AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:32 #21 Del Skrevet søndag kl 06:32 Føler meg som en 10er, men damene ser nok en 5-6er. Anonymkode: 22db3...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet søndag kl 07:06 #22 Del Skrevet søndag kl 07:06 Jeg er en sån som føler jeg har 2 utssender til hvilken som helst tid. Har også hørt andre fortelle lignende om seg selv. Om morgenen føler man gjerne seg så høyt som en 8er. Men skal man ut på kvelden,så er det ingen klær som er pene på,og man føler man ser ut som en 3er. Er helt ekstremt for min del! Så la oss si en 5 av 10 da på en ok dag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet søndag kl 07:47 #23 Del Skrevet søndag kl 07:47 Ganske gjennomsnittlig norsk kvinne her altså. Noen dager føler jeg meg som drømme dama, andre dager som om ingen vil ha meg.. realiteten er nok en plass midt i mellom. En solid 5er da. Tror jeg har veldig mye bra å tilføye ett forhold selv om jeg ikke er perfekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet søndag kl 08:07 #24 Del Skrevet søndag kl 08:07 Går ikke an å rate seg selv. Hvis man tenker seg at man er ca midt på treet så vil det være noen som tenker man er en 4er, andre vil vil synes man er en 6er. At det er forskjell på attraktivitet rent objektivt, og at det finnes noen alle vil plassere på bunn og topp, betyr ikke at en mann som tenker han er en firer ikke kan ha sjans på en kvinne han rater som 7 f.eks. For min del er det noe som skjer naturlig. Livet har lært meg ca hva jeg er og hva jeg ikke er, og jeg blir av meg selv kun dratt mot menn har en viss sjans på. Ikke interessert i de langt over eller langt under. Og ikke noe behov for å tallsette noen, kan bare følge lyst/tiltrekning/følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:13 #25 Del Skrevet søndag kl 08:13 Hvorfor i alle dager skulle jeg "rate" meg selv? Jeg er meg og andre vil uansett vurdere meg ulikt. For noen vil jeg være verdens vakreste og for andre vil jeg være fullstendig uaktuell. Anonymkode: 403da...1e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:22 #26 Del Skrevet søndag kl 08:22 Jeg tenker det er et tegn på lav sosial intelligens å operere med "liga" og skala på 1-10. Jeg forstår tankegodset, men det er helt patetisk å tro på dette som bibelen. Gå etter de som passer deg og som du liker. Gå etter de du får best kjemi med. Så kan man jo gjøre noen forventningsjusteringer. Å gå etter søkkrike, fotomodell-nivå, eye-catchers er kanskje ikke det smarteste hvis du ikke er en selv. Dette gjelder begge kjønn. Anonymkode: 7afb7...399 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:33 #27 Del Skrevet søndag kl 08:33 Overaltalltid skrev (14 timer siden): Vil si jeg er en 9 ' er samlet. Så syntes selv jeg er en Catch Men mener andre det? Er du singel? Anonymkode: e7129...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:33 #28 Del Skrevet søndag kl 08:33 Som mann vil jeg si 1/10 på nett og 7/10 i virkeligheten. Anonymkode: 0e9a7...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:35 #29 Del Skrevet søndag kl 08:35 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som mann vil jeg si 1/10 på nett og 7/10 i virkeligheten. Anonymkode: 0e9a7...de5 Kjenner meg igjen her. Dette byr på utfordringer når det gjelder moderne dating. Hilsen mann Anonymkode: e7129...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:43 #30 Del Skrevet søndag kl 08:43 Meeh, 5 eller 6... Har fortsatt et ungt ansikt, fine øyne og god symmetri. Et lite mellomrom mellom fortennene trekker ned. Trener styrke og jogger, så jeg er slank og trent. Dårlig holdning, og lite former trekker ned. Autismen tror jeg trekker mest ned, jeg er nok ikke så lett å ha som kjæreste. Anonymkode: d8792...e24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:47 #31 Del Skrevet søndag kl 08:47 10. Dater ikke. Ingen er bra nok Anonymkode: 68edf...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Overaltalltid Skrevet mandag kl 09:30 #32 Del Skrevet mandag kl 09:30 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 9.33): Men mener andre det? Er du singel? Anonymkode: e7129...094 Ikke singel. Kan ikke snakke for andre. Nen aldri vært mangel på tilbud ☺️😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Overaltalltid Skrevet mandag kl 09:34 #33 Del Skrevet mandag kl 09:34 Blir litt trist når jeg ser folk ikke har høyere tanker om seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:53 #34 Del Skrevet mandag kl 09:53 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 9.35): Kjenner meg igjen her. Dette byr på utfordringer når det gjelder moderne dating. Hilsen mann Anonymkode: e7129...094 Hva er det som gjør deg mindre attraktiv på nett? Anonymkode: 18cd2...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:57 #35 Del Skrevet mandag kl 09:57 Ville ikke funnet på å rate meg selv. Anonymkode: 80815...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivy Skrevet mandag kl 09:58 #36 Del Skrevet mandag kl 09:58 5/10 på en god dag. Overaltalltid skrev (23 minutter siden): Blir litt trist når jeg ser folk ikke har høyere tanker om seg selv. For min del går det på respons i det virkelige liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:49 #37 Del Skrevet mandag kl 10:49 Jeg er en 9'er, kanskje 10 ansikt. Er høy, slank, veltrent og har alltid fått mye oppmerksomhet for utseendet mitt. Men har aldri vært så opptatt av utseendet mitt. Det er de rundt meg som henger seg opp i det. Jeg bryr meg om det indre. Og de jeg har datet og vært sammen med har sjeldent matchet mitt utseende for utenforstående. Min første kjærlighet var det noen som faktisk spurte hvorfor JEG var sammen med HAN fordi de ikke synes han var så kjekk. Jeg synes jo at han var flott og han hadde en herlig personlighet. Kjæresten min nå er noe overvektig og grå. Jeg finner han grisedeilig🥰 Han er den fineste mannen jeg vet om på alle måter. Fant han på datingapp blandt over 10K likes på profilen min🤷 Anonymkode: 294b3...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #38 Del Skrevet 13 timer siden Jeg tviler veldig sterkt på at det er 8 og oppover her. 8 er modell-vakker, 9 er tv-stjerne og 10 må være supermodell i toppklasse. Det finnes nok noen 7ere om du er heldig. Selv synes jeg at jeg ligger på 5-6. Vær litt selvkritisk folkens. Skalaen tar også med enormt vakre mennesker, og jeg garanterer deg at det ikke finnes en eneste 9 eller 10 her. Anonymkode: c176f...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #39 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tviler veldig sterkt på at det er 8 og oppover her. 8 er modell-vakker, 9 er tv-stjerne og 10 må være supermodell i toppklasse. Det finnes nok noen 7ere om du er heldig. Selv synes jeg at jeg ligger på 5-6. Vær litt selvkritisk folkens. Skalaen tar også med enormt vakre mennesker, og jeg garanterer deg at det ikke finnes en eneste 9 eller 10 her. Anonymkode: c176f...18d Fordi 8,9 og 10 ikke bruker Internett eller har et daglidagsliv? Det er veldig påståelig, med tanke på at det er en side hvor du ikke ser noe. Anonymkode: 63895...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #40 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg tviler veldig sterkt på at det er 8 og oppover her. 8 er modell-vakker, 9 er tv-stjerne og 10 må være supermodell i toppklasse. Det finnes nok noen 7ere om du er heldig. Selv synes jeg at jeg ligger på 5-6. Vær litt selvkritisk folkens. Skalaen tar også med enormt vakre mennesker, og jeg garanterer deg at det ikke finnes en eneste 9 eller 10 her. Anonymkode: c176f...18d Det kommer helt an på hvilket perspektiv man har. Jeg ser ikke på en supermodell i toppklasse som en 10'er. Og hva er modell-vakker? Jeg synes rett og slett at mange modeller er mindre pene... Hva med modeller som er plus size, er de også modell-vakre? Å, nei, jeg glemte, kroppsfasongen er jo en avgjørende faktor for å kunne anses som vakker. Perspektivet har alt å si, og mange har visst en meget begrenset utsikt der de står.. Anonymkode: 07996...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå