AnonymBruker Skrevet i går, 14:39 #1 Del Skrevet i går, 14:39 Kjøpte en Hellyhansen vinterdress fra finn til 6 åringen vår. Er fornøyd med den. Men jeg var ikke klar over at den skulle være uten fotstrikk. Den har heller ingen knapper så jeg kan sette på selv. Er noen vinterdresser uten fotstrikk? Er det greit å bruke de når det er mye snø? Anonymkode: 16b9d...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:41 #2 Del Skrevet i går, 14:41 Bare å sy en på Anonymkode: 64d7f...bf2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:41 #3 Del Skrevet i går, 14:41 Ikke svar på spm, men du kan sy på knapper? Anonymkode: ff224...338 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ikke svar på spm, men du kan sy på knapper? Anonymkode: ff224...338 Hvor får jeg tak i knapper? Barnas hus selger fotstrikk uten knapp Ts Anonymkode: 16b9d...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor får jeg tak i knapper? Barnas hus selger fotstrikk uten knapp Ts Anonymkode: 16b9d...843 ... Internett, sybutikker, mange litt større matbutikker har et lite utvalg. Anonymkode: 35cec...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Bruktbutikken Anonymkode: 682d6...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden I såpass store størrelser er det ikke alle dresser som har fotstrikk, men som sagt over her er det jo bare å sy på knapper og sette på strikk. Anonymkode: bd9d7...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Er det mye snø så er dressen totalt ubrukelig uten fotstrikker, så det må du sy på ja. Veldig rart at en så dyr dress ikke kom med det. Blir mye snø i skoene og våte og kalde ben uten strikker. Anonymkode: 2063a...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Kan også sy på strikk på begge sider uten knapp. Den skal bare over hælen. Anonymkode: e4610...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kjøpte en Hellyhansen vinterdress fra finn til 6 åringen vår. Er fornøyd med den. Men jeg var ikke klar over at den skulle være uten fotstrikk. Den har heller ingen knapper så jeg kan sette på selv. Er noen vinterdresser uten fotstrikk? Er det greit å bruke de når det er mye snø? Anonymkode: 16b9d...843 Så kjøper du fire knapper, og en rull med knapphullstrikk. Syr knappene på og fester strikk i ønsket lengde før du klipper av strikken med litt margin. Kan ikke folk tenke selv og finne løsninger lengre på selv de enkleste problemer? Eller er det søndagskjedsommepighet i uværet som driver folk på forumet i dag? Anonymkode: 58e7f...02c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor får jeg tak i knapper? Barnas hus selger fotstrikk uten knapp Ts Anonymkode: 16b9d...843 I knappe og sytilbehørsbutikken. Anonymkode: 58e7f...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå