anneli85 Skrevet fredag kl 20:38 #21 Del Skrevet fredag kl 20:38 Jeg er veldig nysgjerrig på fremtiden ifht jobb og samliv, Anneli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:41 #22 Del Skrevet fredag kl 20:41 Kvinne 48, (Lilje), nylig singel. Vært pårørende i mange år til nært familiemedlem (kompleks sak). Jeg prøver nå å stable meg på beina. Kan du si noe om min situasjon fremover? Anonymkode: 73243...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:41 #23 Del Skrevet fredag kl 20:41 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg ønsker å bli lest❤️ Kvinne 42. Intr i å høre om kjærlighetslivet. Lever i et ekteskap hvor alt er dødt. Denne PT- mannen hva vil han meg? Setter stor pris på svar❤️ Anonymkode: 02224...8ef Ekteskapet: her får jeg opp et veldig sterkt signal om at det vil komme en stor omveltning. Mest sannsynlig blir det slutt eller en annen type forandring som skapet noe helt nytt. Du vil uansett få en ny begynnelse i ditt kjærlighetsliv. PT-en: dette er en fristelse som du bør tenke deg veldig godt om før du gjør noe med eller spille på lag med. Her ville jeg trådd veldig forsiktig hvis jeg var deg. Anonymkode: d7ced...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:41 #24 Del Skrevet fredag kl 20:41 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Når jeg stiller spørsmål om deg så må jeg ha et navn. Det kan være helt tilfeldig, men jeg tror det er mer virkningsfullt hvis det er den jeg spør om som gir meg navnet. Man kan for eksempel kalle seg for Bente eller Kattekvinnen, det går for det samme. De som poster med brukernavn bruker jeg brukernavnet til. Anonymkode: d7ced...4ee Mitt: «Lar» pt- mannen: navnet hans begynner på J☺️ Anonymkode: 02224...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:44 #25 Del Skrevet fredag kl 20:44 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ekteskapet: her får jeg opp et veldig sterkt signal om at det vil komme en stor omveltning. Mest sannsynlig blir det slutt eller en annen type forandring som skapet noe helt nytt. Du vil uansett få en ny begynnelse i ditt kjærlighetsliv. PT-en: dette er en fristelse som du bør tenke deg veldig godt om før du gjør noe med eller spille på lag med. Her ville jeg trådd veldig forsiktig hvis jeg var deg. Anonymkode: d7ced...4ee Er det mulig at jeg en gang finner ekte kjærlighet? Som er godt og varer livet ut?❤️ At jeg får det bra og finner meg til «rette» Anonymkode: 02224...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:44 #26 Del Skrevet fredag kl 20:44 Kvinne 55 (Sophie) Jeg mistet kjæresten min for ett år siden og livet har stoppet opp. Er kronisk syk og har blitt veldig ensom etter at han døde. Blir livet/ helsen min bedre? På forhånd takk 💙 Anonymkode: 98547...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:44 #27 Del Skrevet fredag kl 20:44 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette syntes jeg var interessant. Jeg får opp en veldig sterk kreativ energi rundt dette prosjektet med effektiv fremdrift i nær fremtid. Jeg ser får også opp at det kan skje en feil eller et uhell som skyldes lite erfaring, eller at feil person får et ansvar, kan være knyttet til f.eks. en detalj som er oversett. Men jeg får også opp et helt tydelig mål til slutt, fullkommenhet. Men det vil være slitsomt å komme dit. Anonymkode: d7ced...4ee Takk ❤️ Mye av det du skriver kan gi mening. Skal være obs på det du nevner. Anonymkode: 7689c...537 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:45 #28 Del Skrevet fredag kl 20:45 Navn: Jenny. Blir jeg gravid i 2024? Anonymkode: 88fa6...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:46 #29 Del Skrevet fredag kl 20:46 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg vil gjerne bli lest 😊 «Fiole». Hvordan ser økonomien ut fremover? Tusen takk 🍀 Anonymkode: ff7ef...940 I nær fremtid: du kommer til å få en mulighet som er veldig bra for økonomien. Men det er opp til deg å eventuelt gripe den an. Kan lede til noe fruktbart. På lang sikt: jeg ser at det kommer noe som muligens vil binde deg eller tynge deg. Jeg kan ikke se at dette vil være en direkte krise, men det kan hende at du for eksempel får økte økonomiske forpliktelser. Anonymkode: d7ced...4ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:48 #30 Del Skrevet fredag kl 20:48 Jeg vil gjerne bli lest! Kjersti. Hvordan ser det ut mtp barn og jobb framover? 😃 Anonymkode: 1f36a...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:51 #31 Del Skrevet fredag kl 20:51 Mat 41 lurer på kjærlighet fremover, singel nå. Kommer barnas fsr tilbake evnt ny mann? Anonymkode: 44cdc...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:51 #32 Del Skrevet fredag kl 20:51 Tusen takk for spennende spørsmål og kommentarer, folkens. ❤️ Jeg må gi meg nå, da jeg helst vil lese med frisk energi og mange lesninger på rad kan bli litt tappende. Handler ikke bare om at jeg er sliten, men at jeg tror lesningene blir bedre og mer presise når jeg ikke tar for mange på rad. Skal dog ikke se bort fra at jeg tar en ny tråd igjen om noen dager. Anonymkode: d7ced...4ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:53 #33 Del Skrevet fredag kl 20:53 Kvinne 31, Kelzie. Overlever ekteskapet mitt denne stormen? Anonymkode: 2d48b...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:53 #34 Del Skrevet fredag kl 20:53 Vil gjerne bli lest. Ida (26) hvor mange barn får jeg, og kan du se et giftemål? Kommer han jeg er sammen med nå til å forandre seg til det bedre, eller blir det slutt? Anonymkode: dc8ca...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:55 #35 Del Skrevet fredag kl 20:55 Jeg skal møte svigers i morgen.. hvordan vil møtet gå? Det er mildt sagt konfliktfylt forhold til dem. Karianne Anonymkode: 41503...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lua Skrevet fredag kl 20:55 #36 Del Skrevet fredag kl 20:55 Hei, vil gjerne bli lest for. Er han jeg dater seriøs og rett for meg? Hilsen «Linda» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:58 #37 Del Skrevet fredag kl 20:58 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Sitter klar med vinglasset og stokken, kan ta et par lesninger, men litt usikker på hvor mange jeg orker. Trenger et navn for å stille spørsmål (men kan gjerne være et pseudonym). Hvis jeg trenger å omformulere spørsmålet for å kunne stille det så gir jeg beskjed om det i svaret mitt. Anonymkode: d7ced...4ee Sunniva her - ønsker gjerne et frampek på mulighetene for barn Anonymkode: ad20d...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:09 #38 Del Skrevet fredag kl 21:09 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja, han elsker deg, men jeg er litt usikker på om han vil innfri dine forventninger om å flytte sammen og gifte seg med deg i nær fremtid, men her må jeg legge til at jeg sjeldent får klokkeklare svar på ja/nei-spørsmål. Det jeg kan si er at jeg får opp en ung og rastløs energi her. Mye tankekjør, muligens en slags angst for forpliktelse, men samtidig så er han ganske sikker på egne følelser for deg, det handler nok mer om at han generelt er usikker på egen fremtid og trenger tid. Anonymkode: d7ced...4ee Tusen takk❤️ Jeg også merker at han er til at han er litt avventende ang de temaene å flytte sammen, og gifte seg tror jeg ikke han vil, for han har vært tidligere gift og sa en gang at han var ferdig med det, at han ikke vil gifte seg flere ganger. Han sa det ikke til meg, men sa det til en annen. Jeg syns det er vanskelig å bli trygg i forholdet når han ikke en gang ser for seg å flytte sammen, så jeg må nok revurdere hele forholdet dersom jeg ikke føler dette endrer seg med tiden😔 Alt dette har gjort at jeg blir usikker på følelsene hans også, så det var iallfall godt å høre at han elsker meg og han er sikker på følelsene sine for meg. Anonymkode: 15aa7...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:12 #39 Del Skrevet fredag kl 21:12 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk❤️ Jeg også merker at han er til at han er litt avventende ang de temaene å flytte sammen, og gifte seg tror jeg ikke han vil, for han har vært tidligere gift og sa en gang at han var ferdig med det, at han ikke vil gifte seg flere ganger. Han sa det ikke til meg, men sa det til en annen. Jeg syns det er vanskelig å bli trygg i forholdet når han ikke en gang ser for seg å flytte sammen, så jeg må nok revurdere hele forholdet dersom jeg ikke føler dette endrer seg med tiden😔 Alt dette har gjort at jeg blir usikker på følelsene hans også, så det var iallfall godt å høre at han elsker meg og han er sikker på følelsene sine for meg. Anonymkode: 15aa7...f97 - kan jeg spørre et oppfølgingsspørsmål? Er dette forholdet riktig for meg i lengden? Er dette den mannen jeg skal være sammen med resten av livet? Eller er det en annen mann som venter i horisonten som er mer riktig for meg? Anonymkode: 15aa7...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:16 #40 Del Skrevet fredag kl 21:16 Får jeg dyrene mine tilbake, og bør jeg prøve på det? "Isabel" Anonymkode: 72866...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå