AnonymBruker Skrevet 23. november #1 Del Skrevet 23. november Har kjent han i over en måned, og vi har hengt sammen rundt 7 ganger. Dates og sove over inkludert, men vi har ikke ligget sammen ennå (mitt valg). Har bedt han under 2 forskjellige tilfeller om å ringe meg når han er ledig. Han er åpen til å tekste frem og tilbake, men ringer nesten aldri med mindre det er i fylla eller rett etter at jeg har dratt fra å være med han på date. I går, etter at han ignorerte meldingen min i 8 timer, sa han at han ikke kunne ringe meg i kveld likevel siden han ble hentet av moren sin etter en lang dag på jobb. Han bor hos moren sin de neste dagene fordi han er i ferd med å flytte fra leiligheten sin. Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke kan ta en telefonsamtale selv om moren hans er i nærheten? Han er mammadalt, men vet ikke om det er saken. Ringte han her om dagen og han sa at han var sliten etter jobb å sovnet på sofaen og at moren hans var i nærheten. Er ikke dette sært med tanke på at han er nesten 30 år gammel? Det kan også gå dager før vi snakker. Noen ganger reader jeg han fordi han gir meg ikke inntrykket av å være seriøs. Her om dagen ble han sur fordi han fremdeles fant kontoen min på Tinder, men han har jo ikke hatt noe samtale om at vi skal date eksklusivt? Selv var jo han på Tinder, og når han likte profilen min til søsteren min på tinder i tillegg, sa han til meg at jeg kunne gjøre som jeg ville fordi han allerede har sagt det til meg. Han har sagt at han liker meg, er glad i meg osv, men jeg tror ikke på det pga handlingene hans motsier mye av det. Han sier at det er jeg som alltid sier til han at vi er over, men at jeg ikke mener det siden vi fremdeles møtes og at det gjør han forvirret. Hva tenker dere? Selv mener jeg at man legger av tid til det man ønsker. He is just not that into me. Dermed orker jeg ikke å svare på meldingen hans som egentlig bare var en unnskyldning. Han sa " Unnskyld, ble så mye å gjøre på jobb og mamma kom for å hente meg, le ikke noe tid alikevel. kan jeg ringe deg i morgen?" Han har fremdeles ikke ringt meg i dag. Jeg bare orker ikke flere tomme ord uten handlinger. Da går jeg videre. Er jeg overdramatisk? Anonymkode: eceb3...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 27. november #2 Del Skrevet 27. november AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 19.12): Er jeg overdramatisk? Anonymkode: eceb3...10a Ja. Han er i en kaotisk periode av livet sitt med flytting. Virker mentalt sliten. Du krever at han skal se deg, vise deg oppmerksomhet, gjøre ting han egentlig ikke er så glad i - å ringe. Dere trenger også å ta en skikkelig prat med hverandre. Når han har fått roen. Hvor dere snakker om følelser og blir enige om å slette Tinder. For å få til en god relasjon må du og alle andre legge fra dere meg meg meg holdningen og behovet for å ville ha rett. Når han ble sur fordi du var på Tinder, hvorfor sa du ikke bare til han i en smilende tone at "du er jo der du også? Kanskje vi bare skal slette hele greia og satse på oss? " samtidig som du gir han ett kyss og viser han at du ikke har noe problem med å slette og være hans? Menn trenger trygghet. De trenger trygghet ikke via oppmerksomhet men trygghet om at hun som han er sammen med respekterer og beundrer han og ikke minst er støttende og ikke krevende. Dine følelser skal selvfølgelig også bli tatt hensyn til, men noen ganger er det kanskej viktige at den andres følelser får fokus på bakgunn av hva de står i. 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #3 Del Skrevet 27. november Ikke interessert. Anonymkode: 3311e...112 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #4 Del Skrevet 27. november Nettinettet skrev (7 minutter siden): Ja. Han er i en kaotisk periode av livet sitt med flytting. Virker mentalt sliten. Du krever at han skal se deg, vise deg oppmerksomhet, gjøre ting han egentlig ikke er så glad i - å ringe. Dere trenger også å ta en skikkelig prat med hverandre. Når han har fått roen. Hvor dere snakker om følelser og blir enige om å slette Tinder. For å få til en god relasjon må du og alle andre legge fra dere meg meg meg holdningen og behovet for å ville ha rett. Når han ble sur fordi du var på Tinder, hvorfor sa du ikke bare til han i en smilende tone at "du er jo der du også? Kanskje vi bare skal slette hele greia og satse på oss? " samtidig som du gir han ett kyss og viser han at du ikke har noe problem med å slette og være hans? Menn trenger trygghet. De trenger trygghet ikke via oppmerksomhet men trygghet om at hun som han er sammen med respekterer og beundrer han og ikke minst er støttende og ikke krevende. Dine følelser skal selvfølgelig også bli tatt hensyn til, men noen ganger er det kanskej viktige at den andres følelser får fokus på bakgunn av hva de står i. Istemmes. Alt dette. Anonymkode: d5f17...65b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #5 Del Skrevet 27. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Istemmes. Alt dette. Anonymkode: d5f17...65b Er så lei av dette her inne. Disse ulike forventningene. Det er greit at han er sur, hun må være blid og glad likevel. Hun har ansvar for å holde stemningen god og ordne opp. Det er ikke en meg meg meg holdning. Det er å behandle menn som barn. Og de aller fleste menn klarer dette utmerket Nei jeg hadde ikke vært interessert i en mann som ikke gjør som han sier, ikke klarer å finne et ledig tid, sier at du ikke får være på Tinder mens han er det Anonymkode: 08b91...e63 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 27. november #6 Del Skrevet 27. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er så lei av dette her inne. Disse ulike forventningene. Det er greit at han er sur, hun må være blid og glad likevel. Hun har ansvar for å holde stemningen god og ordne opp. Det er ikke en meg meg meg holdning. Det er å behandle menn som barn. Og de aller fleste menn klarer dette utmerket Nei jeg hadde ikke vært interessert i en mann som ikke gjør som han sier, ikke klarer å finne et ledig tid, sier at du ikke får være på Tinder mens han er det Anonymkode: 08b91...e63 Det handler da ikke om å behandle menn som barn. Det handler om å vise forståelse for en situasjon den andre er i og støtte når det trengs. En av grunnene til at mange kvinner ikke finner en kjærste i dag er fordi de har den holdningen som du har. Hvor mannen får snudd ryggen til med en gang han ikke får henne til å føle seg fantastisk eller er perfekt i væremåten. Dere forventer alt for mye fra en potensiell partner. Dere forventer alt for mye av en relasjon i tillegg. Fyrer dere opp på små bagateller og detaljer som ikke har noe betydning i det store og hele. Å glemme noe fordi man er i en urolig periode av livet må bli møtt med forståelse og omsorg ikke med sure toner og hender i kryss. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #7 Del Skrevet 27. november Nettinettet skrev (27 minutter siden): Ja. Han er i en kaotisk periode av livet sitt med flytting. Virker mentalt sliten. Du krever at han skal se deg, vise deg oppmerksomhet, gjøre ting han egentlig ikke er så glad i - å ringe. Dere trenger også å ta en skikkelig prat med hverandre. Når han har fått roen. Hvor dere snakker om følelser og blir enige om å slette Tinder. For å få til en god relasjon må du og alle andre legge fra dere meg meg meg holdningen og behovet for å ville ha rett. Når han ble sur fordi du var på Tinder, hvorfor sa du ikke bare til han i en smilende tone at "du er jo der du også? Kanskje vi bare skal slette hele greia og satse på oss? " samtidig som du gir han ett kyss og viser han at du ikke har noe problem med å slette og være hans? Menn trenger trygghet. De trenger trygghet ikke via oppmerksomhet men trygghet om at hun som han er sammen med respekterer og beundrer han og ikke minst er støttende og ikke krevende. Dine følelser skal selvfølgelig også bli tatt hensyn til, men noen ganger er det kanskej viktige at den andres følelser får fokus på bakgunn av hva de står i. Jeg tenker at mye av dette er jeg enig i, men flytting er ikke akkurat en livskrise og det burde ikke være vanskelig å leve opptil det han selv sier. Han sier jo han skal ringe men skjer aldri noe Anonymkode: 047a0...76e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #8 Del Skrevet 27. november Nettinettet skrev (6 minutter siden): Det handler da ikke om å behandle menn som barn. Det handler om å vise forståelse for en situasjon den andre er i og støtte når det trengs. En av grunnene til at mange kvinner ikke finner en kjærste i dag er fordi de har den holdningen som du har. Hvor mannen får snudd ryggen til med en gang han ikke får henne til å føle seg fantastisk eller er perfekt i væremåten. Dere forventer alt for mye fra en potensiell partner. Dere forventer alt for mye av en relasjon i tillegg. Fyrer dere opp på små bagateller og detaljer som ikke har noe betydning i det store og hele. Å glemme noe fordi man er i en urolig periode av livet må bli møtt med forståelse og omsorg ikke med sure toner og hender i kryss. Hm... helt uenig med deg, dette er ikke en krise og fyren virker som en slabbedask som bare sier det ts vil høre. Anonymkode: 047a0...76e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 27. november #9 Del Skrevet 27. november Enig i mye av det som sies her, men det at han også likte søsteren din på Tinder - DET mener jeg er et rødt flagg. Hadde jeg vært deg, hadde det vært det store beviset på at han ikke er så gira... Men, en ordentlig samtale må tas om du vil fortsette å treffe han. Mulig han har mye rart i livet sitt, men du kan allikevel uttrykke dine behov for kommunikasjon til han, og også høre hva som funker for han. Dere har nok litt forskjellig måte å kommunisere på, men et kompromiss kan vel oppnås 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 27. november #10 Del Skrevet 27. november AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg tenker at mye av dette er jeg enig i, men flytting er ikke akkurat en livskrise og det burde ikke være vanskelig å leve opptil det han selv sier. Han sier jo han skal ringe men skjer aldri noe Anonymkode: 047a0...76e Flytting kan være enormt belastende hvis det også er andre ting som foregår. Jeg synes vi skal slutte å dømme folk på bakgrunn av det noen forteller oss og det vi selv tenker og tror. Folk må bli flinkere til å snakke MED hverandre og ikke OM hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 27. november #11 Del Skrevet 27. november Måneskinn skrev (11 minutter siden): Enig i mye av det som sies her, men det at han også likte søsteren din på Tinder - DET mener jeg er et rødt flagg. Hadde jeg vært deg, hadde det vært det store beviset på at han ikke er så gira... Er ikke sikkert han visste at det var søsteren hennes. Han kan ha sittet der som de fleste menn gjør og bare trykket villt uten å se på hva de trykker på. Hva folk gjør på Tinder bør vi slutte å legge så mye i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #12 Del Skrevet 27. november Nettinettet skrev (2 minutter siden): Flytting kan være enormt belastende hvis det også er andre ting som foregår. Jeg synes vi skal slutte å dømme folk på bakgrunn av det noen forteller oss og det vi selv tenker og tror. Folk må bli flinkere til å snakke MED hverandre og ikke OM hverandre. Nettinettet skrev (Akkurat nå): Er ikke sikkert han visste at det var søsteren hennes. Han kan ha sittet der som de fleste menn gjør og bare trykket villt uten å se på hva de trykker på. Hva folk gjør på Tinder bør vi slutte å legge så mye i. Unnskyld meg men hæ? Anonymkode: 047a0...76e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 27. november #13 Del Skrevet 27. november AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hm... helt uenig med deg, dette er ikke en krise og fyren virker som en slabbedask som bare sier det ts vil høre. Anonymkode: 047a0...76e Hvordan vet du at det ikke er en krise? Du har ikke begrep på hva som eventuelt kan foregå i hans liv. Som han kanskje heller ikke deler med TS fordi hun tydeligvis ikke evner å være støttende og forståelsesfull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 27. november #14 Del Skrevet 27. november Nettinettet skrev (2 minutter siden): Er ikke sikkert han visste at det var søsteren hennes. Han kan ha sittet der som de fleste menn gjør og bare trykket villt uten å se på hva de trykker på. Hva folk gjør på Tinder bør vi slutte å legge så mye i. virker på innlegget til ts at han visste det. Enig i at hva folk gjør på tinder ikke alltid er så interessant, men... i dette tilfellet syns jeg det var litt over streken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #15 Del Skrevet 27. november Nettinettet skrev (2 minutter siden): Hvordan vet du at det ikke er en krise? Du har ikke begrep på hva som eventuelt kan foregå i hans liv. Som han kanskje heller ikke deler med TS fordi hun tydeligvis ikke evner å være støttende og forståelsesfull. Du virker litt kvinnehatende, beklager at jeg sier det, veldig sånn at mennene må vi passe på og beskytte. Hvordan vet DU at dette er så tungt og fælt og krise for ham? Skal ikke fyren en gang stå for ting han sier selv, fordi ting er så fælt og vanskelig? Anonymkode: 047a0...76e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 27. november #16 Del Skrevet 27. november Måneskinn skrev (4 minutter siden): virker på innlegget til ts at han visste det. Enig i at hva folk gjør på tinder ikke alltid er så interessant, men... i dette tilfellet syns jeg det var litt over streken Enig i det hvis han visste at det var søsteren hennes. Mulig for å provosere henne, som jo ikke er bra. Det er tydelig fra innlegget til TS at her er det dårlig kommunikasjon mellom dem to, og det de bør gjøre er å ha en skikkelig samtale. Som voksne mennesker. Hvis de evner det. 😅🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #17 Del Skrevet 27. november Spiller ingen rolle hva han er og ikke er - ER DU interessert i en sånn fyr? Anonymkode: ddd12...772 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 27. november #18 Del Skrevet 27. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du virker litt kvinnehatende, beklager at jeg sier det, veldig sånn at mennene må vi passe på og beskytte. Hvordan vet DU at dette er så tungt og fælt og krise for ham? Skal ikke fyren en gang stå for ting han sier selv, fordi ting er så fælt og vanskelig? Anonymkode: 047a0...76e Jeg er langt fra kvinnehatende, men veldig mange kvinner har mistet evnen til å sette seg selv til side i visse situasjoner i relasjonene sine. Som igjen fører til at mennene lukker seg, og mister interessen i å være en god partner i forholdet fordi de ikke føler seg sett og verdsatt. Kvinner vil ha en mann som er sterk og selvstendig og støttende men forstår ikke at menn blir det ut i fra hvordan kvinnen får han til å føle seg. Når de finner en kvinne som behandler dem bra, som respekterer dem og verdsetter dem og ikke henger seg opp i detaljer og krever alt mulig fra han så gjør de alt de kan for at kvinnen de har fått skal ha det bra og føle det på samme måte som han gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #19 Del Skrevet 28. november Nettinettet skrev (8 timer siden): Kvinner vil ha en mann som er sterk og selvstendig og støttende men forstår ikke at menn blir det ut i fra hvordan kvinnen får han til å føle seg. Hvis du mener dette ordrett så høres det ut som medavhengighet og at kvinnen er ansvarlig for mannens følelser og handlinger. Anonymkode: 047a0...76e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. november #20 Del Skrevet 28. november Nettinettet skrev (9 timer siden): Ja. Han er i en kaotisk periode av livet sitt med flytting. Virker mentalt sliten. Du krever at han skal se deg, vise deg oppmerksomhet, gjøre ting han egentlig ikke er så glad i - å ringe. Dere trenger også å ta en skikkelig prat med hverandre. Når han har fått roen. Hvor dere snakker om følelser og blir enige om å slette Tinder. For å få til en god relasjon må du og alle andre legge fra dere meg meg meg holdningen og behovet for å ville ha rett. Når han ble sur fordi du var på Tinder, hvorfor sa du ikke bare til han i en smilende tone at "du er jo der du også? Kanskje vi bare skal slette hele greia og satse på oss? " samtidig som du gir han ett kyss og viser han at du ikke har noe problem med å slette og være hans? Menn trenger trygghet. De trenger trygghet ikke via oppmerksomhet men trygghet om at hun som han er sammen med respekterer og beundrer han og ikke minst er støttende og ikke krevende. Dine følelser skal selvfølgelig også bli tatt hensyn til, men noen ganger er det kanskej viktige at den andres følelser får fokus på bakgunn av hva de står i. 👏 100 % enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå