hecuba Skrevet 1. mars 2006 #61 Skrevet 1. mars 2006 Selv om du er registrert betyr ikek det at du eier forumet mer enn andre (gjester). Greit at man som medlem har flere finesse-fordeler, men for oss som ikke er interessert i det betyr selve meningsutvekslingen mest. En gjest har rett til å hevde sine meninger like mye som deg. Du vinner ikke mye goodwill på å agere så snørrhovent. ← Jeg mener at man som registert bruker mer eller mindre må oppføre seg for å unngå å bli bannlyst fra forumet. Gjerster, deriømot, har uhyre mange fordeler ettersom de kan poste, svare, kontakte andre medlemmer her inne uten at noen har den minste aning om hvem de er. Og jeg er da ikke hoven når jeg kaller gjestene det de er? Det er gjester ved forumet så lenge de ikke registrerer seg. Ellers så har jeg ikke noe spesielt imot gjester. Jeg bryr meg ikke så ofte om hva de skriver, men jeg likte ikke at en gjest prøvde å få en fast bruker slettet. Noe slik ville ikke en registrert bruker kommet unna med. Men jeg antar at jeg ikke kan nekte dem som har glede av å finne på den slags sprell å ha det gøy.
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #62 Skrevet 1. mars 2006 Tråden er ryddet for spekulasjoner og utenomsnakk. Phobia -mod
marta Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #63 Skrevet 1. mars 2006 Tråden er ryddet for spekulasjoner og utenomsnakk. Phobia -mod ← Nå ble jeg moderert bort! -men for ikke å komme med mere utenomsnakk så kommer det noe mere saklig her: Jeg tar selvfølgelig ikke alle gjestene under en kam. Gjestene i denne tråden for eksempel kommer jo med saklige argumenter...MEN det er de som kommer innom bare for å komme med en (for meg) åpenbar skeiv kommentar som ikke har noe med saken å gjøre jeg irriterer meg over. Men som sagt tidligere; Jeg får fortsatt sove om natten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå