SPOCA Skrevet lørdag kl 09:26 #21 Del Skrevet lørdag kl 09:26 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Oi! Hva er det spisegreiene? Har du en spiseforstyrrelse? Anonymkode: 0b5e0...f47 Eh, nei. Men det finnes nok av menn som ikke liker at kvinner spiser. Det finnes de som vil at damene skal spise salat og ikke vise sin virkelige side. AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Og også - politikk??? Skal man ikke snakke om det? Anonymkode: 0b5e0...f47 Det er ganske mange som ikke vil snakke politikk, det er én ting. Men er du Frp'er og møter meg, så vil man neppe date meg særlig lenge. En del mennesker liker ikke å diskutere politikk. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet lørdag kl 10:02 #22 Del Skrevet lørdag kl 10:02 Ja det kommer helt naturlig for meg. Blir tiltrukket av menn som er helt vanlige men har trekk jeg synes er fine. Perfekt/kjekkas utseende interesserer meg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:58 #23 Del Skrevet lørdag kl 13:58 SPOCA skrev (4 timer siden): Eh, nei. Men det finnes nok av menn som ikke liker at kvinner spiser. Det finnes de som vil at damene skal spise salat og ikke vise sin virkelige side. Det her er noe enkelte kvinner innbiller seg!! Oppkonstruert problemstilling av kvinner! Anonymkode: 6b193...303 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet lørdag kl 15:03 #24 Del Skrevet lørdag kl 15:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det her er noe enkelte kvinner innbiller seg!! Oppkonstruert problemstilling av kvinner! Anonymkode: 6b193...303 Nei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet lørdag kl 19:10 #25 Del Skrevet lørdag kl 19:10 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja. Jeg er mann, og har ei venninne som er svært pen. Jeg er den typen som får null likes på Tinder og den slags og har vært singel i mange år, så jeg var jo ikke i nærheten av å tørre å prøve meg på akkurat henne. Det ville virka altfor innbilsk tenkte jeg. Så har hun i etterkant sagt at jeg faktisk hadde hatt sjans dersom jeg hadde prøvd. Det er ikke lett å vite hvor man skal legge lista når man blir avvist av alle slags kvinner i flere år, men plutselig kan ha sjans på den peneste man kjenner. Anonymkode: 24dd6...7be Hvorfor gjorde dere ikke noe i ettertid ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:18 #26 Del Skrevet lørdag kl 19:18 Flintis skrev (3 minutter siden): Hvorfor gjorde dere ikke noe i ettertid ? Hun fikk seg type i mellomtida. Vi snakker gjerne om mye rart, så det kom bare naturlig opp i en samtale fra hennes side. Det er det helt uproblematisk. Ingen prøvde seg jo noen gang, og vennskapet er godt. Anonymkode: 24dd6...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet lørdag kl 19:20 #27 Del Skrevet lørdag kl 19:20 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun fikk seg type i mellomtida. Vi snakker gjerne om mye rart, så det kom bare naturlig opp i en samtale fra hennes side. Det er det helt uproblematisk. Ingen prøvde seg jo noen gang, og vennskapet er godt. Anonymkode: 24dd6...7be Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:57 #28 Del Skrevet lørdag kl 19:57 JA! Hele tiden. Jeg anser meg selv som en bra catch. Men menn som er kjempe ansiktspen med sixpac unngår jeg på apper. Jeg vil ha en middels mann med god personlighet, sjarm og trofasthet. En som vet å sette pris på en dame.. Jeg har bare dårlig erfaring med pene kjekke menn med god jobb som er single. Enten er de veldig selvopptatte/kjedelige eller ikke trofaste Anonymkode: b66ab...9f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:11 #29 Del Skrevet lørdag kl 20:11 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hun fikk seg type i mellomtida. Vi snakker gjerne om mye rart, så det kom bare naturlig opp i en samtale fra hennes side. Det er det helt uproblematisk. Ingen prøvde seg jo noen gang, og vennskapet er godt. Anonymkode: 24dd6...7be Du må ikke legge verdien i tinder. Jeg mener det. Folk velger ikke utifra utsendet alene eller fordi de ikke liker det, de kan også like det for mye. Helst gjelder det mange ulike ting de ikke tror passer til dem. Så du må bare legge bort den tanken, for din egen del. Anonymkode: e2615...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:19 #30 Del Skrevet lørdag kl 20:19 Nei 😂 jeg prøver meg på de jeg synes er de peneste av de pene. Men om personligheten ikke er fantastisk også, så dropper jeg de Anonymkode: 0c1ef...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet lørdag kl 20:51 #31 Del Skrevet lørdag kl 20:51 (endret) Ja, jeg har avskrevet noen pga utseende. Eller, jeg avskrev vel meg selv. Det går vel ut på det samme? For mange år siden kontaktet ei veldig pen jente meg om noe jobbrelatert. Selvinnsikten min slo inn momentant, så jeg var kald. Likevel fortsatte hun kontakten videre, og at jeg i tillegg er en flørtekløne gjorde ikke saken lett for henne. Selv etter at hun møtte tilfeldig opp der jeg var og kysset meg ut av det blå så ønsket jeg å trekke meg. Men hun ga seg bare ikke, og tilslutt ble jeg lokket inn på tanken. Det endte med 8 flotte år sammen med denne nydelige jenta. En tid og et forhold med en kvinne jeg er glad for å ha opplevd. Litt sånn uvirkelig at jeg har delt livet mitt med henne. Nå er jeg ikke akkurat stygg selv, men jeg mener fortsatt at hun var for pen for meg. Har tenkt samme tanker i ettertid om andre, men har gitt mer blaffen i selvinnsikten. For livet har lært meg at man ikke bør avskrive hverken andre eller seg selv bare fordi det virker for godt til å være sant. 😊 Endret lørdag kl 21:53 av Bombasi 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:56 #32 Del Skrevet lørdag kl 20:56 Bombasi skrev (3 minutter siden): Ja, jeg har avskrevet noen pga utseende. Eller, jeg avskrev vel meg selv. Det går vel ut på det samme? For mange år siden kontaktet ei veldig pen jente meg om noe jobbrelatert. Selvinnsikten min slo inn momentant, så jeg var kald. Likevel fortsatte hun kontakten videre, og at jeg i tillegg er en flørtekløne gjorde ikke saken lett for henne. Selv etter at hun møtte tilfeldig opp der jeg var og kysset meg ut av det blå så ønsket jeg å trekke meg. Men hun ga seg bare ikke, og tilslutt ble jeg lokket inn på tanken. Det endte med 8 flotte år sammen med denne nydelige jenta. En tid og et forhold med en kvinne jeg er glad for å ha opplevd. Litt sånn uvirkelig at jeg har delt livet mitt med henne. Nå er jeg ikke akkurat stygg selv, men jeg mener fortsatt at hun var for pen for meg. Har tenkt samme tanker i ettertid, men har gitt mer blaffen i selvinnsikten. For livet har lært meg at man ikke bør avskrive hverken andre eller seg selv bare fordi det virker for godt til å være sant. 😊 Hvis du skulle sakt hun var en kjendis, hvem hadde hun lignet på eller vært i kategori med? Du trenger ikke svare, er bare nyskjerrig. Anonymkode: e2615...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:06 #33 Del Skrevet lørdag kl 21:06 Jepp. Jeg er normalt utseende, verken stygg eller strålende vakker, og finner det ulogisk om en dritkjekk hunk med muskler og trynefaktor 10 skulle legge seg etter meg. Dette gjelder spes nettdating. Det er noe annet om man blir kjent irl og omgås som venner/kollegaer først. Da blir man blind for den andres utseende og ser bare hele personen. Anonymkode: 2123b...3f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet lørdag kl 21:14 #34 Del Skrevet lørdag kl 21:14 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis du skulle sakt hun var en kjendis, hvem hadde hun lignet på eller vært i kategori med? Du trenger ikke svare, er bare nyskjerrig. Anonymkode: e2615...f99 Hmm... Den måtte jeg tenke på. Samt google litt. Og havnet på Frida Karlsson. Noen ulikheter, selvfølgelig, men en meget god sammenligning, faktisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:27 #35 Del Skrevet lørdag kl 21:27 Bombasi skrev (10 minutter siden): Hmm... Den måtte jeg tenke på. Samt google litt. Og havnet på Frida Karlsson. Noen ulikheter, selvfølgelig, men en meget god sammenligning, faktisk. Veldig vakker dame 😊 Skjønner det var stressende, uten at jeg vet hvordan du ser ut. Takk for svar, gøy. Anonymkode: e2615...f99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:52 #36 Del Skrevet lørdag kl 21:52 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja. Jeg er mann, og har ei venninne som er svært pen. Jeg er den typen som får null likes på Tinder og den slags og har vært singel i mange år, så jeg var jo ikke i nærheten av å tørre å prøve meg på akkurat henne. Det ville virka altfor innbilsk tenkte jeg. Så har hun i etterkant sagt at jeg faktisk hadde hatt sjans dersom jeg hadde prøvd. Det er ikke lett å vite hvor man skal legge lista når man blir avvist av alle slags kvinner i flere år, men plutselig kan ha sjans på den peneste man kjenner. Anonymkode: 24dd6...7be De fleste menn får null likes på tinder. Så ikke føl deg dårlig av det, tinder er et utrolig kunstig marked og det sier nesten ingen ting om hvor bra du er. Når kjønnsbalansen er helt skeiv med 75% menn så sier det seg selv med 3 menn per dame. Søk andre steder, som i utlandet på andre dating sider, hørte noen nevne facebook dating grupper hadde overtall av damer, dra på singelturer eller kanskje noen kurs der det er mange damer. Anonymkode: ec6a6...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:56 #37 Del Skrevet lørdag kl 21:56 Nei, jeg vil jo ha en vakker kvinne - så hvorfor avskrive? Anonymkode: e2286...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet lørdag kl 21:57 #38 Del Skrevet lørdag kl 21:57 Jeg har gitt opp helt og tror ikke jeg kan tiltrekke meg noen i det hele tatt. Virker som de fleste kun søker noe flyktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet lørdag kl 22:40 #39 Del Skrevet lørdag kl 22:40 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig vakker dame 😊 Skjønner det var stressende, uten at jeg vet hvordan du ser ut. Takk for svar, gøy. Anonymkode: e2615...f99 Ja, hun var virkelig vakker. Eventuelt er vakker. Hun holder seg godt enda. Stressende var det ikke, men surrealistisk. Og fordi jeg hadde avskrevet meg selv så var det ganske avslappende. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:53 #40 Del Skrevet lørdag kl 22:53 Bombasi skrev (11 minutter siden): Ja, hun var virkelig vakker. Eventuelt er vakker. Hun holder seg godt enda. Stressende var det ikke, men surrealistisk. Og fordi jeg hadde avskrevet meg selv så var det ganske avslappende. 😊 Åja, skjønner 😊 Håper en kjekkas prøver å bryte seg inn i mitt liv selv om jeg tenker jeg ikke er god nok også. Anonymkode: e2615...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå