snusmumriken Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har lyst til å lage aktivitetskalender til familien for første gang. Slike som 'Idag skal vi bake pepperkakehus' eller 'idag skal vi se julefilm'. Finner masse tips på nett til ulike aktiviteter, men ingen sier hvordan man lager den fysiske kalenderen! Tenker at aktivitetene må beskrives på lapper, og at disse må henges opp på noe vis, men kommer liksom ikke videre derfra. Noen som har gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Jeg hadde lagt de i en fin tøypose om jeg ville gjort det veldig enkelt, eller så kan du lage en uro hvor lappene henger nei (du kan bruke pakke/silkebånd og klesklyper). Adventskalender for pakker kan også brukes, bare at du henger opp lapper og ikke gaver. Kommet an på om du vil ha det fritt frem hvilken dag de ulike aktivitetene kommer på, eller hva litt styring på når det passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Vi bruker pakkekalenderen. Henger opp nummererte og dekorerte (åpne) konvolutter til 1 desember, men av erfaring blir ikke alle fyllt opp med en gang. Aktivitetene blir skrevet på kort. Kveldsmat på bålpanna er f.eks. ikke like koselig i storm, som en stjerneklar kveld, så til en del aktiviteter ser jeg an været, og så putter jeg i det kortet som passer best, kvelden før. Anonymkode: 90aed...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå