Gå til innhold

gjester -Jeg blir så irritert

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Det virker som det er flere registrerte brukere som logger seg inn som gjest når de har noe i komme med men ikke tør å stå for.

Men hva du vil for meg, men stå for det! :sur:

Å, det nå een del gjester som aldri har vært, og ikke er, og har ingen planer om å, registrerte brukere av forumet også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_nina_*
Skrevet
Å, det nå een del gjester som aldri har vært, og ikke er, og har ingen planer om å, registrerte brukere av forumet også.

Og det er stort sett dem som er så feige at de ikke tør å gi seg selv til kjenne når de dukker opp ved hver fullmåne for å lage kvalm.

Gjest Gjest
Skrevet
Det hadde kanskje gjort seg med noen linker som illustrerte dine beskyldnigner og anklager? Slik innlegget ditt står nå er det bare løse ytringer.

Gå en tur in på seksualitetsforumet du.

Gjest Gjesta
Skrevet
Det er igrunnen derfor jeg er veldig for en mulighet til å skjule sine tidligere innlegg....så slipper man den stalkingen enkelte bedriver.

Ja det er jeg helt enig i, men da jeg lagde en undersøkelse her var det mange som ville beholde den funksjonen.

Skrevet
Mener du å ikke søke opp tidligere innlegg? Jeg synes egentlig denne, og kanskje "dagbokkikkinga" kunne vært utilgjengelig for uregistrerte brukere, jeg - og jeg er BARE gjest:-) Det er ikke noe problem å ordne sånt teknisk, vet om mange "amatørfora" hvor slike ting fungerer utmerket.

Men jeg mistenker nok at KG baserer seg på antall brukere totalt; gjester og registrerte, når de får betalt for annonseplass:-) Stengning av funksjoner og fora fører til færre brukere, selv om kvaliteten muligens ville blitt annerledes. For de som synes det er uholdbart med gjester o.a finnes det forøvrig en hel haug med andre steder man kan henge, så SÅ ille er det vel ikke her.

Jeg mener muligheten til å kunne gå inn på en brukes profil og klikke på innlegg brukeren har startet eller tråder brukeren har svart i, ja.

Gjest Gjest
Skrevet

Forumet er jo ikke garantert mindre kvalme selv om det forbys for gjester.

De som vil lage kvalm gjør det uansett, ved å lage flere profiler og skape bråk.

Jeg leser ofte her som gjest, synes G er et nyttig og flott forum. Jeg har bidratt med, og fått, tips, råd og meningsutveksling opptil flere ganger her gejnnom årenes løp. Et allsidig og bra forum er hva KG er!

Noen ganger sutrer noen brukere veldig, akkurat som i klasserommet på barneskolen. Men den klarer mange å overse, tror jeg. Og noen ganger er det enkelte gjester som skaper opptøyer. Men selv kan jeg ikke huske å ha lagt merke til noe spesielt bråk her, det er vel bare å overse og konsentrere seg om det bra?

:)

Gjest gjest1
Skrevet
Gå en tur in på seksualitetsforumet du.

Der skjønner jeg faktisk at mange velger å være anonyme siden majoriteten av svarene man får der er :kvalm: og :roll: I tillegg har du det som noen sier over her om at enkelte ikke klarer å la en sak ligge slik at du kan risikere å få det brukt mot deg et halvt år senere.

Jeg mener muligheten til å kunne gå inn på en brukes profil og klikke på innlegg brukeren har startet eller tråder brukeren har svart i, ja.

Det hadde nok vært en ide å slette eller gjemme den funksjonen litt mer ja. Om jeg bestemte meg for å begynne å stalke Replica, så er det jo en smal sak å begynne jakten når man har en oversikt over nærmest alt en bruker foretar seg her inne.

Skrevet
Det er helt tydelig att det er en del registrerte brukere som går inn som gjest når de vil si noe de ikke tør stå for :sur:

Men hva du vil for meg, men stå for det!!

Jeg synes det er fint at også registerte brukere kan være anonyme av og til. Mange bruker tross alt kg som et slags "sosialt samlingssted". Etter man har blitt "kjent" med en del folk er det kanskje ikke alle tingene man vil si som seg selv? Men som regel er jo dette seriøse innlegg også.

Skrevet

Men, ja, jeg tror det blir mindre useriøse innlegg ved at gjester ikke får tilgang.

Gjest Gjest
Skrevet
I tillegg har du det som noen sier over her om at enkelte ikke klarer å la en sak ligge slik at du kan risikere å få det brukt mot deg et halvt år senere.

Det hadde nok vært en ide å slette eller gjemme den funksjonen litt mer ja. Om jeg bestemte meg for å begynne å stalke Replica, så er det jo en smal sak å begynne jakten når man har en oversikt over nærmest alt en bruker foretar seg her inne.

Ja du ble vel forsøkt slettet av en gjest som ga seg ut som deg? Jeg var tidligere registrert bruker, men synes dette er et godt argument for å bli gjest. Jeg er enig med de som sier at man burde lage seg et nick om ikke annet et nick for hver diskusjon man følger, men jeg har lett for å glemme det selv. Og det er rett og slett det det er, en forglemmelse. Irriterte meg veldig da jeg hadde flere innlegg i en diskusjon der det var flere gjester at jeg ikke fra begynnelsen hadde laget meg et nick for det blir lett rotete. Får prøve å skjerpe meg.

Etter at noen her laget en poll om for og imot gjester registrerte i allefall jeg at det dukket opp et par nye brukere som stort sett var lite hyggelige synes jeg. Så jeg tror ærlig talt ikke at det ville bli rare forskjellen. Men etter som jeg ikke lenger er registrert burde jeg vel kanskje slutte å diskutere og heller vente å se hva som skjer? :)

Skrevet
Hadde du vært gjest ville du blitt anklaget for å støtte deg selv. Kanskje du bare har to brukerprofiler?

:klø:

Gjest Gjest
Skrevet
Og alikevel er du her hele tiden

Jeg har kommet for å bli! Dere kan vdiskriminere oss gjester så mye dere vil bare fordi vi ikke er like dere, men vi har nå ikke så dårlig samvittighet at hylekor av debattanter vi aldri har lest noen særlig innlegg fra i seriøse tråder skremmer oss vekk.

Skrevet
Jeg har kommet for å bli! Dere kan vdiskriminere oss gjester så mye dere vil bare fordi vi ikke er like dere, men vi har nå ikke så dårlig samvittighet at hylekor av debattanter vi aldri har lest noen særlig innlegg fra i seriøse tråder skremmer oss vekk.

Hjelpes! :overrasket: Dette er jo også en sak å kjempe for! Ærlig talt, dette er jo ikke noen rasekamp/borgerkrig eller noe! Det er rett og slett bare noen av de faste brukerne som mener at gjestene burde oppføre seg som det de er, nemlig gjester.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Hjelpes! :overrasket:  Dette er jo også en sak å kjempe for! Ærlig talt, dette er jo ikke noen rasekamp/borgerkrig eller noe! Det er rett og slett bare noen av de faste brukerne som mener at gjestene burde oppføre seg som det de er, nemlig gjester.

Og det er vel ikke den beste "forsvarstalen" h*n kunne kommet med.

Gjest Gjest
Skrevet
Hjelpes! :overrasket:  Dette er jo også en sak å kjempe for! Ærlig talt, dette er jo ikke noen rasekamp/borgerkrig eller noe! Det er rett og slett bare noen av de faste brukerne som mener at gjestene burde oppføre seg som det de er, nemlig gjester.

Selv om du er registrert betyr ikek det at du eier forumet mer enn andre (gjester). Greit at man som medlem har flere finesse-fordeler, men for oss som ikke er interessert i det betyr selve meningsutvekslingen mest.

En gjest har rett til å hevde sine meninger like mye som deg. Du vinner ikke mye goodwill på å agere så snørrhovent.

Gjest Gjest
Skrevet

hehe, og dette er liksom hjemmet ditt? Ærlig talt folkens, skjerp dere. Dette er et internettforum, ikke mer og ikke mindre. Jeg er ikke mindre gjest på kg enn du er.

Både som tidligere fast registert bruker (med noen tusen flere innlegg enn deg) og som gjest har jeg aldri hatt problemer med gjester, og jeg har aldri klart å fatte hvorfor så mange av dere faste her inne har hatt problemer med gjester. Men da tydligvis flere av dere har sett på dette stedet som deres hjem, forstår jeg det hele litt mer.

Uansett er disse tiradene mot gjester fryktelig lite nyanserte, og det har aldri vært noen stor forskjell på mengden av idotiske kommentarer fra gjester og faste brukere. Men nå leser jeg sjelden på snikksnakk og tilsvarende mindre interessante underforum, så muligens det skjer mer dritt i disse forumene enn i de mer seriøse debattene. I de seriøse debattene har jeg aldri sett noen oppførsel fra gjester som fortjener 3-4-5-6 tråder om de håpløse gjestene.

Gjest Gjest
Skrevet
Og det er vel ikke den beste "forsvarstalen" h*n kunne kommet med.

Forsvarstale? Jeg ytrer bare hvor lite nyanserte jeg synes hylekorene er. Morsomt å se at i det ene sekundet skriver mange av dere hvor fryktelig generaliserende folk er, for så å klage så fælt på gjestene. Gjester det til enhver tid vel er 100 stykker av på forumet.

Gjest Gjest
Skrevet
så muligens det skjer mer dritt i disse forumene enn i de mer seriøse debattene. I de seriøse debattene har jeg aldri sett noen oppførsel fra gjester som fortjener 3-4-5-6 tråder om de håpløse gjestene.

Seriøse debatter på KG? Hvor da? Dem er det langt mellom nettopp fordi folk her er så flinke til å løpe hylende til moderatorene hver gang noen utenfor klikken våger å si hva de mener i stedet for å følge strømmen av hjernevaskede postere.

Uansett må nå folk gjerne hyle om gjester til krampa tar dem, de kan ikke gjøre noe med det uansett så lenge flesteparten av besøkende her inne er, nettopp, gjester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...