AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Hei! Jeg ble inspirert av en annen tråd om doggy, hvor mange damer sa de ikke kom i denne stillingen. Jeg lurer derfor på - hva funker best for å få deg (som er kvinne) til å komme? Er det med/uten penetrering? Hvilken stilling? Når andre gjør det eller selv? Ønsker ikke utbroderende svar som skal fungere som runkemateriale for andre. Kun seriøst svar fra kvinner. Anonymkode: cb1a2...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Jeg trenger å bruke musklene aktivt for å komme. Ligge på magen på pute med rumpa litt opp fungerer veldig bra. Da kommer jeg omtrent hver eneste gang. Misjonær fungerer også. Jeg synes som regel det er godt i de fleste stillinger, men foretrekker å avslutte i en jeg kan få orgasme i. Har vært på randen til å komme i doggy, men kommer liksom ikke helt i mål av en eller annen grunn 🤔. Andre stillinger jeg har prøvd er: Skje Sideveis stjerne Misjonær med samla bein (dyp penetrering) Ri forover og bakover 😂 Sitte med han på kne mellom beina (denne har jeg klart å komme i stort sett). Dette er de jeg kommer på. Jeg er avhengig av å stimulere klitoris for å få orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har alltid hatt svært lett for å få orgasme ved å stimulere klitoris, men ikke under samleie. Samleie/penetrasjon er bare forstyrrende om jeg vil ha orgasme. Men bruk av finger til å stimulere i og rundt skjedeåpningen samtidig gjør at jeg kommer i løpet av sekunder. Mens han feks bruker munn/tunge på klitoris samtidig. Eller noe som vibrerer. Selve samleie/penetrasjon er helt ærlig mest for partner sin nytelse og for meg en hyggelig og fin avslutning på ellers god sex. Et samleie gir meg ikke så mye rent nytelsesmessig. Jeg har mine orgasmer før selve samleiet ☺️ Anonymkode: e2eda...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Eneste stillingen jeg kommer i ved penetrasjon er at jeg ligger på magen og stimulerer klitoris med fingrene mens han tar meg bakfra. Anonymkode: df063...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Misjonær. men de beste fikser jeg selv Anonymkode: 3f714...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden jeg kommer kun ved stimuli av klitoris, spiller ikke så stor rolle hvilken stilling. Doggy funker best, det gjør også skje, ri, misjonær og akrobatikk 😅 Foretrekker doggy hvor jeg kan styre det litt Anonymkode: 86b11...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Han ligger bak meg som storeskje, og det er ikke noe hastig tempo, men følger hverandre. Jeg har sjansen til å holde følge med hans tempo, og han tilpasser seg egentlig mer min rytme enn omvendt. Da kommer jeg veldig lett, flere ganger. Det viktigste for at jeg skal komme er imidlertid at jeg er kåt nok i utgangspunktet, altså forspill og pirring, og at mannen "banker på" (ikke går rett inn, men stanger litt mot åpning før rolig inntrengning når jeg liksom åpner meg/viser sult etter mer), og så å følge min kropp mer en motsatte. Han kan ha et tempo jeg på ingen måte klarer å følge. Han KAN, men det er forferdelig lite lurt om han ønsker at begge to skal ha tilfredsstillelse. Hvilket vi heldigvis er interessert i begge to. Helt på slutten kan han gjerne kjøre hastig på for å komme selv. Det klarer ikke kroppen min følge med på, men jeg tenner mentalt på det fordi da vet jeg at han nærmer seg. Slikt tempo fungerer på ingen måte uten at det er rett før hans orgasme. Mine muskler kan rett og slett ikke jobbe så fort. Ja jeg har prøvd det i 30 år, men de vil ikke, så veldig tempo kun korte perioder eller helt på slutten, ellers faller jeg av. Jeg får ingen orgasme om jeg faller av. Da føler jeg meg mest ristet bare. Jeg fikk ingen orgasme med mann, selv om enkelt alene fra jeg var 13/14 år, frem til jeg var 30 år. Da knakk jeg og min kjære koden; "Banke på" ,istedenfor rett inn, og lavere hastighet. Da fikk jeg ikke bare plutselig orgasme, men veldig fort mange orgasmer, og kunne konkludere med at de 12 første årene jeg hadde sex gikk menn for fort frem for meg. Det visste jeg ikke selv engang, så kunne ikke veilede. Ærlig talt trodde jeg det var noe galt med kroppen min, for menn knullet veldig likt (rett inn og så ganske kjapt), det fungerte for dem, men fungerte ikke for meg. Så jeg trodde oppriktig at menn gjorde alt rett og at kroppen min var feilkonstrurt til å ikke nyte sex slik. Menn var for hastig! Det var hele problemet angående å få orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå