste kun på hotellet. Både jeg og lillebror måtte legges inn i Norge da vi kom hjem. Vi som gruppe ble offer for lommetyver 3 ganger den uka. En uke etter vi kom hjem kjørte en selvmordsbomber inn i resepsjonen. 

Anonymkode: 6f783...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Leit å lese det skjedde. Det var jo altså satt på spissen for å få frem et poeng… Moro at folk her blir hysterisk.

Hysterisk? Det er du som er respektløs og tankeløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...