fugl fønix Skrevet lørdag kl 16:08 Forfatter #21 Del Skrevet lørdag kl 16:08 Charlieus skrev (2 minutter siden): Søtnos,fint bilde🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet lørdag kl 16:09 #22 Del Skrevet lørdag kl 16:09 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Ja men det er jo bra da 😀 aner ikke om jeg skal ha Jämthund eller Norsk Elghund grå 😀 ja men da det de jo ved god helse i alle fall 😀 Her får jeg nok ikke inn noe annet en jemthund. Svigerfar har hatt det sidr 1970 talet var da å hentet i Sverige. Så mannen har vokst opp med det i huset. Så føler vi det er en flott hund som både tur og familie hund 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:12 #23 Del Skrevet lørdag kl 16:12 fugl fønix skrev (4 minutter siden): Søt og fin hund 😇 Takk ja hun er envutrolig pen hund 🥰😍 Anonymkode: 0224b...90d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:12 #24 Del Skrevet lørdag kl 16:12 Anonymkode: 2f307...32b 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet lørdag kl 16:12 #25 Del Skrevet lørdag kl 16:12 jegerrinne skrev (1 minutt siden): Her får jeg nok ikke inn noe annet en jemthund. Svigerfar har hatt det sidr 1970 talet var da å hentet i Sverige. Så mannen har vokst opp med det i huset. Så føler vi det er en flott hund som både tur og familie hund Hehe Jämthund siden 1970 tallet ja jeg jeg er fra så har det bare vært Elghund 😀 ja jämthund er koselige blir nok en sånn en på meg også håper ikke jeg må løpe nabolaget rundt etter den 🐕🦺☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet lørdag kl 16:13 #26 Del Skrevet lørdag kl 16:13 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 2f307...32b Å så fin da 😀 ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:18 #27 Del Skrevet lørdag kl 16:18 The American gentleman Anonymkode: 76fe4...8c9 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet lørdag kl 16:28 #28 Del Skrevet lørdag kl 16:28 Milo 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet lørdag kl 16:38 #29 Del Skrevet lørdag kl 16:38 Maskinfører skrev (23 minutter siden): Hehe Jämthund siden 1970 tallet ja jeg jeg er fra så har det bare vært Elghund 😀 ja jämthund er koselige blir nok en sånn en på meg også håper ikke jeg må løpe nabolaget rundt etter den 🐕🦺☺️ Det slipper du nok. De er hvertfall veldig lærevillig ut fra min erfaring. Svigerfar sa at flere naboer lurte hva slags ulv han hadde hentet🤣 og de hadde ikke tro på det fungerte på jakt. Var noen som måtte svelge noen kameler etterpå har jeg skjønt. På lager hos oss er det vi med jemthund, så en med gråhund og en med svart elghund. Ser våres holder ut lenger en de andre. Men gøy allikevel å ha såpass blandinger med raser 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet lørdag kl 16:45 #30 Del Skrevet lørdag kl 16:45 jegerrinne skrev (2 minutter siden): Det slipper du nok. De er hvertfall veldig lærevillig ut fra min erfaring. Svigerfar sa at flere naboer lurte hva slags ulv han hadde hentet🤣 og de hadde ikke tro på det fungerte på jakt. Var noen som måtte svelge noen kameler etterpå har jeg skjønt. På lager hos oss er det vi med jemthund, så en med gråhund og en med svart elghund. Ser våres holder ut lenger en de andre. Men gøy allikevel å ha såpass blandinger med raser Ja får håpe det 😀 det er godt at de er lærevillige en skikkelig jaktkamerat blir det da hehe hentet en ulv ja Jämthund funker nok på jakt tror folk misforstår fordi elgjegere var alltid holdt seg til Elghund og ikke vil prøve på noe nytt kjenner ei som har svart Elghund dvs en blanding men Krøll på halen har hu 🐕🦺 ja koselig med forskjellige blandinger mamma og pappa hadde blandingshund Elg-Cockerspaniel 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet lørdag kl 16:50 #31 Del Skrevet lørdag kl 16:50 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pus blir med på bildet 😆 Gatehund adoptert fra FAPF før loven ble endret og gatehunder ble ulovlige å importere. Anonymkode: 0dde9...f42 Sier meg enig med tidligere innlegg. Dagens bilde. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet lørdag kl 16:51 Forfatter #32 Del Skrevet lørdag kl 16:51 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Anonymkode: 2f307...32b Så søøt 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet lørdag kl 16:52 Forfatter #33 Del Skrevet lørdag kl 16:52 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): The American gentleman Anonymkode: 76fe4...8c9 Nommin hælledussen 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet lørdag kl 16:53 Forfatter #34 Del Skrevet lørdag kl 16:53 Munchlax skrev (24 minutter siden): Milo Søt 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet lørdag kl 17:03 #35 Del Skrevet lørdag kl 17:03 Maskinfører skrev (16 minutter siden): Ja får håpe det 😀 det er godt at de er lærevillige en skikkelig jaktkamerat blir det da hehe hentet en ulv ja Jämthund funker nok på jakt tror folk misforstår fordi elgjegere var alltid holdt seg til Elghund og ikke vil prøve på noe nytt kjenner ei som har svart Elghund dvs en blanding men Krøll på halen har hu 🐕🦺 ja koselig med forskjellige blandinger mamma og pappa hadde blandingshund Elg-Cockerspaniel 😀 Vi syns ikke hvertfall de er fine å ha på både jakt og tur. Når vi er på tur om sommeren er de med å bærer det vi har med i skogen eller fjellet. Og på vinteren så drar de slede. Så er rimlig alt mulig hund 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:05 #36 Del Skrevet lørdag kl 17:05 Anonymkode: e1b58...c54 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet lørdag kl 17:05 Forfatter #37 Del Skrevet lørdag kl 17:05 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: e1b58...c54 Hjerteknuser 🥰😍🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:06 #38 Del Skrevet lørdag kl 17:06 fugl fønix skrev (Akkurat nå): Hjerteknuser 🥰😍🥰 Takk! Jeg mistenker hun vet det sjøl! 🐶 Anonymkode: e1b58...c54 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet lørdag kl 17:11 #39 Del Skrevet lørdag kl 17:11 jegerrinne skrev (5 minutter siden): Vi syns ikke hvertfall de er fine å ha på både jakt og tur. Når vi er på tur om sommeren er de med å bærer det vi har med i skogen eller fjellet. Og på vinteren så drar de slede. Så er rimlig alt mulig hund Ja sånn hund må jeg ha kjekt og kunne bruke de til kløv også 😀 altmulighund 😀🐕🦺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:13 #40 Del Skrevet lørdag kl 17:13 Anonymkode: 7a2b4...9e4 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå