AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:55 #1 Del Skrevet lørdag kl 18:55 Jeg har vært på jobbintervju og venter på svar. Nå tenker jeg på alle detaljer ved intervjuet, hva jeg glemte å si, hvordan jeg burde formulert meg annerledes osv. Synes intervjuet gikk helt ok, men jeg fikk kanskje ikke vist fram så mye av fagkunnskapene mine som jeg skulle ønsket. 😩 Dette er forresten en helse/pedagogisk stilling. Og da lurer jeg litt på hvordan intervjuene deres gikk når dere ble tilbudt jobb? Gikk dere ut av intervjuet med en god og selvsikker følelse, eller var dere usikre? Anonymkode: 97023...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:08 #2 Del Skrevet lørdag kl 19:08 Hadde en litt blandet følelse. Møtet var via teams og jeg hadde litt problemer med headsettet. katten min var også utrolig plagsom, hun mjauet og styrte på, hoppet på dørhåndtaket da jeg stengte henne ute fra kontoret mitt, så jeg ble veldig distrahert av henne. svarte greit for meg på spørsmålene, men i ettertid var det flere spørsmål jeg tenkte jeg kunne svart bedre på Anonymkode: fce37...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:16 #3 Del Skrevet lørdag kl 19:16 Tenkte på at jeg hadde spurt spørsmål jeg angret på, og at jeg nok ikke var den best kvalifiserte de intervjuet. I tillegg måtte htv bryte inn fordi arbeidsgiver spurte om vi planla familieforøkelse, no jeg tenkte var spikeren i kista. Fikk jobbtilbudet to dager etterpå. Anonymkode: 74399...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:23 #4 Del Skrevet lørdag kl 19:23 Gikk ut med en blandet følelse. Noe følte jeg at jeg svarte godt på. Andre spørsmål tenkte jeg "hva i helvete hva var det jeg sa??!" Tror det er ganske vanlig å føle det slik Anonymkode: 48fa9...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:30 #5 Del Skrevet lørdag kl 19:30 Vi snakket om mye annet forskjellig enn jobben. Var også mye latter. Var veldig nervøs, men var ikke det lenge pga stemningen. Anonymkode: 7072f...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:38 #6 Del Skrevet lørdag kl 19:38 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har vært på jobbintervju og venter på svar. Nå tenker jeg på alle detaljer ved intervjuet, hva jeg glemte å si, hvordan jeg burde formulert meg annerledes osv. Synes intervjuet gikk helt ok, men jeg fikk kanskje ikke vist fram så mye av fagkunnskapene mine som jeg skulle ønsket. 😩 Dette er forresten en helse/pedagogisk stilling. Og da lurer jeg litt på hvordan intervjuene deres gikk når dere ble tilbudt jobb? Gikk dere ut av intervjuet med en god og selvsikker følelse, eller var dere usikre? Anonymkode: 97023...308 Første gang jeg søkte der jeg er nå så søkte jeg lederrolle. Jeg følte intervjuet gikk bra, men antok at jeg ikke kom til å få den. Jeg var topp 3 kandidat, den første takket nei og den neste takket ja, så det var nesten. Jeg hadde for få år med ledererfaring. Neste gang de la ut jobb så ringte jeg for å høre litt rundt stillingen. Sjefen ble glad for at jeg søkte igjen og sa med en gang at jeg kom til åfå et intervju. Dette intervjuet var mer vanlig prat, følte jeg ikke fikk frem så mye faglig. Med tanke på at det var et par år siden forrige gang jeg søkte så hadde jeg blitt ennå bedre faglig. Fikk den jobben. Har blitt tilbudt jobb de gangene praten flyter lett og det de tilbyr treffer alle mine ønsker. Anonymkode: 8b8df...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:39 #7 Del Skrevet lørdag kl 19:39 Var på et intervju en gang hvor jeg følte jeg ble grillet, så de som var tilstede sende hverandre blikk. Fikk en dårlig følelse og mistet veldig lysten på jobben pga hvordan de formet intervjuet. Jeg tenkte jeg ville trekke meg, men siden jeg tenkte jeg aldri kom til å få tilbud. Fikk tilbud, men takket nei. Anonymkode: 89c8e...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden For å ta den siste, nyeste jobben: Jeg hadde en veldig blandede følelser. Mest bra, men så begynte jeg å analysere alt jeg sa, hva de sa og hvordan inntrykk jeg gav. Tenkte også på hva jeg skulle sagt, ikke skulle sagt osv🤪 Anonymkode: 583a5...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå