AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #1 Del Skrevet 23. november 2024 Hva synes dere om de «nye» strømpebuksene med fleece inni og tynn strømpebukse utenpå som gjør at det ser ut som om man har tynn strømpebukse når det er kaldt ute uten å bli kald? Selges over alt, tilsvarende https://www.zalando.no/magic-bodyfashion-warm-stroempebukser-black-mq581f00n-q11.html Jeg liker konseptet. Men jeg kan plukke ut damer som har det på seg, så det ser ikke naturlig ut og vet ikke helt om jeg vil gå med det selv. Klarer ikke bestemme meg for om jeg synes det ser litt… Harry ut? Anonymkode: 8f5b7...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #2 Del Skrevet 23. november 2024 Disse du linker til synes ueg ikke er noe fine. De har et grønnskjær som ikke ser fint ut synes jeg... Og jeg kan også raakt se når noen har de på seg. I asia derimot, selger de samme type som ser langt mer realistiske ut. Og som er sorte, ikke noe grønnaktig i det hele tatt. Anonymkode: 64b0d...585 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #3 Del Skrevet 23. november 2024 Jeg har ikke skaffet meg en sånn enda, men vurderer det. Pga sprengte blodkar på beina føler jeg meg ikke vel med skjørt kjole uten svarte tette strømpebukser under. Her kan jeg gi inntrykk av gjennlmskknnelige strømper, skjule blodkarene og holde varmen samtidig. Har kun sett slike på bilder, ikke i rl (så vidt jeg vet) men synes det ser naturlig ut på bilder. Anonymkode: d37df...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #4 Del Skrevet 23. november 2024 Kunne aldri vurdert å ha de på til selskap eller fint. Kan gå an til hjemmebruk. Anonymkode: 17d9a...d07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #5 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kunne aldri vurdert å ha de på til selskap eller fint. Kan gå an til hjemmebruk. Anonymkode: 17d9a...d07 Hva med på jobb/kontor, kjøpesenter/kafe? Ikke selskap, men hverdags. Anonymkode: 8f5b7...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #6 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Disse du linker til synes ueg ikke er noe fine. De har et grønnskjær som ikke ser fint ut synes jeg... Og jeg kan også raakt se når noen har de på seg. I asia derimot, selger de samme type som ser langt mer realistiske ut. Og som er sorte, ikke noe grønnaktig i det hele tatt. Anonymkode: 64b0d...585 Jeg synes de har et orangeskjær, de er orange/hudfarget på fleecen. Anonymkode: 8f5b7...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #7 Del Skrevet 23. november 2024 Bare prøvd et par som de hadde på Europris for 99kr. De var veldig gode og varme å ha under nå om vinteren. Men selv om jeg kjøpte XL, så var de trange over lårene og rumpa. Jeg er mann, og har liten mannerompe og lår. Så jeg kan tenke meg at det nesten ikke ville passet på en kvinne. Bra konsept med varmt og tykt stoff. Bryr meg lite om utseende, men de var rett og slett ubehagelige og trange på. Anonymkode: ae289...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå