Gå til innhold

Ekskludert fra LAN med sambo og ex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva i alle dager betyr LAN her? LAN har i hele mitt liv betyd local area network

Anonymkode: 26f45...476

Man samles fysiske for å game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 2.25):

Sitter hjemme å sturer.Trenger noen til å slå litt common sense i meg.

Jeg og sambo har vært sammen i 3+ år. 

I det vi startet å møtes var han veldig nedenfor pga exn som hadde dumpet han. Han var tydelig preget og hadde lyst å rømme fra livet.

Men over til nåtid. Jeg sitter nå hjemme alene å sturer. Sambo er på LAN med sine kompiser + exen som også gamer. 

Jeg er bitter av en 3 delt grunn. fordi jeg ikke fikk noen invitasjon til å delta. Fordi kompisene hans har invitert henne og ikke skjønt at det kan bli et problem for meg eller akseptert meg som ny dame. Og fordi sambo ikke har sagt i fra til verken henne eller kompisene hans at han ikke vil at hun skal delta. 

Det er ikke sånn at jeg tror at han kommer til å være utro eller noe slikt. Jeg bare føler meg utenfor og ikke akseptert eller respekt.  

Og ja jeg gamer også

Anonymkode: 6b5d4...9be

Jeg hadde klikket i vinkel og spurt han om han selv mente dette er innafor. Hadde snudd situasjonen. Hadde sagt at enten er jeg med, ellers kan du bli hjemme. Jeg hadde forventet en viss oppførsel og reaksjon fra min partner og jeg hadde gitt samme tilbake.

Jeg hadde aldri akseptert dette av mine venner, invitere eksen min men ikke typen min + meg. Hadde jeg blitt invitert til LAN med eksen min, og kjæresten ikke fikk komme? Jeg hadde aldri dratt! Men, alle er forskjellige.

Anonymkode: 2ed63...0f6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...