AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:05 #1 Del Skrevet lørdag kl 10:05 Vet jeg er sent ute, men må lage julekalender til 4 åringen min. Jeg har nylig født og ligger derfor veldig bakpå med alt nå. Det er første gangen vi går for julekalender og jeg er usikker på hva jeg skal ha i pakkekalenderen. Ønsker å ha mest mulig brukbare ting, ikke masse ræl som går i stykker med en gang. Jeg har alt tenkt på dette: - sokker - hansker - truser - små lekebiler - godis hver lørdag - julepysj - lue Hva mer kan jeg ha oppi der som ikke koster skjorta og er brukbart? Vil som sagt ikke ha masse ræl der som skaper enda mer rot hjemme. Jeg har også vurdert ferdig paw petrol kalender eller andre ferdige julekalendere. Hva tenker dere om det? Er det ansett som veldig kjipt eller er det OK å bruke. Anonymkode: 0239e...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:08 #2 Del Skrevet lørdag kl 10:08 Her kjøper vi Legokalender til barnet hvert år. Funker veldig bra Anonymkode: 7bf2f...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet lørdag kl 11:28 #3 Del Skrevet lørdag kl 11:28 (endret) Refleks, og da har du alt fra sånne som henger i ulike figurer, via refleksvest, til de som kan klistres på. Jeg er ikke så glad i disse som er flate også kan de rulles rundt armen. De henger dårlig nok på på voksne, så hadde droppet det til i hvert fall så små barn. Gøyale navnelapper. (Til å merke klær med) Stempler og/eller klistremerker til hobbyaktiviteter. Badebobler og leker til badekaret om dere har det, eller dusjsåpe som er litt ekstra med. Vaskevott i figur (Normal har rimelig). Liten kjevle til julebaksten. Lite forkle, som som over er til julebaksten. Pepperkake/kakemann-former. Ullundertøy (det er jo dyrt da). Drikkeflaske. Matboks. Termos (pose med rett i koppen-kakao kan også gis enten sammen, eller annen dag, eller solbærtoddy). Sitteunderlag om dere går tur. Tegnesaker. Vannmaling. Morsom blyant, viskelær osv. Plaster. Bok/bøker. Julehefte som passer for alderen, eller annet blad som kan passe (bok kan lett være billigere, som het tips). Varm sjokolade enten på pinne, eller som en sjokoaldebombe. Artig og godt. Blant annet Søstrene Grene har på pinne. Såpebobler. Selvlysende stjerner til å feste i taket (de er ikke led, men lyser av seg selv når en skrur av lyset. Ikke sett på en stund så vet ikke hvor en får tak i nå dessverre.) Var det jeg kom på i farten som kan passe aldersgruppen, som ikke alt er nevnt. Endret lørdag kl 11:30 av Daisy-love 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:30 #4 Del Skrevet lørdag kl 11:30 Kalender har vi prioritert bort, barna får velge selv en kjøpekalender fra Europris. Og er storfornøyde med det. Anonymkode: 0c0f9...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet lørdag kl 11:32 #5 Del Skrevet lørdag kl 11:32 Jeg har brukt opplevelsene vi uansett skal ha i desember i pakkene til min 5-åring. En utstikker til pepperkakebaking, billettene og en pastilleske de dagene vi skal på konsert eller teater. Noe stasj til juleverkstedet (i år hama-perler og led t-lys for å lage små lyshus). Ellers litt pynt til rommet hans, adventstjerne i pakke nr 1. Ny drikkeflaske, et aktivitetshefte på julaften så han kan slå ihjel et par timer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:44 #6 Del Skrevet lørdag kl 11:44 Legosett søndagene. Byggesett med magneter. Playmobil-figurer. Dinosaur. Kinetisk sand. Malebok+tusjer. 1.des; julebok, som vi leser et kapittel av hver dag frem til jul, som blir en slags kalender i seg selv. Kinobillett. Tur til Leos. Barneteater. Spidermann-ting. Selvlysende til soverommet var et godt tips! Anonymkode: 07547...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 11.05): Vet jeg er sent ute, men må lage julekalender til 4 åringen min. Jeg har nylig født og ligger derfor veldig bakpå med alt nå. Det er første gangen vi går for julekalender og jeg er usikker på hva jeg skal ha i pakkekalenderen. Ønsker å ha mest mulig brukbare ting, ikke masse ræl som går i stykker med en gang. Jeg har alt tenkt på dette: - sokker - hansker - truser - små lekebiler - godis hver lørdag - julepysj - lue Hva mer kan jeg ha oppi der som ikke koster skjorta og er brukbart? Vil som sagt ikke ha masse ræl der som skaper enda mer rot hjemme. Jeg har også vurdert ferdig paw petrol kalender eller andre ferdige julekalendere. Hva tenker dere om det? Er det ansett som veldig kjipt eller er det OK å bruke. Anonymkode: 0239e...8aa her får 4 åring, 7 åring og 12 åring, ferdig lego kalendere , kinder kalender og julekalender av besteforeldrene Anonymkode: ca16f...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Julekalender skulle være pakkekalender Anonymkode: ca16f...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Ble denne på 4 åringen i år. https://www.norli.no/boker/barneboker/fakta/julekalender-mitt-eventyrbibliotek-inneholder-24-boker Anonymkode: b46f1...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Tenkte chanel iår Anonymkode: 09566...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå