AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #21 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var jo han som startet samtalen? Hvorfor sende melding om man ikke orker å prate med noen? Anonymkode: acc5d...a84 Det er forskjell på å sende én melding og det å ville starte en samtale, prate med noen, som du nå sier, enda du tidligere skrev at han kunne bare skrive tommel opp. Dere sier at det ikke tar mye tid, men det skinner sterkt gjennom at dere egentlig vil fortsette frem og tilbake. Starte en samtale. Orke å prate med noen. Anonymkode: 64f6e...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #22 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, og hvorfor begynne en samtale om han ikke har tenkt å følge opp? Anonymkode: acc5d...a84 Fordi det er ikke sånn normale mennesker tenker om det å sende en sms. Man sender én sms, som en stemningsrapport, man tenker ikke at ‘nå begynner samtalen og den skal gå frem og tilbake og frem og tilbake utover kvelden’. Anonymkode: 64f6e...2f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #23 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er forskjell på å sende én melding og det å ville starte en samtale, prate med noen, som du nå sier, enda du tidligere skrev at han kunne bare skrive tommel opp. Dere sier at det ikke tar mye tid, men det skinner sterkt gjennom at dere egentlig vil fortsette frem og tilbake. Starte en samtale. Orke å prate med noen. Anonymkode: 64f6e...2f1 Vi hadde en samtale, meldinger litt fram og tilbake der han spurte meg om ting og så spurte jeg om noe og så stoppet det opp 🤷♀️ Hadde ikke behov for noe samtale jeg, jeg hadde andre ting å gjøre, synes bare det er rart å ikke svare noe som helst på et spørsmål. Anonymkode: acc5d...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #24 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg forstår ikke hvorfor du siterer meg her. Jeg sier ikke på noen som helst måte at jeg liker å "chatte". Anonymkode: ed0eb...af9 Beklager, mulig feilsitering. Mente de som liker å melde frem og tilbake. Anonymkode: 64f6e...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #25 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi det er ikke sånn normale mennesker tenker om det å sende en sms. Man sender én sms, som en stemningsrapport, man tenker ikke at ‘nå begynner samtalen og den skal gå frem og tilbake og frem og tilbake utover kvelden’. Anonymkode: 64f6e...2f1 Vi hadde en samtale, der han spurte om ting om dagen min og samtalen gikk litt frem og tilbake og så svarte han plutselig ikke. Det var ikke noen stemningsrapport, det virket på meg som om han hadde lyst til å slå av en prat 🤷♀️ Anonymkode: acc5d...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #26 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi hadde en samtale, meldinger litt fram og tilbake der han spurte meg om ting og så spurte jeg om noe og så stoppet det opp 🤷♀️ Hadde ikke behov for noe samtale jeg, jeg hadde andre ting å gjøre, synes bare det er rart å ikke svare noe som helst på et spørsmål. Anonymkode: acc5d...a84 Kanskje han sovnet? Ble opptatt med andre ting? Ikke hadde lyst til å svare på hvordan han hadde det? Anonymkode: 64f6e...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #27 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi hadde en samtale, der han spurte om ting om dagen min og samtalen gikk litt frem og tilbake og så svarte han plutselig ikke. Det var ikke noen stemningsrapport, det virket på meg som om han hadde lyst til å slå av en prat 🤷♀️ Anonymkode: acc5d...a84 OK, men dette her er jo en litt annen situasjon enn HI. Kan du ikke bare spørre hvorfor han forsvant? Anonymkode: 64f6e...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #28 Del Skrevet 6 timer siden Går ukesvis mellom at jeg svarer på meldinger, har rett og slett ikke tid. Sjelden jeg åpner de, da. Anonymkode: d2d37...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #29 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje han sovnet? Ble opptatt med andre ting? Ikke hadde lyst til å svare på hvordan han hadde det? Anonymkode: 64f6e...2f1 Ja, såklart. Om jeg hadde sovnet eller ble opptatt hadde jeg likevel, av ren høflighet, svart senere (dagen etter/når som helst i ettertid) at jeg beklaget at jeg ikke svarte. Og om han ikke ville svare kunne han jo bare svart med en tommel opp 🤷♀️ Trenger ikke legge ut om en kjip dag for min del liksom 😄 Jeg synes bare det er rart å ikke svare, men skjønner at andre synes det er helt greit 😊 Anonymkode: acc5d...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #30 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): OK, men dette her er jo en litt annen situasjon enn HI. Kan du ikke bare spørre hvorfor han forsvant? Anonymkode: 64f6e...2f1 Jada, jeg bare sa meg enig i at jeg synes det er rart å ikke svare på meldinger. Med mindre de er av en type som ikke trenger å svares på. Det er jo innimellom han kompisen min ikke svarer på meldinger der jeg skjønner hvorfor, fordi jeg for eksempel bare sa ifra at en trening i forbindelse med felles hobby gikk bra. Den meldingen er mest for min egen del og helt okei å ikke svare på. Jeg skulle sikkert spurt, men jeg følte meg litt dum 😄 Så det gikk noen dager og så sendte jeg bare melding om noe annet. Var ikke så viktig liksom, er bare forunderlig 😊 Anonymkode: acc5d...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #31 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jada, jeg bare sa meg enig i at jeg synes det er rart å ikke svare på meldinger. Med mindre de er av en type som ikke trenger å svares på. Det er jo innimellom han kompisen min ikke svarer på meldinger der jeg skjønner hvorfor, fordi jeg for eksempel bare sa ifra at en trening i forbindelse med felles hobby gikk bra. Den meldingen er mest for min egen del og helt okei å ikke svare på. Jeg skulle sikkert spurt, men jeg følte meg litt dum 😄 Så det gikk noen dager og så sendte jeg bare melding om noe annet. Var ikke så viktig liksom, er bare forunderlig 😊 Anonymkode: acc5d...a84 Kanskje du skal spørre deg selv om du har litt andre forventninger enn han? For meg høres det du beskriver ut som du er interessert i noe mer… Anonymkode: 64f6e...2f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #32 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje du skal spørre deg selv om du har litt andre forventninger enn han? For meg høres det du beskriver ut som du er interessert i noe mer… Anonymkode: 64f6e...2f1 Haha hæ? Hvor får du det fra? Anonymkode: acc5d...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #33 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg liker heller ikke å ha store samtaler på Messenger eller meldinger. En kort beskjed er greit. Men noe annet så gidder jeg ikke. Da kan jeg sende en tommel opp eller noe. Jeg har ikke tid til å ha samtaler slik. Da kan man heller avtale om treffes. Anonymkode: e4e34...edd Det er jo ikke store samtaler jeg ber om, men spør et spm som kan besvares med ett ord eller en tommel opp. Ts Anonymkode: ecf96...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #34 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det var jo han som startet samtalen? Hvorfor sende melding om man ikke orker å prate med noen? Anonymkode: acc5d...a84 Hva sto det i den første meldingen han sendte da? Anonymkode: fe6cc...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #35 Del Skrevet 48 minutter siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hadde heller ikke svart om en BEKJENT spurte meg om jeg kunne passe bikkja i tre uker 😂😂😂 Anonymkode: f7785...b5f Hun hadde jo mer eller mindre avtalt det fra før, så rart at vedkommende plutselig ikke ville passe bikkja likevel. Anonymkode: 79c0a...17c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå