Gå til innhold

Inviterte men uteble

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten gjennom 6 mnd inviterte meg ut på konsert . Når dagen kom hørte jeg ingenting og ringte ham en time før konserten skulle starte. Da måkte han snø og hadde ingen ting Annett enn unnskyldninger å komme med. Jeg huset meg ikke opp , men sa jeg kunne lage middag dagen etterpå. Kjenner meg likevel som å ha blitt utsatt for en som tar meg for gitt. Hvordan få han hooked igjen ? 

Anonymkode: f56ca...16a

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå videre.. hvorfor ønske å få han på ballen igjen, om han ikke er like interessert? 

Han fortjener ikke at du lager middag, og duller med han. 

Anonymkode: be6d5...938

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta din energi tilbake. Fokuser mer på deg selv, egenpleie og ting som gjør deg glad. Sett av mer tid til venninner!

Dess mer du forsøker å dra han mot deg, dess mer vil han kjempe imot, og gå motsatt vei. Ofte ubevisst altså. Dette er veldig godt beskrevet i psykologien.

Så er det en endring som skjer når de opplever at hun legger energien i seg selv og egne gleder i stedet for i han og hans behov, og ser henne glad og fresh med venninner. Da kicker noe inn.

Derimot finnes det menn som er emosjonelt modne og utvokst forbi disse instinktene, men det er nok ikke flertallet av menn enda, dessverre.

Anonymkode: e538d...236

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjæresten min invitert meg på noe og så ikke dukket opp hadde jeg takket for meg. Da er han jo ikke investert i meg.

Anonymkode: 8fc8e...8ee

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har dere ikke snakket om dette før du ringte en time før konsertstart???

Anonymkode: fe586...f59

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver litt som en kuet kvinne... du passet på å ikke hause deg opp, du inviterte på middag dagen etter og du lurer på hvordan du kan få han hooked igjen. 

Jeg vet ikke om du har lest om konseptet hekt, men det er noe man enkelt kan havne i når den ene parten bare gir deg smuler, eller sier du er fantastisk ene dagen men er kald neste, når han inviterer på ting og sier at du og jeg skal til vegas vi, men aldri følger opp osv.

Du tenker bare på hvodan du kan behage mannen og få han interessert i deg igjen. Du må tenke mer på deg selv. Hadde du vært selvsikker og trygg på han og forholdet, så hadde du "hauset" deg opp her, du hadde sagt fra.

Men det er jo ikke noe å være trygg på - han er ikke spesielt interessert i deg når han driter i en avtale på den måten. Da skal du bare gå, ikke jobbe for smuler. 

Jeg vet akkurat hvordan det er så er ikke for å gi deg tyn, men jeg ser hvor du er på vei og det er utrolig usunt. Et sånt "forhold" ender med at det går på selvtilliten din løs og bare være smertefullt.

Anonymkode: e0eb7...c88

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i alle dager skal du lage middag til noen som nettopp har ditcha deg?

Anonymkode: c83fc...90d

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dess mer du forsøker å dra han mot deg, dess mer vil han kjempe imot, og gå motsatt vei. Ofte ubevisst altså. Dette er veldig godt beskrevet i psykologien.

Anonymkode: e538d...236

Dette!
Avlys den middagen, TS, og se hva som skjer ❤️ 

Anonymkode: 10d51...f4c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan glemme en gang, da. Han unnskyldte seg iallfall.

Anonymkode: 1a6f4...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan få han hooked igjen ? 

Anonymkode: f56ca...16a

Hvorfor i alle dager vil du det???

Anonymkode: 33cfd...1ab

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha en mann som ikke respekterer din tid? 

Anonymkode: d37a4...7ad

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan inviterte han deg på konsert? Når ble det avtalt at dere skulle på konserten? Har dere ikke snakket noe om konserten i etterkant av invitasjonen?
Hva gjorde han med billetter?

Ingen unnskyldninger, altså sa han bare "nei det blir ikke konsert for jeg måkker snø, og jeg skal fortsette måkke snø?"

Hvordan kommuniserer dere ellers? For det høres ut som dere overhodet ikke kommuniserer.....

Anonymkode: d0983...be3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det HAN som skal gjøre det godt igjen, ikke du! Send melding at middagen er avlyst fordi du skal ut med venner.

Hadde ikke HAN lyst på konsert? Det er ikke SÅ gøy å måke snø. Tenker at enten fikk han ikke tak i billetter, eller så ville han dra uten deg.

Spent på å høre unnskyldningene hans da han ringte, og hvorfor du godtok de

Anonymkode: 8a9a0...b99

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du skriver litt som en kuet kvinne... du passet på å ikke hause deg opp, du inviterte på middag dagen etter og du lurer på hvordan du kan få han hooked igjen. 

Tenkte AKKURAT det samme!

Det FØRSTE som skjer etter at han glemmer konserten, er at du tilbyr å lage middag?!?

Ser du ikke at du BELØNNER DÅRLIG ADFERD, trådstarter?

(beklager alle store bokstaver, var vanskelig å stoppe når jeg først var startet 😆)

Du behandler deg selv veldig dårlig og respektløst. Begynn med å bli bevisst på om du straffer eller belønner. Deretter belønner du kun god adferd. 

Anonymkode: bf0fb...4ee

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær slem med deg selv. Gå videre, og glem ham. 

Anonymkode: 4e71a...e25

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...