AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #1 Del Skrevet 23. november 2024 Trenger tips til å finne likesinnede å spille i band med, eller starte band med. Har spilt litt i band da jeg var ung, men tror det var lettere å finne likesinnede via kulturtilbud for unge, etc. Hvordan få tak i de rundt 30/50 som ønsker spille i rockeband? Bor i Hordaland. gitar/bass. liker å spille enkel pop/rock/indie. Anonymkode: bb5b3...c60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 23. november 2024 #2 Del Skrevet 23. november 2024 Et innlegg på FB, kanskje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 Hvor i Hordaland? Anonymkode: 7f078...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #4 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor i Hordaland? Anonymkode: 7f078...79e Ikke så alt for langt fra Bergen Anonymkode: bb5b3...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #5 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke så alt for langt fra Bergen Anonymkode: bb5b3...c60 Si kommune. Voss her. Anonymkode: 7f078...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #6 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg kjenner flere rundt 50 år som var aktive musikere på 90 tallet i Bergen og spilte i punk/ indie/rockband De jobber nå med helt andre ting, men har som hobby å spille litt i et band sammen med andre likesinnede. Av og til får de spillejobber her og der. Prøv "Hjelp til alt mulig" grupper på Fb, jungeltelegrafen eller bydels grupper på Fb. Anonymkode: cd53c...afc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regulert Skrevet 4. januar #7 Del Skrevet 4. januar Her: https://www.facebook.com/share/g/18T53sWid7/?mibextid=wwXIfr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #8 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 12.43): Trenger tips til å finne likesinnede å spille i band med, eller starte band med. Har spilt litt i band da jeg var ung, men tror det var lettere å finne likesinnede via kulturtilbud for unge, etc. Hvordan få tak i de rundt 30/50 som ønsker spille i rockeband? Bor i Hordaland. gitar/bass. liker å spille enkel pop/rock/indie. Anonymkode: bb5b3...c60 Jeg er i 40-årene og har god erfaring som vokalist. Holder til i Bergen. Ønsker som deg et rockeband å spille i. Trenger du fremdeles folk til band? Hvordan kommer man eventuelt i kontakt for å finne ut mer? Anonymkode: 6b939...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå