AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:25 #1 Del Skrevet lørdag kl 01:25 Sitter hjemme å sturer.Trenger noen til å slå litt common sense i meg. Jeg og sambo har vært sammen i 3+ år. I det vi startet å møtes var han veldig nedenfor pga exn som hadde dumpet han. Han var tydelig preget og hadde lyst å rømme fra livet. Men over til nåtid. Jeg sitter nå hjemme alene å sturer. Sambo er på LAN med sine kompiser + exen som også gamer. Jeg er bitter av en 3 delt grunn. fordi jeg ikke fikk noen invitasjon til å delta. Fordi kompisene hans har invitert henne og ikke skjønt at det kan bli et problem for meg eller akseptert meg som ny dame. Og fordi sambo ikke har sagt i fra til verken henne eller kompisene hans at han ikke vil at hun skal delta. Det er ikke sånn at jeg tror at han kommer til å være utro eller noe slikt. Jeg bare føler meg utenfor og ikke akseptert eller respekt. Og ja jeg gamer også Anonymkode: 6b5d4...9be 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:32 #2 Del Skrevet lørdag kl 01:32 Skjønner at du føler deg utafor og jeg synes hele situasjonen høres litt merkelig ut, men jeg synes samtidig det blir feil at Sambo (er han afrikansk?) skal be henne holde seg unna. Jeg antar da at hun er kompis med din samboers kompiser også, men jeg ser ingen grunn til at dere ikke kunne være til stede begge to. Pro-tip: ikke begynn å date noen som ikke er kommet over eksen. Anonymkode: bbbc6...83d 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:32 #3 Del Skrevet lørdag kl 01:32 Skikkelig rart og du har grunn til å være bitter. Anonymkode: da554...760 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:43 #4 Del Skrevet lørdag kl 01:43 Fortjent når du skriver «sambo» istedenfor «samboer» Anonymkode: 0306e...7e3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:44 #5 Del Skrevet lørdag kl 01:44 Da snakker du med han om dette i morgen. Hadde han skullet spille med bare gutta så hadde det vært én ting men, det var jo en jente der også, attpåtil x en hans. Det er jo klart du og skal få delta når du også har gaming som interesse! Anonymkode: f753d...791 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:46 #6 Del Skrevet lørdag kl 01:46 TS her Beklager jeg forsøkte å korte ned ordene da jeg følte teksten ble for lang. Du har helt rett i at kompisene også er venn med henne men ikke like god venn som de er med med min SAMBOER. Nettopp derfor føler jeg at de kunne tatt skrittet videre med han å invitert meg istedet for eksen. Anonymkode: 6b5d4...9be 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:19 #7 Del Skrevet lørdag kl 10:19 Personlig er jeg ikke komfortabel med at kjæresten henger med ekser, spesielt om jeg ikke er invitert. Anonymkode: e4a52...f83 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:45 #8 Del Skrevet lørdag kl 10:45 Synes kjæresten din kunne blitt hjemme i respekt for deg.. hadde blitt dritsur (og veldig overrasket) om mannen min hadde dratt på noe tilsvarende. Anonymkode: ef3bd...73c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:57 #9 Del Skrevet lørdag kl 10:57 Spurte du om å få være med, da? Hvis de som gruppe har pleid å ha LAN tidligere er det ikke unaturlig at de fortsetter som før. Skjønner godt at kjæresten din ikke ønsket å begynne med «hun-eller-meg»-drama. Og kompisene hans kjenner deg kanskje ikke så godt? Kjæresten din burde helt klart tatt initiativ til at du også kunne vært med, men ikke til å nekte eksen å være med. Anonymkode: 226dc...2ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:05 #10 Del Skrevet lørdag kl 12:05 Hadde vært uaktuelt å være sammen med en som ikke inviterte med meg, eller innså selv hvor problematisk det der var. Må man forklare så elementære ting, så tenk hvor mye annet han ikke innser normale grenser på.. Anonymkode: 7fd01...0da 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet lørdag kl 12:40 #11 Del Skrevet lørdag kl 12:40 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hadde vært uaktuelt å være sammen med en som ikke inviterte med meg, eller innså selv hvor problematisk det der var. Må man forklare så elementære ting, så tenk hvor mye annet han ikke innser normale grenser på.. Anonymkode: 7fd01...0da For mange er ikke dette elementært. Eksem er en del av gjengen. Det er ikke ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:46 #12 Del Skrevet lørdag kl 12:46 Brunello skrev (5 minutter siden): For mange er ikke dette elementært. Eksem er en del av gjengen. Det er ikke ts. Men da får han gå tilbake til eksen, da. Anonymkode: ff4bf...206 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet lørdag kl 12:51 #13 Del Skrevet lørdag kl 12:51 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sitter hjemme å sturer.Trenger noen til å slå litt common sense i meg. Jeg og sambo har vært sammen i 3+ år. I det vi startet å møtes var han veldig nedenfor pga exn som hadde dumpet han. Han var tydelig preget og hadde lyst å rømme fra livet. Men over til nåtid. Jeg sitter nå hjemme alene å sturer. Sambo er på LAN med sine kompiser + exen som også gamer. Jeg er bitter av en 3 delt grunn. fordi jeg ikke fikk noen invitasjon til å delta. Fordi kompisene hans har invitert henne og ikke skjønt at det kan bli et problem for meg eller akseptert meg som ny dame. Og fordi sambo ikke har sagt i fra til verken henne eller kompisene hans at han ikke vil at hun skal delta. Det er ikke sånn at jeg tror at han kommer til å være utro eller noe slikt. Jeg bare føler meg utenfor og ikke akseptert eller respekt. Og ja jeg gamer også Anonymkode: 6b5d4...9be Da hadde han altsa et reelt valg , med å be de inkludere deg, evnt ikke gå selv. Dette er jo feil mot deg på så mange nivåer . Hadde vurdert å pakke snippveska mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet lørdag kl 15:24 #14 Del Skrevet lørdag kl 15:24 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men da får han gå tilbake til eksen, da. Anonymkode: ff4bf...206 Hvorfor det? Dersom et forhold består av å spille dataspill med venner, ville jeg vært enig. Men det er ikke det et forhold er basert på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:51 #15 Del Skrevet lørdag kl 15:51 Brunello skrev (26 minutter siden): Hvorfor det? Dersom et forhold består av å spille dataspill med venner, ville jeg vært enig. Men det er ikke det et forhold er basert på. En eks er ikke en venn. De færreste mennene ville ha akseptert at dama sin eks var med på jentekvelder. Anonymkode: ff4bf...206 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet lørdag kl 16:08 #16 Del Skrevet lørdag kl 16:08 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): En eks er ikke en venn. De færreste mennene ville ha akseptert at dama sin eks var med på jentekvelder. Anonymkode: ff4bf...206 En eks kan være en venn. I dette tilfellet virker det som det er andre som inviterer. De må få invitere vennegjengen sin. I min vennegjeng er det to som har vært par tidligere. Begge har partnere som aksepterer at de er sammen når vi treffes uten partnere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:29 #17 Del Skrevet lørdag kl 16:29 Brunello skrev (20 minutter siden): En eks kan være en venn. I dette tilfellet virker det som det er andre som inviterer. De må få invitere vennegjengen sin. I min vennegjeng er det to som har vært par tidligere. Begge har partnere som aksepterer at de er sammen når vi treffes uten partnere. Samtidig må det være helt greit å droppe en mann og en vennegjeng som nekter å akseptere den nye dama, selv etter en del tid. Anonymkode: ff4bf...206 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet lørdag kl 16:33 #18 Del Skrevet lørdag kl 16:33 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samtidig må det være helt greit å droppe en mann og en vennegjeng som nekter å akseptere den nye dama, selv etter en del tid. Anonymkode: ff4bf...206 Det er ikke å nekte den nye dama. De kjenner henne ikke på samme måte. Eksem er der som venn og ikke hans eks. Det hadde jo vært helt fjernt og bedt den nye dama og ikke vennen sin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:37 #19 Del Skrevet lørdag kl 16:37 AnonymBruker skrev (14 timer siden): TS her Beklager jeg forsøkte å korte ned ordene da jeg følte teksten ble for lang. Du har helt rett i at kompisene også er venn med henne men ikke like god venn som de er med med min SAMBOER. Nettopp derfor føler jeg at de kunne tatt skrittet videre med han å invitert meg istedet for eksen. Anonymkode: 6b5d4...9be Så for å ivareta dine følelser, skal en venn av dem måtte stå over? Her er det typen din som må ta ansvar og si at han vil ha med deg, eller bli hjemme selv. Hvordan hadde du følt det om vennegjengen ekskluderte deg fordi eksen din hadde fått ny dame? Anonymkode: 95884...e60 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:39 #20 Del Skrevet lørdag kl 16:39 Brunello skrev (5 minutter siden): Det er ikke å nekte den nye dama. De kjenner henne ikke på samme måte. Eksem er der som venn og ikke hans eks. Det hadde jo vært helt fjernt og bedt den nye dama og ikke vennen sin. Men da er det helt greit å takke nei til å date en slik mann. Jeg hadde ikke ønsket å være sammen med en mann som har private greier med eksdama. Det må vel kunne respekteres. Anonymkode: ff4bf...206 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå