AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #1 Del Skrevet 23. november 2024 Akkurat som det står i overskrift. Har du funnet din ”indre slut“ – og har det hatt en positiv påvirkning på ditt liv som single eller med partner? Anonymkode: b927e...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #2 Del Skrevet 23. november 2024 Er vel mer i livet enn å hige etter å være slut Anonymkode: b76cc...e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #3 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er vel mer i livet enn å hige etter å være slut Anonymkode: b76cc...e9e Så du ikke har funnet sin indre slut. Ok. Fortsett med det da…. Anonymkode: b927e...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. november 2024 #4 Del Skrevet 23. november 2024 Slut er et negativt ord for min del uansett hvordan det vinkles. Jeg har funnet min naturlige og skamløse indre seksuelle urkraft om det er hva du mener, og det har stor betydning for både meg og min partner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #5 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Akkurat som det står i overskrift. Har du funnet din ”indre slut“ – og har det hatt en positiv påvirkning på ditt liv som single eller med partner? Anonymkode: b927e...2e8 På tide få deg en ny hobby🤔 Enn å skrive innlegg på KV der du faktisk spør om det du gjør😬 Anonymkode: a0168...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #6 Del Skrevet 23. november 2024 Lenge siden... Anonymkode: a99b2...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #7 Del Skrevet 23. november 2024 Jepp. Livet blir mer gøy når man gir litt f… Anonymkode: 49db6...272 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #8 Del Skrevet 23. november 2024 Trolltunge skrev (9 minutter siden): Slut er et negativt ord for min del uansett hvordan det vinkles. Jeg har funnet min naturlige og skamløse indre seksuelle urkraft om det er hva du mener, og det har stor betydning for både meg og min partner Det er det jeg mener 🙊 Anonymkode: b927e...2e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå