AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har stor telefon. Liker det siden jeg leser mye bøker på den. Men jeg får alltid mobilen i lomma. Tar den i baklomma hvis ikke jeg har med veske. Jeg elsker vesker da. Bruker liten veske med mobilen leppestift og nøkler i. Anonymkode: 230ce...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #22 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg pleier ikke bruke veske, har ikke gjort på flere år, og elsker friheten i å ikke ta med noe ekstra. Har puttet mobilen i lomma, bankkort og lypsyl i den andre. (Kode på dør = ingen nøkler, ev bilnøkler, men de tar ikke stor plass) Kjøpt meg ny mobil nå, og kjøpe iPhone med største skjerm. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med telefonen 😆 Trenger man ta med telefonen hvis man har en god smartklokke med eget SIM-kort? Er jeg borte på noe så trenger jeg kun mobil for betaling/vise billetter/telefon fra barnevakt/litt Snapchat. Er sjelden borte så mange timer av gangen, men sånn typ middag med venninne, shopping, gåtur i byen, konsert etc. Hvordan løser andre det? Anonymkode: 1b888...120 Du,heten her er vel å kjøpe en stor mobil? Bruker lommene, og om de blir for små så har jeg «vokse-nettposer» fra Temu. Liker ikke vesker etter Covid. Men drar jeg inn til Oslo sentrum så tar jeg liten veske og har den under ytterjakken. Anonymkode: 6b95a...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 2 timer siden #23 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Holder den bare i hånda. Høres styrete ut å tenke på kleskjøp bare pga en mobil 😅 Anonymkode: aa3ee...63d Ikke så styrete så lenge det er høst og vinterjakke, jeg bruker de litt lange som tåler litt regn og de har som oftest gode lommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå