AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:47 #1 Del Skrevet lørdag kl 12:47 Etter å ha lest dusinvis av tråder her på forumet om dating så er det en ting jeg har observert. Flere mener at kvinner kun ønsker «rike» menn med høy utdannelse og som er 1.90 høye. Jeg som kvinne merker at jeg blir litt provosert av denne uttalelsen da jeg overhodet ikke kjenner meg igjen. Jeg er opptatt av å finne kjærligheten men bryr meg virkelig ikke om mannen er vaktmester eller advokat bare han behandler meg bra. Jeg er enig i at jeg tiltrekkes av høyere menn enn meg. Men, jeg er 160 høy, så om mannen er 170 så er det innafor hos meg. Hva tenker dere andre kvinner? Er dere kravstore til i forhold til høyde og penger? Så også denne tiktoken som jeg syns forklarer situasjonen veldig bra: https://vm.tiktok.com/ZGd2dYx9X/ Anonymkode: 58fd0...728 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet lørdag kl 12:58 #2 Del Skrevet lørdag kl 12:58 Jeg sitter med et annet inntrykk. Etter å ha lest her inne og pratet med kvinner så ofte jeg kan, er inntrykket mitt at kvinner ser etter svært mye forskjellig. Noen liker menn høyere enn seg, noen bryr seg ikke. Samme gjelder økonomi og andre "filter". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:04 #3 Del Skrevet lørdag kl 13:04 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva tenker dere andre kvinner? Er dere kravstore til i forhold til høyde og penger? Anonymkode: 58fd0...728 Nei. Bare nei. Anonymkode: efaaf...1bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:14 #4 Del Skrevet lørdag kl 13:14 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Etter å ha lest dusinvis av tråder her på forumet om dating så er det en ting jeg har observert. Flere mener at kvinner kun ønsker «rike» menn med høy utdannelse og som er 1.90 høye. Jeg som kvinne merker at jeg blir litt provosert av denne uttalelsen da jeg overhodet ikke kjenner meg igjen. Jeg er opptatt av å finne kjærligheten men bryr meg virkelig ikke om mannen er vaktmester eller advokat bare han behandler meg bra. Jeg er enig i at jeg tiltrekkes av høyere menn enn meg. Men, jeg er 160 høy, så om mannen er 170 så er det innafor hos meg. Hva tenker dere andre kvinner? Er dere kravstore til i forhold til høyde og penger? Så også denne tiktoken som jeg syns forklarer situasjonen veldig bra: https://vm.tiktok.com/ZGd2dYx9X/ Anonymkode: 58fd0...728 Mine tidligere forhold mer enn antyder at jeg ikke har vært nøye på verken økonomi eller utseende på mannen. Jeg dumpa faktisk eksen da han begynte å tjene masse penger. Ikke pga pengene, men pga at han ikke lenger var tilstede for meg eller barnet mitt..og ble en overfladisk kjip fyr. Anonymkode: 8076e...875 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:23 #5 Del Skrevet lørdag kl 15:23 Som dame på 158 cm høy er 190 på mannen alt for høyt! Kjæreste på 180 cm, der han har litt ekstra kg. Elsker han av helt andre grunner en høye og vekt! Han behandler meg med kjærlighet og respekt, og er snill og 100 % til å stole på, det ALLER viktigste!! Anonymkode: e7bab...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:26 #6 Del Skrevet lørdag kl 15:26 Nei, jeg er ikke kravstor, men så har alderen gjort meg klokere og lært meg at utseende ikke er alt. Utseende og slikt er man mer opptatt av når man er tenåring og i tjueårene, tenker jeg. Etter hvert lærer man, og skjønner også at det kan være mer å hente av et forhold når personligheten er det man ser etter og klaffer på. Anonymkode: f2a3c...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet lørdag kl 15:33 #7 Del Skrevet lørdag kl 15:33 Bør helst ikke være 1.90, det er altfor høyt, har nok penger selv, men liker ikke luksusliv.., mannen bør ha noe mellom øra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:38 #8 Del Skrevet lørdag kl 15:38 Nei, jeg er absolutt ikke kravstor angående høyde og penger, da hadde jeg ikke giftet meg med min mann. Har aldri vært opptatt av penger, status eller høyde, men til gjengjeld er jeg ganske opptatt av personlige verdier og menneskesyn, og den overfladiske siden min er opptatt av "stil" og utstråling (at han er stilig og kul). Anonymkode: c4b71...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:40 #9 Del Skrevet lørdag kl 15:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter å ha lest dusinvis av tråder her på forumet om dating så er det en ting jeg har observert. Flere mener at kvinner kun ønsker «rike» menn med høy utdannelse og som er 1.90 høye. Jeg som kvinne merker at jeg blir litt provosert av denne uttalelsen da jeg overhodet ikke kjenner meg igjen. Jeg er opptatt av å finne kjærligheten men bryr meg virkelig ikke om mannen er vaktmester eller advokat bare han behandler meg bra. Jeg er enig i at jeg tiltrekkes av høyere menn enn meg. Men, jeg er 160 høy, så om mannen er 170 så er det innafor hos meg. Hva tenker dere andre kvinner? Er dere kravstore til i forhold til høyde og penger? Så også denne tiktoken som jeg syns forklarer situasjonen veldig bra: https://vm.tiktok.com/ZGd2dYx9X/ Anonymkode: 58fd0...728 Min er lavere enn meg og tjener mindre. Gikk fra en som tjente godt, var høy og falt inn under det "vi alle kjemper om". Han er singel fortsatt, så løp og kjøp 😂 Jeg kan ikke annet enn å le. Anonymkode: a9240...a4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:08 #10 Del Skrevet lørdag kl 17:08 Jeg har vært med på å si jeg liker mørkt hår, og kanskje høyere enn meg. Liker 180 veldig godt, er 170. Men ikke 190, rik, eller høyt utdannet. Bryr meg om jobb, rundt om den ikke er en som er direkte til skade for noen. Men når det kommer til penger er kravet at han kommuniserer, ikke er en som aktivt låner av de han kjenner, ikke stjeler, ikke bruker mer enn han kan. Så helst ikke et aktivt problem som vil utsette oss i fremtiden. Han må ikke være fornuftig bestandig, det er ikke jeg heller, men vi må klare oss på sikt. Anonymkode: f6b6e...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:04 #11 Del Skrevet lørdag kl 18:04 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Etter å ha lest dusinvis av tråder her på forumet om dating så er det en ting jeg har observert. Flere mener at kvinner kun ønsker «rike» menn med høy utdannelse og som er 1.90 høye. Jeg som kvinne merker at jeg blir litt provosert av denne uttalelsen da jeg overhodet ikke kjenner meg igjen. Jeg er opptatt av å finne kjærligheten men bryr meg virkelig ikke om mannen er vaktmester eller advokat bare han behandler meg bra. Jeg er enig i at jeg tiltrekkes av høyere menn enn meg. Men, jeg er 160 høy, så om mannen er 170 så er det innafor hos meg. Hva tenker dere andre kvinner? Er dere kravstore til i forhold til høyde og penger? Så også denne tiktoken som jeg syns forklarer situasjonen veldig bra: https://vm.tiktok.com/ZGd2dYx9X/ Anonymkode: 58fd0...728 Da er vi litt i samme situasjon der damer flest tror menn som får seg kone fra Thailand og Filippinene bare er gamle menn på 60 år som er uføretrygdet og ungdomskoleutdannelse som vil ha dame på 20 år. Selv om dette ikke er sannheten i det hele tatt og provoserer meg. Jeg er selv 33 år og har ei kone på 32 år. Høy utdannelse og høy lønn og ser gjennomsnittlig bra ut. Anonymkode: 91626...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:11 #12 Del Skrevet lørdag kl 18:11 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da er vi litt i samme situasjon der damer flest tror menn som får seg kone fra Thailand og Filippinene bare er gamle menn på 60 år som er uføretrygdet og ungdomskoleutdannelse som vil ha dame på 20 år. Selv om dette ikke er sannheten i det hele tatt og provoserer meg. Jeg er selv 33 år og har ei kone på 32 år. Høy utdannelse og høy lønn og ser gjennomsnittlig bra ut. Anonymkode: 91626...d80 Kanskje folk antok du var en player og utro, og det er derfor de ikke matchet med deg? Antar du er han igjen. Fordi de ikke orker det presset tenker jeg, er ikke ei pen dame, så vet ikke hva pene damer mener, men jeg hadde aldri matchet med noen med høy utdanning. Anonymkode: f6b6e...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:12 #13 Del Skrevet lørdag kl 18:12 Kan noen gi meg et eksempel på en høy, mørk mann? Hva er det vi egentlig snakker om her? Anonymkode: 5dcab...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:48 #14 Del Skrevet lørdag kl 18:48 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kanskje folk antok du var en player og utro, og det er derfor de ikke matchet med deg? Antar du er han igjen. Fordi de ikke orker det presset tenker jeg, er ikke ei pen dame, så vet ikke hva pene damer mener, men jeg hadde aldri matchet med noen med høy utdanning. Anonymkode: f6b6e...0a4 Tja, er mer at man er introvert og man kommer ikke nesten ikke på dates på apper her. Det er så å si umulig så da drar man til utlandet når markedet er ødelagt. Anonymkode: 91626...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:17 #15 Del Skrevet lørdag kl 19:17 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje folk antok du var en player og utro, og det er derfor de ikke matchet med deg? Antar du er han igjen. Fordi de ikke orker det presset tenker jeg, er ikke ei pen dame, så vet ikke hva pene damer mener, men jeg hadde aldri matchet med noen med høy utdanning. Anonymkode: f6b6e...0a4 Det var nok en annen som skrev og ikke meg. Anonymkode: 91626...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:17 #16 Del Skrevet lørdag kl 20:17 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det var nok en annen som skrev og ikke meg. Anonymkode: 91626...d80 Beklager så mye. Det er en annen på lignende alder som deg jeg har pratet med noen ganger, som elsker ei i Asia, men snakker om at han før det ikke matchet med nærmest ei eneste norsk dame. Anonymkode: f6b6e...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:21 #17 Del Skrevet lørdag kl 20:21 Mørk, ja. Men samme om han er skallet, men aldri likt blonde menn høy er i mine øyne 180. Over er bare upraktisk for mine 160 Så rik at han kan forsørge seg selv er innafor eksene er håndverkere og butikkselgere Anonymkode: 3a170...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:40 #18 Del Skrevet lørdag kl 20:40 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Beklager så mye. Det er en annen på lignende alder som deg jeg har pratet med noen ganger, som elsker ei i Asia, men snakker om at han før det ikke matchet med nærmest ei eneste norsk dame. Anonymkode: f6b6e...0a4 Det stemmer forsåvidt, trodde du mente en fra en annen tråd på 33 år som sier han ble sagt han så ut som en player. Anonymkode: 91626...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:45 #19 Del Skrevet lørdag kl 20:45 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det stemmer forsåvidt, trodde du mente en fra en annen tråd på 33 år som sier han ble sagt han så ut som en player. Anonymkode: 91626...d80 Mentw ikke han. Så det er kanksje deg? Mente match mysteriet hvor det ikke er en ordentlig forklaring, å jeg ligger våken hver natt over det. Neida 😅 Men det er jo rart. Anonymkode: f6b6e...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:01 #20 Del Skrevet lørdag kl 21:01 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mentw ikke han. Så det er kanksje deg? Mente match mysteriet hvor det ikke er en ordentlig forklaring, å jeg ligger våken hver natt over det. Neida 😅 Men det er jo rart. Anonymkode: f6b6e...0a4 haha det går fint. har funnet meg ei. Men har alltid fått mye oppmerksomhet fra utenlandske damer. Anonymkode: 91626...d80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå