Thyra Skrevet lørdag kl 19:26 #1 Del Skrevet lørdag kl 19:26 (endret) Naturfarget rotting? Hvit eller svartmalt rotting? Metall? Gull? Tenker å investere i en slik i år, og frister litt å kjøpe en sammenleggbar fra Jula, da tar det mindre plass å oppbevare resten av året, men synes den ser litt kjedelig ut. Spraylakke i gull, kanskje? https://www.jula.no/catalog/hjem-og-husholdning/jul/juletrar-og-tilbehor/juletrefotter/juletrekrage-027619/?shopping-ad-brand&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAl4a6BhBqEiwAqvrqug9lHywEtBShY5D8dGfbOEgaPfd1hfkiUsNR7OvAxrdHFcgNyzOBGxoCDwEQAvD_BwE Endret lørdag kl 19:27 av Thyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet lørdag kl 19:31 #2 Del Skrevet lørdag kl 19:31 Thyra skrev (4 minutter siden): Naturfarget rotting? Hvit eller svartmalt rotting? Metall? Gull? Tenker å investere i en slik i år, og frister litt å kjøpe en sammenleggbar fra Jula, da tar det mindre plass å oppbevare resten av året, men synes den ser litt kjedelig ut. Spraylakke i gull, kanskje? https://www.jula.no/catalog/hjem-og-husholdning/jul/juletrar-og-tilbehor/juletrefotter/juletrekrage-027619/?shopping-ad-brand&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAl4a6BhBqEiwAqvrqug9lHywEtBShY5D8dGfbOEgaPfd1hfkiUsNR7OvAxrdHFcgNyzOBGxoCDwEQAvD_BwE Kommer an på stilen din ellers, men jeg synes naturfarger er fint til mange stiler, og praktisk at den kan klappes sammen. Blir sikkert fin i gull også, selv om jeg nok ikke hadde valgt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:51 #3 Del Skrevet lørdag kl 19:51 Jeg kommer til å gå for kunstig tre i år, men liker ikke helt de juletrefot-skjulerne som er og kommer til å bruke en vanlig juletrefot. Aner ikke om det er noe for deg? Anonymkode: bc655...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet lørdag kl 20:00 Forfatter #4 Del Skrevet lørdag kl 20:00 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg kommer til å gå for kunstig tre i år, men liker ikke helt de juletrefot-skjulerne som er og kommer til å bruke en vanlig juletrefot. Aner ikke om det er noe for deg? Anonymkode: bc655...3d7 Prøvde å kjøpe en juletrefot for kunstig tre, men det fungerte ikke på mitt tre. Mange kunstige juletre har en tynn stamme som settes i en tilhørende fot. Mitt tre har en slags plastring med spor i som sitter fast nederst på stammen, som føttene skal inn i. Så tror det blir vanskelig å feste en vanlig fot også. Synes dr jiletrefotskjulerne i stivt materiale er fine. De teppene med hull i synes jeg ikke noe om. Endret lørdag kl 20:01 av Thyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:57 #5 Del Skrevet lørdag kl 23:57 https://www.jernia.no/dekor-og-interiør/julepynt/juletre-og-tilbehør/juletrefot/juletrefot-til-kunstig-juletre-inntil-2,8m/p/58022034?channable=02fcb66964003538303232303334be&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=21767338465&gad_source=1&gbraid=0AAAAADFP7FDs5WInBG7Uid-R9GK0Gcp0_&gclid=CjwKCAiAl4a6BhBqEiwAqvrquljqaNq3xXIOBPzxWKlXOUEqp2zuOvhSuDzXdVLqPnebJwH_SetdKRoCbZQQAvD_BwE Har juletrefot som dette, fin i seg selv så ingen grunn til å dekke for. Anonymkode: f98d8...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet søndag kl 00:06 #6 Del Skrevet søndag kl 00:06 Svartmalt 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 05:52 #7 Del Skrevet søndag kl 05:52 Følger for tips. Mener huske Plantasjen hadde en fin i kald/grå rotting i fjor. Anonymkode: c8cea...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet søndag kl 19:15 Forfatter #8 Del Skrevet søndag kl 19:15 AnonymBruker skrev (19 timer siden): https://www.jernia.no/dekor-og-interiør/julepynt/juletre-og-tilbehør/juletrefot/juletrefot-til-kunstig-juletre-inntil-2,8m/p/58022034?channable=02fcb66964003538303232303334be&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=21767338465&gad_source=1&gbraid=0AAAAADFP7FDs5WInBG7Uid-R9GK0Gcp0_&gclid=CjwKCAiAl4a6BhBqEiwAqvrquljqaNq3xXIOBPzxWKlXOUEqp2zuOvhSuDzXdVLqPnebJwH_SetdKRoCbZQQAvD_BwE Har juletrefot som dette, fin i seg selv så ingen grunn til å dekke for. Anonymkode: f98d8...004 Mitt juletre passer ikke inni slike.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet søndag kl 21:16 #9 Del Skrevet søndag kl 21:16 Den bør jo matche med både stilen i huset ditt og juletrestilen. Jeg har en i blankt metall som jeg synes er kjempefin. Men da har jeg mye sølv/hvitt/rødt på treet også. Pluss mye lyst/sølv i resten av huset. Tror ikke den hadde passet like godt på et juletre med masse fargekuler, ornamenter lagd av barna, norske flagg osv. Da passer en i tre eller stoff bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet søndag kl 23:51 #10 Del Skrevet søndag kl 23:51 Kjøpte en sånn en i naturfarge for flere år siden og lakkerte den i en sølvgrå farge som matcher interiøret vårt. Like fin enda og fargen gjør seg til resten av møblene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:09 #11 Del Skrevet mandag kl 00:09 Ta med 3-4 vinpappesker fra Polet og klipp bort bunnen og toppen, sett flere sammen så du får riktig størrelse, tape og så dekk det med fint gavepapir som passer stilen din om du ikke finner noen å kjøpe. Anonymkode: 780c2...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå