AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #1 Del Skrevet 23. november 2024 At enkelte er uærlige når de kan få noe gratis er ikke å komme bort ifra. Men dere som tilbyr hjelp til jul på Finn: opplever dere at de fleste som tar kontakt har et reelt behov, eller er det mye humbug? Anonymkode: 2d15e...927 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #2 Del Skrevet 23. november 2024 De humbugene ødelegger jo for alle.. venninnen min fant en familie, kjøpte poser med julemat, gave til hvert familiemedlem, og når hun dro ut til dem med det så satt de og røyka rullings på trappa. Anonymkode: e96de...b5c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #3 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De humbugene ødelegger jo for alle.. venninnen min fant en familie, kjøpte poser med julemat, gave til hvert familiemedlem, og når hun dro ut til dem med det så satt de og røyka rullings på trappa. Anonymkode: e96de...b5c Ja det er det som er så synd. Min venninne har også fått et par luringer. Ene løy på seg å være alenemor, men var gift, begge i full jobb, og det var færre barn i husholdningen enn det som ble oppgitt. Det andre eksempelet var et foreldrepar som forsøkte å sikre seg 2 X hjelp ved å skrive til venninnen min med to ulike Finn-brukere og late som de var to ulike familier.. Hun holdt på å gi dem dobbelt opp, men avslørte dem når de skulle oppgi adresse Anonymkode: 2d15e...927 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #4 Del Skrevet 23. november 2024 Jeg ga en del i fjor, men erfarte at en del ikke engang sa takk når de fikk tingene sine (det var svære esker med masse gaver + klær - alt nytt). Så i år dropper jeg det. Forventer ikke å bli hyllet eller noe sånt altså, men et enkelt takk forventer jeg når jeg bruker flere tusen per familie. Anonymkode: e7041...2f0 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #5 Del Skrevet 23. november 2024 Bedre å gi til Frelsesarmeen ♥️ Anonymkode: 3667e...1ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #6 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ja det er det som er så synd. Min venninne har også fått et par luringer. Ene løy på seg å være alenemor, men var gift, begge i full jobb, og det var færre barn i husholdningen enn det som ble oppgitt. Det andre eksempelet var et foreldrepar som forsøkte å sikre seg 2 X hjelp ved å skrive til venninnen min med to ulike Finn-brukere og late som de var to ulike familier.. Hun holdt på å gi dem dobbelt opp, men avslørte dem når de skulle oppgi adresse Anonymkode: 2d15e...927 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg ga en del i fjor, men erfarte at en del ikke engang sa takk når de fikk tingene sine (det var svære esker med masse gaver + klær - alt nytt). Så i år dropper jeg det. Forventer ikke å bli hyllet eller noe sånt altså, men et enkelt takk forventer jeg når jeg bruker flere tusen per familie. Anonymkode: e7041...2f0 Det er skammelig rett og slett. Anonymkode: e96de...b5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå