AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #41 Del Skrevet 7 timer siden Kvinne 47, Maria, jeg lurer på hvordan livet blir fremover. Jeg har det godt og lurer vel egentlig på om livet kan bli bedre? Er det mulig? Anonymkode: e54f2...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #42 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): I nær fremtid: du kommer til å få en mulighet som er veldig bra for økonomien. Men det er opp til deg å eventuelt gripe den an. Kan lede til noe fruktbart. På lang sikt: jeg ser at det kommer noe som muligens vil binde deg eller tynge deg. Jeg kan ikke se at dette vil være en direkte krise, men det kan hende at du for eksempel får økte økonomiske forpliktelser. Anonymkode: d7ced...4ee Det første høres fint ut. Det andre kan være mht foreldrene mine, som er opp i alder… Takk for at du tok deg tid. 😊❤️ Anonymkode: ff7ef...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #43 Del Skrevet 7 timer siden K 46. Ser du noe gøy for meg den neste måneden? Jeg hat jobbet altfor hardt i det siste, og det begynner å irritere meg med dørvekt. Å måtte hjelpe alle andre, i tillegg til at man har størst arbeidsbyrd og ansvar selv. Vil dette snu? Eller er det på tide å finne ny jobb? Anonymkode: 0e9a1...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå