AnonymBruker Skrevet 22. november #1 Del Skrevet 22. november Kommer jeg til å bli samboer og gifte meg en vakker dag? Med mannen jeg er sammen med nå, eller med en annen? Blir glad om noen vil lese😊 Anonymkode: 647dc...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november #2 Del Skrevet 26. november Prøver å sende denne opp igjen, håpefull😊 Anonymkode: 647dc...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november #3 Del Skrevet 29. november jeg er ikke klarsynt, men kan prøve å spå deg om du ønsker?😊 Anonymkode: c9e3a...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november #4 Del Skrevet 29. november AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg er ikke klarsynt, men kan prøve å spå deg om du ønsker?😊 Anonymkode: c9e3a...bad Spår du med tarotkort siden du ikke er klarsynt? Sier ja takk hvis du vil prøve😊 Anonymkode: 647dc...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november #5 Del Skrevet 30. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spår du med tarotkort siden du ikke er klarsynt? Sier ja takk hvis du vil prøve😊 Anonymkode: 647dc...0f4 Siden du ikke er klarsynt? Akkurat som om det finnes mennesker som er klarsynte... På tide å komme seg ut av den naive drømmeverdenen for deg. Realiteten kaller. Anonymkode: e04ca...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november #6 Del Skrevet 30. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Spår du med tarotkort siden du ikke er klarsynt? Sier ja takk hvis du vil prøve😊 Anonymkode: 647dc...0f4 Uhørt å bruke tarot kort uten klarsyn, det bør man rett og slett ikke gjøre. Anonymkode: 64e04...957 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november #7 Del Skrevet 30. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Uhørt å bruke tarot kort uten klarsyn, det bør man rett og slett ikke gjøre. Anonymkode: 64e04...957 😂 Anonymkode: e04ca...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november #8 Del Skrevet 30. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 😂 Anonymkode: e04ca...94a Tarot er et verktøy til å bli sluppet inn i energien til en person, og gir liten mening uten klarsyn, det blir en dau reading det! En god klarsynt tarot reader kanaliserer gjennom kortene, det merker man på flyten i samtalen. Anonymkode: 64e04...957 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november #9 Del Skrevet 30. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tarot er et verktøy til å bli sluppet inn i energien til en person, og gir liten mening uten klarsyn, det blir en dau reading det! En god klarsynt tarot reader kanaliserer gjennom kortene, det merker man på flyten i samtalen. Anonymkode: 64e04...957 Jeg også trodde at man i alle fall burde ha god intuisjon for å kunne bruke tarot på en god måte, det var derfor jeg spurte personen som sa hun kunne spå meg selv om hun ikke var klarsynt. Skjønte ikke helt hvordan det skulle gå til😊 Leser du tarotkort, siden du vet en del om dette? Kunne du tenke deg å prøve å lese meg? 😊 Anonymkode: 647dc...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå