Gå til innhold

Kyss på kinnet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I utelandet er det hilsing og si hade. Er han norsk?

Anonymkode: c4e7e...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 15.44):

Jeg bør kanskje legge til at jeg ikke har kjempemye erfaring med dating. Har kun vært i ett langvarig forhold, som varte i mange år. Har ikke vært forelsket mange ganger i livet. Stor forskjell på å flørte med noen man ikke har følelser for, bare for gøy, og å tørre å ta steget når følelsene er der. Veldig redd for å bli avvist her, både pga skammen og at vennskapet aldri blir det samme dersom han ikke føler det samme. 

Det er åpenbart at han er glad i meg, og at jeg betyr mye for han. Da jeg hadde bursdag nylig skrev han også det da han sendte gratulasjonsmelding, at han er veldig glad i meg. Og til tider tenker jeg at vi flørter, eller er det bare humor som man kan ha mellom venner?

Vi har forresten kjent hverandre i mange år gjennom en felles hobby, er først i nyere tid disse følelsene har sneket seg på. Vi er åpenbart kompatible med at vi har veldig mye til felles, snakker om alt mellom himmel og jord. Og jeg fantaserer mye om han seksuelt… Men jeg har vel kanskje for lite selvtillit på disse greiene, med at jeg har lite erfaring med dating (og sex, for den saks skyld, har kun vært med to stk). Er egentlig en person med god selvtillit selv om jeg er litt sjenert av meg, men akkurat når det gjelder denne vennen min blir jeg så usikker på alt. Føler det er så mye å tape. 

Tenker også kanskje litt at han ville tatt et tydelig initiativ hvis han var interessert? At han umulig kan være like forsiktig og redd for å bli avvist som meg..? Litt derfor jeg vender tilbake til at han kanskje kun søker vennskap.

ts

Anonymkode: 9742d...3aa

Så pene og tiltrekkende dere skulle være da! Drar damer og menn i hytt og pine 🙄

Anonymkode: d9e4c...3a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyss på kinnet behøver ikke bety noe mer enn vennskap. Men når du liker ham, øyner han kanskje dette, og da vil han nok selv gjøre det dersom han liker deg mer enn bare en venn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...