Gå til innhold

4 mnd baby skal ha puppen hele natten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts her

da har jeg prøvd å stå i det og gi baby pupp når enn han vil ha. Nå kan baby knapt sove på natta uten puppen i munnen. Prøver jeg å lirke den ut når han sover begynner han bare å hyle. Prøver jeg å vente ut hylinga, vekker han resten av familien. Mannen måtte stå opp med 2-åringen kl. 4 fordi hun ikke klarte å sovne etter å ha blitt vekket av baby. Så jeg må jo nesten bare gi baby puppen. Ryggen blir ødelagt. Igjen, er det noen som har noe råd?

skal nevnes at han har sluttet å sove greit på dagtid også, hater moonboon nå. Bilstol og vogn i bevegelse kan gå, men skal aller helst ligge inntil også på dagen. Føler meg ekstremt begrenset som må ha baby på meg omtrent hele tiden.

ts

Anonymkode: 4f955...9a3

Vil legge til at han absolutt ikke skal ha smokken på natta, selv om jeg tilbyr flere ganger hver natt. Han kan ha smokk på dagen, men blitt mer negativ til dette i det siste.

han gulper også masse nå, ikke rart siden han spiser hele tiden. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vil legge til at han absolutt ikke skal ha smokken på natta, selv om jeg tilbyr flere ganger hver natt. Han kan ha smokk på dagen, men blitt mer negativ til dette i det siste.

han gulper også masse nå, ikke rart siden han spiser hele tiden. 

ts

Har nettopp gått igjennom det samme. Ammet ca hver time gjennom natten og han sov veldig dårlig, fikk ingen sovestrekk over en time. Det snudde plutselig etter rundt 4 uker, og nå sover han flere timer i strekk på natta.

Tror det er søvnregresjonen, og har lite annet råd enn å bare stå i det og at forhåpentligvis vil gå over. Mannen tok faktisk ut noen fridager for å la meg få sove litt på dagen. 

Anonymkode: 0d160...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler med deg, har gav det seg aldri av seg selv, holdt på til nesten 3 år. 

Anonymkode: 04d46...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du får dårlig rygg, sitter du og ammer på natta? Prøv å amme liggende

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 7.10):

Føler sånn med deg, min var også sånn.

Fra en som har vært i samme situasjon blir jeg så provosert når folk sier "det er bare for en liten periode" min er 2,5 og har mange oppvåkninger og trenger fortsatt puppen om natten for å sovne. Aldri fått ungen i egen seng heller. 

En 2 åring har vel lenge passert amming da. Er noe lettere da enn med et spedbarn 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Starship1212 skrev (4 timer siden):

En 2 åring har vel lenge passert amming da. Er noe lettere da enn med et spedbarn 

Ikke med mindre man vil ta seg av hysterisk unge 5 ganger pr natt og ikke få noe søvn selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...