AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Sitter klar med vinglasset og stokken, kan ta et par lesninger, men litt usikker på hvor mange jeg orker. Trenger et navn for å stille spørsmål (men kan gjerne være et pseudonym). Hvis jeg trenger å omformulere spørsmålet for å kunne stille det så gir jeg beskjed om det i svaret mitt. Anonymkode: d7ced...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Jeg ønsker å bli lest❤️ Kvinne 42. Intr i å høre om kjærlighetslivet. Lever i et ekteskap hvor alt er dødt. Denne PT- mannen hva vil han meg? Setter stor pris på svar❤️ Anonymkode: 02224...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ønsker å bli lest❤️ Kvinne 42. Intr i å høre om kjærlighetslivet. Lever i et ekteskap hvor alt er dødt. Denne PT- mannen hva vil han meg? Setter stor pris på svar❤️ Anonymkode: 02224...8ef Du må gi meg et navn. Anonymkode: d7ced...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theresie Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Ønsker lesning om mitt kjærlighetsliv. Er 51 år og vært singel i to år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Kvinne 41, ønsker å se på kjærlighet, singel nå, kommer c tilbake til meg(barn sammen) evnt ser du en ny annen mann eller singel i lengre tid? Anonymkode: 44cdc...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må gi meg et navn. Anonymkode: d7ced...4ee På hvem av oss? Anonymkode: 02224...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Jeg vil gjerne bli lest❤️ Kvinne, «Johanne». Lurer på om jeg og kjæresten kommer til å flytte sammen? Og om han elsker meg og vil satse på oss to? Kommer han til å fri? Vet det var flere spørsmål, men samme tema da😊 Tusen takk❤️ Anonymkode: 15aa7...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Theresie skrev (1 minutt siden): Ønsker lesning om mitt kjærlighetsliv. Er 51 år og vært singel i to år. Jeg får inn at du er singel fordi du enten har lett feil eller prioritert fei, i alle fall hatt tanker og fokus på et annet sted. Du liker å ha kontroll eller styring, og det er noe som må jobbes med. Jeg får også opp at det kan skje en endring i kjærlighetslivet. Endringen vil intreffe i enten direkte eller indirekte sammenheng med at du starter med et nytt prosjekt. Er det noe du har tenkt eller vurdert å starte med? Det kan være en hobby, et prosjekt eller bare en endring. Anonymkode: d7ced...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Mann, 42 år, «Smiley». Hvordan vil det gå med med prosjektene jeg og samboer jobber med i kommende år? Takk Anonymkode: 7689c...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du må gi meg et navn. Anonymkode: d7ced...4ee Mitt: «LAR» denne mennenes navn starter på: J Anonymkode: 02224...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Jeg vil gjerne bli lest 😊 «Fiole». Hvordan ser økonomien ut fremover? Tusen takk 🍀 Anonymkode: ff7ef...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): På hvem av oss? Anonymkode: 02224...8ef Når jeg stiller spørsmål om deg så må jeg ha et navn. Det kan være helt tilfeldig, men jeg tror det er mer virkningsfullt hvis det er den jeg spør om som gir meg navnet. Man kan for eksempel kalle seg for Bente eller Kattekvinnen, det går for det samme. De som poster med brukernavn bruker jeg brukernavnet til. Anonymkode: d7ced...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden At folk kaster bort tid på dette... ts burde ta seg betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden Bianca Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut fremover Anonymkode: 10d08...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden Kvinne 37, Silje. Bør vi flytte? Anonymkode: 32243...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden Kvinne 34 år, vil gjerne bli lest for! Gift, men ingen barn enda. Ønsker å vite om videre karriere og barn. Kall meg "Victoria". Anonymkode: 3d90a...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Del Skrevet 8 timer siden Hanna, 36 år. Er i praksis nå. Blir jeg tilbudt jobb etter praksis? 😊 Anonymkode: c3a83...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg vil gjerne bli lest❤️ Kvinne, «Johanne». Lurer på om jeg og kjæresten kommer til å flytte sammen? Og om han elsker meg og vil satse på oss to? Kommer han til å fri? Vet det var flere spørsmål, men samme tema da😊 Tusen takk❤️ Anonymkode: 15aa7...f97 Ja, han elsker deg, men jeg er litt usikker på om han vil innfri dine forventninger om å flytte sammen og gifte seg med deg i nær fremtid, men her må jeg legge til at jeg sjeldent får klokkeklare svar på ja/nei-spørsmål. Det jeg kan si er at jeg får opp en ung og rastløs energi her. Mye tankekjør, muligens en slags angst for forpliktelse, men samtidig så er han ganske sikker på egne følelser for deg, det handler nok mer om at han generelt er usikker på egen fremtid og trenger tid. Anonymkode: d7ced...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kvinne 41, ønsker å se på kjærlighet, singel nå, kommer c tilbake til meg(barn sammen) evnt ser du en ny annen mann eller singel i lengre tid? Anonymkode: 44cdc...e0c Kan kalle meg may Anonymkode: 44cdc...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mann, 42 år, «Smiley». Hvordan vil det gå med med prosjektene jeg og samboer jobber med i kommende år? Takk Anonymkode: 7689c...537 Dette syntes jeg var interessant. Jeg får opp en veldig sterk kreativ energi rundt dette prosjektet med effektiv fremdrift i nær fremtid. Jeg ser får også opp at det kan skje en feil eller et uhell som skyldes lite erfaring, eller at feil person får et ansvar, kan være knyttet til f.eks. en detalj som er oversett. Men jeg får også opp et helt tydelig mål til slutt, fullkommenhet. Men det vil være slitsomt å komme dit. Anonymkode: d7ced...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå