AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #21 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så for å ivareta dine følelser, skal en venn av dem måtte stå over? Her er det typen din som må ta ansvar og si at han vil ha med deg, eller bli hjemme selv. Hvordan hadde du følt det om vennegjengen ekskluderte deg fordi eksen din hadde fått ny dame? Anonymkode: 95884...e60 Hun er nok mest sur på typen som ble med, når han ikke kunne ta med henne. Anonymkode: ff4bf...206 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #22 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): En eks er ikke en venn. De færreste mennene ville ha akseptert at dama sin eks var med på jentekvelder. Anonymkode: ff4bf...206 Dette er ikke en guttekveld eller jentekveld, men en game night. Hvorfor skal noen ekskluderes fordi en eks har fått ny partner? Da må hennes type ta de hensynene og enten du at hun skal være med, eller avstå fra å støte på eksen. Personlig har jeg null problemer med at typen møter eksen i settinger der det er naturlig, men om så var, ville det vært opp til oss to å løse, ikke deres felles venner!? Anonymkode: 95884...e60 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #23 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men da er det helt greit å takke nei til å date en slik mann. Jeg hadde ikke ønsket å være sammen med en mann som har private greier med eksdama. Det må vel kunne respekteres. Anonymkode: ff4bf...206 Ja, men da er det dumt å flytte sammen med en som omgås eksen for så i ettertid å kreve at det endres..? 😅 Anonymkode: 95884...e60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 23. november 2024 #24 Del Skrevet 23. november 2024 Her sitter jeg og er gammel kjerringa på 45 og tenker at dere kanskje burde vante noen år med samboerskap og voksne relasjoner, for dette er umodent. Jeg tror aldri jeg ville tenkt to sekunder over det om mannen min ble invitert et steduten meg, og jeg ville i alle fall aldri tenkt på å vite om eksen hans kom til å være der. Eller reagert om jeg fikk vite at hun kom til å være der. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 23. november 2024 #25 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men da er det helt greit å takke nei til å date en slik mann. Jeg hadde ikke ønsket å være sammen med en mann som har private greier med eksdama. Det må vel kunne respekteres. Anonymkode: ff4bf...206 Da får ts gjøre det slutt. Synes det er spesielt å ikke kunne være venner med vennene sine fordi eksen er en del av samme gjeng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #26 Del Skrevet 23. november 2024 Hadde aldri i livet godtatt det. Og jeg hadde aldri i livet reist på LAN hvis vennene mine hadde invitert med eksen min, da hadde jeg blitt hjemme og spilt noe med typen i stedet. Anonymkode: ba780...52c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #27 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun er nok mest sur på typen som ble med, når han ikke kunne ta med henne. Anonymkode: ff4bf...206 Det er det eneste hun "kan" være sur på, spør du meg. Dette er da noe de må snakke om, og bli enige om.. Det er fortsatt ikke slemt av denne gjengen å invitere sin venn fordi hun tilfeldigvis har vært borti en annen venn. Anonymkode: 95884...e60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #28 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde aldri i livet godtatt det. Og jeg hadde aldri i livet reist på LAN hvis vennene mine hadde invitert med eksen min, da hadde jeg blitt hjemme og spilt noe med typen i stedet. Anonymkode: ba780...52c Men det er vel noe du er ærlig om når du møter noen? For min del ville det vært helt naturlig å omgås en eks om vi har felles hobby eller annet.. Anonymkode: 95884...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 23. november 2024 #29 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Synes kjæresten din kunne blitt hjemme i respekt for deg.. hadde blitt dritsur (og veldig overrasket) om mannen min hadde dratt på noe tilsvarende. Anonymkode: ef3bd...73c Enig. Her burde sambo ta ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 23. november 2024 #30 Del Skrevet 23. november 2024 HMK skrev (22 minutter siden): Her sitter jeg og er gammel kjerringa på 45 og tenker at dere kanskje burde vante noen år med samboerskap og voksne relasjoner, for dette er umodent. Jeg tror aldri jeg ville tenkt to sekunder over det om mannen min ble invitert et steduten meg, og jeg ville i alle fall aldri tenkt på å vite om eksen hans kom til å være der. Eller reagert om jeg fikk vite at hun kom til å være der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #31 Del Skrevet 23. november 2024 TS her igjen Kommer med litt info som ikke ble med i HI. Vi begge er godt voksne. Det er ikke bare en game night men lan som varer over 4 dager der det også er øl og drinker i stede for monster og cola. Sist de hadde et slikt arrangement så spurte jeg hvem som skulle delta og han unnlot og fortelle at exn skulle dit. Det er nok derfor jeg synes at det er litt ekstra vanskelig. Det gjorde det vanskeligere for meg når han ikke var ærlig fra start. Takk for mange gode tilbakemeldinger! Anonymkode: 6b5d4...9be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #32 Del Skrevet 23. november 2024 Og jeg kjenner godt flere av hans venner som er der da jeg var venn med de før jeg møtte typen. Anonymkode: 6b5d4...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #33 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men det er vel noe du er ærlig om når du møter noen? For min del ville det vært helt naturlig å omgås en eks om vi har felles hobby eller annet.. Anonymkode: 95884...e60 Selvsagt. Har aldri skjønt poenget med å ha ekser på sosiale mediet eller i livet sitt i det hele tatt, men det er nå meg da. Det er ens eget ansvar å være ærlig og konsekvent hva det gjelder egne grenser slik at partner vet hva de har å forholde seg til. AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her igjen Kommer med litt info som ikke ble med i HI. Vi begge er godt voksne. Det er ikke bare en game night men lan som varer over 4 dager der det også er øl og drinker i stede for monster og cola. Sist de hadde et slikt arrangement så spurte jeg hvem som skulle delta og han unnlot og fortelle at exn skulle dit. Det er nok derfor jeg synes at det er litt ekstra vanskelig. Det gjorde det vanskeligere for meg når han ikke var ærlig fra start. Takk for mange gode tilbakemeldinger! Anonymkode: 6b5d4...9be Helt ærlig ts, jeg syntes det her er helt sykt dårlig gjort av han og jeg ville vært rasene. Shady som faen og i mine øyne rar oppførsel. Finner du deg i dette? Anonymkode: ba780...52c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #34 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): TS her Beklager jeg forsøkte å korte ned ordene da jeg følte teksten ble for lang. Du har helt rett i at kompisene også er venn med henne men ikke like god venn som de er med med min SAMBOER. Nettopp derfor føler jeg at de kunne tatt skrittet videre med han å invitert meg istedet for eksen. Anonymkode: 6b5d4...9be Det må de få lov til å være. Kompisene har ikke gjort det slutt med henne og du kan faktisk ikke forente at de skal kutte ut venner pga. deg. Din samboer kunne invitert deg med. Om det er sik at du gamer? Jeg gamer ikke og hadde vært overlykkelig å slippe å måtte dra på LAN Anonymkode: 1147b...439 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #35 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det må de få lov til å være. Kompisene har ikke gjort det slutt med henne og du kan faktisk ikke forente at de skal kutte ut venner pga. deg. Din samboer kunne invitert deg med. Om det er sik at du gamer? Jeg gamer ikke og hadde vært overlykkelig å slippe å måtte dra på LAN Anonymkode: 1147b...439 Ja jeg er jo enig med deg. Derfor jeg ikke sa noe før han dro men sitter med en ekkel følelse i magen og det er nok siden jeg ikke ble inkludert. TS Anonymkode: 6b5d4...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 23. november 2024 #36 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Sitter hjemme å sturer.Trenger noen til å slå litt common sense i meg. Jeg og sambo har vært sammen i 3+ år. I det vi startet å møtes var han veldig nedenfor pga exn som hadde dumpet han. Han var tydelig preget og hadde lyst å rømme fra livet. Men over til nåtid. Jeg sitter nå hjemme alene å sturer. Sambo er på LAN med sine kompiser + exen som også gamer. Jeg er bitter av en 3 delt grunn. fordi jeg ikke fikk noen invitasjon til å delta. Fordi kompisene hans har invitert henne og ikke skjønt at det kan bli et problem for meg eller akseptert meg som ny dame. Og fordi sambo ikke har sagt i fra til verken henne eller kompisene hans at han ikke vil at hun skal delta. Det er ikke sånn at jeg tror at han kommer til å være utro eller noe slikt. Jeg bare føler meg utenfor og ikke akseptert eller respekt. Og ja jeg gamer også Anonymkode: 6b5d4...9be Hadde faktisk ikke godtatt det, og ja jeg gamer og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #37 Del Skrevet 24. november 2024 Dere som forkorter samboer med sambo, hva gjør dere med den ekstra oppsparte tiden? Anonymkode: 341c5...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 24. november 2024 #38 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): En eks er ikke en venn. De færreste mennene ville ha akseptert at dama sin eks var med på jentekvelder. Anonymkode: ff4bf...206 Hvor tar du jentekvelder fra? Gamingkulturen har begge kjønn. LAN er lan, ikke guttekveld. Jeg hadde ikke akseptert dette. Aktiviteten har lite å si. Å ha eksen der mens dama blir sittende hjemme uten invitasjon er sosialt hjernedødt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 24. november 2024 #39 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som forkorter samboer med sambo, hva gjør dere med den ekstra oppsparte tiden? Anonymkode: 341c5...dd2 Hvor mye tid taper dere på å sitte å henge dere opp i sånne ubrukelige detaljer? Om du trenger tips for å spare tid kan du starte der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #40 Del Skrevet 24. november 2024 Hva i alle dager betyr LAN her? LAN har i hele mitt liv betyd local area network Anonymkode: 26f45...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå