AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:12 #1 Del Skrevet lørdag kl 19:12 Hvor ofte er dere sammen? Anonymkode: 1ab2a...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet lørdag kl 19:19 #2 Del Skrevet lørdag kl 19:19 Så ofte som mulig... ca halvparten av helgene I løpet av ett år. Pluss noen uker sammen på sommeren. En uke med alle ungene og så en uke eller to bare oss to. Bor for langt unna hverandre at vi kan møtes i ukedagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:30 #3 Del Skrevet lørdag kl 19:30 Mesteparten av annen hver uke, sånn i gjennomsnitt. Jeg har 50-50, kjæresten har egentlig også det, men med stadige avvik der barna bor der 100% i 8-10 uker. I de periodene blir det mindre, vanligvis 2-4 dager den uken jeg ikke har mine barn hjemme. Vi er forholdsvis lite sammen med ungene til stede. Var mer før, da de var yngre. Nå er tre av fire tenåringer og mindre kompatible. Vært sammen i fem år. Anonymkode: c6c44...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet lørdag kl 19:32 #4 Del Skrevet lørdag kl 19:32 Stort sett hver helg og alle ferier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:36 #5 Del Skrevet lørdag kl 19:36 Så ofte vi kan. Anonymkode: 92258...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:22 #6 Del Skrevet lørdag kl 23:22 Ca 50% av tiden. Jeg sover og bor mer eller mindre sammen med han de ukene ungene er til faren sin. Vært sammen i 2 år. Anonymkode: acf96...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:32 #7 Del Skrevet søndag kl 12:32 Sammen i to år. Sammen hver helg og alle ferier. Han har 50% jeg har 100%. De ukene han er uten barna er han hos oss to dager. Spiser i tillegg lunsj sammen én gang den uken han har barna. Anonymkode: 9d12f...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:10 #8 Del Skrevet søndag kl 14:10 Sammen i ti år. Er særboere, og sammen 1-2 helger i måneden pluss noe ekstra samvær i ferier og på reiser. For oss er dette akkurat passelig dose. Anonymkode: 6b137...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:37 #9 Del Skrevet søndag kl 17:37 Sammen i 11 år. Jeg 1 barn 100% og han 2 50%. Møtes litt for lite. Han har hund og vi er allergisk så vi er aldri hos han. Så møtes litt på helg og noen kvelder i ny og ne. Bor 15 min unna hverandre med bil. jeg har aktivt barn som driver med idrett så jeg har det ganske travelt med verv og trenerrolle. Og jeg jobber mye ekstra i tillegg. Føler ikke jeg har tid til så mye mer og vil ikke flytte inn hos han så lenge mitt barn bor hjemme. Barna begynner å bli store og på tur ut om noen få år uansett. Så får vi se om vi flytter sammen da. Anonymkode: a8c57...805 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:28 #10 Del Skrevet søndag kl 18:28 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvor ofte er dere sammen? Anonymkode: 1ab2a...2bf Vært sammen i ca 2 år. Begge har barn som vi har 50% samme dager. Vi møtes med barna en gang i blandt, og vi er sammen nesten alle dager vi ikke har barn. Vi vil absolutt ikke ha samboere. Passer veldig godt å besøke hverandre. Jeg tror samboerskap hadde drept forholdet fullstendig. Anonymkode: 85778...163 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:30 #11 Del Skrevet mandag kl 12:30 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Sammen i to år. Sammen hver helg og alle ferier. Han har 50% jeg har 100%. De ukene han er uten barna er han hos oss to dager. Spiser i tillegg lunsj sammen én gang den uken han har barna. Anonymkode: 9d12f...916 Er i litt samme situasjon. Jeg introduserte kjæresten for halvannet år siden og jeg har barna 100 % hvor gamle er barna og hvilken rolle har kjæresten i deres liv? Anonymkode: 1ab2a...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:45 #12 Del Skrevet mandag kl 14:45 Aldri. Umulig å forholde seg til han. Vi kommuniserer kun om barnet over sms og hilser høflig ved overlevering. Anonymkode: cb3b3...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:48 #13 Del Skrevet mandag kl 14:48 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldri. Umulig å forholde seg til han. Vi kommuniserer kun om barnet over sms og hilser høflig ved overlevering. Anonymkode: cb3b3...5e5 Misforsto 😅 Det er eksen. Med kjæresten som har 2 barn er vi sammen så og si hver helg og alle ferier. Vi fungerer så godt sammen at vi planlegger å flytte sammen, noe barna også ønsker. Anonymkode: cb3b3...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå